Gå til innhold

Xbox 360'er som IKKE bryter sammen


Olaus

Anbefalte innlegg

Det som er mer interessant er ikke hvor lenge man har hatt den eller hvor gammel den er, men hvor mye man har BRUKT den, i forhold til at den fremdeles fungerer som den skal.

8964220[/snapback]

 

Hadde også vert veldig veldig greit om folk hadde skrevet kor de har sin Xbox 360 stående. Inni reolen/TV-bordet, på gulvet,ved siden av TV`en etc :)

 

Kan nevne det at min 2.boks som er fra oktober 05 har fungert knirkefritt og er stø som eit fjelll. Eg har min stående ved siden av TV`en med god luft rundt. Strømforsyningen ligger på gulved med greit med luft rundt. Vil se eg har brukt boksen veldig mye, så har eg ei flittig dame som visstnok aldri blir lei Tomb Raider :p

 

Så ein del timer med spilling og media streaming har det blitt siden eg fikk den tilbake fra Tyskland i fjor sommer.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...