Gå til innhold

Xbox 360'er som IKKE bryter sammen


Olaus

Anbefalte innlegg

Her kan alle de som har en 360 som aldri eller maks 1 gang brytt sammen skrive.

Meg først da: hatt min Xbox siden den kom ut, aldri vært en eneste feil.

Håper flere skriver, er lei av alle som sier at den er for full av feil....

 

EDIT: Brukt den ca. hver dag siden jeg fikk den, utenatt ferie og lignende

Endret av Olaus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte min våren 2006. Ikke hatt noen problemer med den, bortsett fra at den hang seg endel til og begynne med, men det forsvant etter at jeg formaterte harddisken og ble kvitt det preinnstallerte surrballet.

 

EDIT:

Har vel brukt min sånn i gjennomsnitt 5-8 timer i uka siden jeg kjøpte den.

Boxen står inne i tv-reolen med ca. 4cm. klaring på sidene og 1cm. over.

Powersuppplyet ligger slengt baki der en plass under en masse ledninger :!:

Endret av Nosferatu
Lenke til kommentar

Også på min første konsoll. Men jeg tror det er mer matnyttig å lage en ny tråd i ny og ned hvor man forteller om sin mangel på ring of death. Mistenker det ville vise hvor minor "the vokal minority" egentlig er. Om alle som har en 360 som ikke bryter sammen, lager en ny tråd hver dag, og de som har en 360 som bryter sammen lager en ny tråd hver dag den bryter sammen...

 

(sjefen kom luskende) ...skulle man i følge internett teoriene ha en stor overvekt av tråder som omhandlet de med ring of death, mens de få trådene til de som har en velfungerende 360 omtrent forsvant i mengden. Jeg fremsetter påstanden at "intrenett-virkeligheten" er en helt annen virkelighet enn Virkeligheten. Fåtallet har en 360 som bryter sammen, mens det store, stille flertall ofte er på sin første konsoll. Snedig dette.

Endret av freke
Lenke til kommentar

ikke noe galt med min heller, samme med en kamerat...begge funker som søren :)

 

Edit:

 

Ståri tv-bordet ved siden av forsterkeren, før så stod det en cd spiller tett inntill og forsterkeren stod oppå cd spilleren også den helt inntil...men ettersom jeg flyttet boxen ned i kjellerstuen så har jeg ihvertfall fjernet cd spilleren, og forsterkeren står en stor centimeter unna.

 

og jeg har ikke hatt noen problemer, bortsett fra noen frysninger i sommern som var og et par i vinter.(det ble litt varmt til den når jeg spilte oblivion :blush: )

Endret av mX
Lenke til kommentar

Har 2 stykker, aldri hatt problemer med de, bare utrolig mye morro!

 

Har 3 venner som også har 360, de har heller aldri hatt problemer.

 

EDIT: Så _crs_ sitt innlegg over.....

 

Har brukt de 2-3 spilløkter på 3-4 timer per uke i snitt tipper jeg. Blitt en del mer i det siste, med Forza 2 på plass. Har alltid hatt god lufting rundt boksene.

Endret av trydis
Lenke til kommentar

Jøss. 26 360'er som ikke har brutt sammen samlet i en tråd. Kanskje man skulle gått sammen og tippet lotto, for sååå heldige er vi jo (i følge sony guttene er det jo nesten større sjangs for å vinne i lotto enn å finne en 360 som ikke dør umiddelbart).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...