Gå til innhold

Assasins Creed Demo


Toggy190

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur nok ikke det blir noe på oss .. Vi må nok vente til spillet kommer ut. E3 folk som skal få spille det ;P

 

Ikke lenge til E3 nå :D

 

Edit: Men det KAN komme en Demo, sånn Demo demo.. av spillet noen dager før det slippes ut :D Akkurat som det nye Ninja spillet jeg sitter å spiller. Demo fra PS store

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar

Bryr meg ikke om vi ikke får prøve demo av dette spillet, det holder at spillanmeldere prøver en eventuell demo, og gir sine inntrykk...

 

Av og til syns jeg en demo kan ødelegge "gleden" av å kjøpe/prøve ett nytt spill.. Men er du usikker på om du skal kjøpe ett spill, er jo demo kanskje et must!

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Bryr meg ikke om vi ikke får prøve demo av dette spillet, det holder at spillanmeldere prøver en eventuell demo, og gir sine inntrykk...

 

Av og til syns jeg en demo kan ødelegge "gleden" av å kjøpe/prøve ett nytt spill.. Men er du usikker på om du skal kjøpe ett spill, er jo demo kanskje et must!

8989578[/snapback]

Jeg liker muligheten til å spille demoer av spill før jeg kjøper dem av den simple grunn at man da vet om spillet passer for deg. Selv om et spill ser og høres bra ut er det ikke sikkert at man liker det.

Lenke til kommentar
Bryr meg ikke om vi ikke får prøve demo av dette spillet, det holder at spillanmeldere prøver en eventuell demo, og gir sine inntrykk...

 

Av og til syns jeg en demo kan ødelegge "gleden" av å kjøpe/prøve ett nytt spill.. Men er du usikker på om du skal kjøpe ett spill, er jo demo kanskje et must!

8989578[/snapback]

Jeg liker muligheten til å spille demoer av spill før jeg kjøper dem av den simple grunn at man da vet om spillet passer for deg. Selv om et spill ser og høres bra ut er det ikke sikkert at man liker det.

9004364[/snapback]

På en annen side dreper demoer noe av gleden ved å kjøpe spill man allerede vet hvordan er og fungerer. Blir liksom ikke det samme å spille det for første gang når du allerede har fullført det første brettet i demoen. ;)
Lenke til kommentar
Bryr meg ikke om vi ikke får prøve demo av dette spillet, det holder at spillanmeldere prøver en eventuell demo, og gir sine inntrykk...

 

Av og til syns jeg en demo kan ødelegge "gleden" av å kjøpe/prøve ett nytt spill.. Men er du usikker på om du skal kjøpe ett spill, er jo demo kanskje et must!

8989578[/snapback]

Jeg liker muligheten til å spille demoer av spill før jeg kjøper dem av den simple grunn at man da vet om spillet passer for deg. Selv om et spill ser og høres bra ut er det ikke sikkert at man liker det.

9004364[/snapback]

På en annen side dreper demoer noe av gleden ved å kjøpe spill man allerede vet hvordan er og fungerer. Blir liksom ikke det samme å spille det for første gang når du allerede har fullført det første brettet i demoen. ;)

9004391[/snapback]

Hvis et spill ikke har mer å by på en det man får ut av demoen er det ikke værdt å bruke 500kr på. En relativt engasjerende historie/handling* samt varighet er ting jeg krever av et spill. Dette får jeg vite om spillet har utifra å lese anmeldelser og anbefalinger. Ved å spille demoen får jeg vite hvordan spillet er grafisk, og hvordan kontrollene føles.

 

Det skal snart komme en demo av Darkness på xboxlive. Dette er et spill jeg har interesse for siden jeg har lest tegneserien, men jeg ville ikke vurdert å kjøpe det før jeg har prøvd det. På grunn av denne framgangsmåten har jeg aldri brukt penger på et spill som har blitt liggende å samle støv.

 

Hvis du liker å bli overasket hver gang du kjøper et spill (oi, dette sugde jo skikkelig. Dumt at jeg brukte 500kr på det gitt) så gjør det. For meg drepes ikke noe av spillegleden ved at jeg har prøvd spillet selv. for meg begynner spillegleden når jeg lener meg tilbake i stolen og drømmer meg vekk i et spill jeg vet er bra, og verdt pengene jeg blåste på det.

 

Men uansett. Happy gaming :thumbup:

 

*Spill som guitar hero II teller ikke her :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...