Gå til innhold

De mest sexy puppene du vet om! (REGLER i 1. POST)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flotte bryst!!

Hvem er det? :D

Det er meg :thumbup:

Haha, når jeg så den venta jeg bare på at det skulle komme noen "legg ut fler"-kommentarer :D

Men det er vel ingen som hadde daua av flere bilder, nei... :whistle:

Skrevet (endret)
Your wish is my command... Du kan si jeg ikke får nok oppmerksomhet av min kjære.. så litt positivitet kan man vel få ut av internett?
Faen er galt med ham?

Hoho, dette var morro, det som er galt med ham er at vi har vert sammen i to år og sett er sett....

Hmm, det ser ut som det er foskjelli  størrelen her, men det er det ikke! :thumbup:

post-109053-1244659954_thumb.jpg

Endret av tuttebsr
Skrevet

1244660897003.jpg

Synes puppen så litt redigert ut, noe som ikke ble direkte avkreftet av de 23 påførte lag med sminke i ansiktet hennes.

35 bruker(e) leser i emnet (8 gjester og 2 anonyme brukere)

Skrevet (endret)

Tror det meste på det bildet er rettet på og airbrusha i photoshop, jeg. Linjene på puppen ser alt for rette ut. Ansiktet ser også helt plastikk ut pga photoshopping. Men hun har bra pupper uansett, det skal hun ha.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)
Mer pics, mindre spam. Ca 50 innlegg med unødvendigheter i en BILDETRÅD forsvant fra tråden.

Vi mista vel opp til flere pupper her?

EDIT: Så feil, beklager.

Endret av Flimzes
Skrevet
Tror det meste på det bildet er rettet på og airbrusha i photoshop, jeg. Linjene på puppen ser alt for rette ut. Ansiktet ser også helt plastikk ut pga photoshopping. Men hun har bra pupper uansett, det skal hun ha.

Synes ikke bildet ble pent i det hele tatt jeg. Som du sier, så er det photoshoppet, og du ser jo hvor airbrusha nippeln er. Haha, kan bare tenke meg hvordan den ser ut i det orginale bildet..

Skrevet (endret)

Hadde aldri blitt lei av en slik kropp jeg altså...

Jeg stemmer for en egen tuttebsr-tråd.

Edit: Må nok si at du nok ikke var særlig heldig med sminken på akkurat det bildet men :p

Endret av Pricks
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...