Anesh Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Siden PC'en ble truffet av lyn, tenkte jeg at jeg skulle fylle den med litt ny innmat, men det er lenge siden jeg bygde data sist og har mista litt oversikt... Vil ting fungere sammen og er oppsettet greit? Asus GeForce 8800 GTS 320 MB 2330,- Asus P5K 1058,- Corsair Twin2X2048-5400C4 655,- Intel Core 2 Duo E6600 1695,- Rimeligste totalsum 5738,- Evt om noe kan gjøres billigere eller bedre (litt usikker på minnet)? (kanskje jeg skal ha ny harddisk også... forslag..?)
bruno99 Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Ser bra ut det der, du skal spille regner jeg med...? Hvilke spill? Hvilken harddisk har du fra før?
Anesh Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Skrevet 30. juni 2007 regner med at det blir litt spilling ja; eller, det skal være en allround pc egentlig. Spiller vel bf 2 og egentlig en del forskjellig. gammel harddisk: Seagate Barracuda 7200.8 250 GB S-ATA som jeg heller ikke er sikker på om funker...
Vaskebalje Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 regner med at det blir litt spilling ja; eller, det skal være en allround pc egentlig. Spiller vel bf 2 og egentlig en del forskjellig. gammel harddisk: Seagate Barracuda 7200.8 250 GB S-ATA som jeg heller ikke er sikker på om funker... 8975044[/snapback] Joda, skal funke greit det Så lenge det er S-ATA disk, så skal den vel passe
Jørgen Sørheim Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå