Gå til innhold

GTA IV i E3 ?


Anbefalte innlegg

GTA IV: E3

 

E3 2007 - GTA IV

 

E3 starter 11 juli! Noe Gameplay av GTA IV må det vel være.

Noe som jeg gleder meg til..

Men jeg gidder ikke sitte å se på alt som E3 har å by på,

de få dagene som dette er.

Er det et E3 Program med Kl og dato?

Eller er det noen som vet noe når GTA blir vist?

Har ikke sett på E3 før jeg,

Eller ikke sånn direkte.

Noen idè om hva vi kan få se?

R* har sikker noen flere hemmeligheter igjen som vi skal få gleden av å kunne få

se på mens E3 går.

Helt til slutt, hvem sider er det best å følge med på E3 på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

E3 har vært gjennom store forandringer i år, og så lite GTA som har vært vist tidligere så tviler jeg på at det blir vist noe i det hele tatt i år.

 

Dog jeg kan ta feil. Dessuten: jeg skjønner ikke hvorfor alle er så opphengt i gameplay. All footage i trailerene er ingame footage. Det er ikke filmer, og de er ikke mye fiksa på.

Lenke til kommentar

Take two lager maaaange andre brukbare spill.

 

For usa markedet har vi jo 2Ksports som lager gode baseball/basket/football spill.

 

I tillegg eier de 2K games som igjen eier Bethsoft, aka. Bethesda, utvikleren av Oblivion, i tillegg til det kommende spillet FallOut. I tillegg står 2K games bak BioShock og det nye Fantastic Four spillet og The Darkness.. I tillegg står de bak alle Sid Mayer spillene.

 

Så har vi jo Rockstar i tillegg, som ikke bare gir ut GTAIV (det er igrunn bare Rockstar North som er opptatt med det). Midnight Club: Los Angeles kommer ut i 2008, håper å få se en trailer fra spillet.

 

I tillegg har Rockstar en haug andre utviklerkontorer, som alle har vært ganske tyst den siste tia. Enten er alle opptatt med de store titlene, ellers har de noen kort på lur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...