Gå til innhold

Nintendo avkrefter ekstern harddisk!


LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke helt sikker om jeg skal stole på dette helt, Nintendo har innlemmet et samarbeid med et selskap for å få tilegnet et FAT format (ta dette med en klype salt) til Wii.

8961276[/snapback]

Stiller meg også tvilende til den uttalelsen der. NoE er ikke alltid like informert om hva Nintendo holder på med. Samtidig et enkelt nei er ikke noe Nintendo bruker å si når de ønsker å avkrefte noe som helst.

 

Nintendo har leid inn eSOL for å lage et filsystem for Wii.

 

PrFILE2: supports FAT12/16/32 and VFAT; fast backward seek function for file pointer; a function to minimize the file system destruction at accidental power shutdown or media removal

 

PrUSB/Host: compliant to USB1.1 and 2.0; direct communication with USB devices is supported without using PC; optional Mass Storage class driver enables using USB flash memory, other mass storage device and digital camera as the external storage

 

Er ennå overbevist om at en HDD blir annonsert på E3 om ca. 2 uker.

Lenke til kommentar

Er veldig sikker på at HDD blir annonsert på E3. For det første, så har det gått rykter om at Nintendo skal avsløre nytt hardware. Trolig er det enten en ny DS Lite, eller en HDD. Nintendo pleier alltid å holde ting sjult, og de forteller også noen løgner for å holde på de. Derfor tror jeg at de har en HDD på gang. En annen ting som er viktig, er at Neo-geo-spill tar stor plass, og hvis en skulle spille de og noen andre spill, bør man ha en HDD. Hvis det ikke kommer en HDD, så må Nintendo gi oss en oppdatering, slik at vi kan spille VC-spill rett fra et SD-kort.

Lenke til kommentar
En HDD burde jo bli annonsert, spesielt med tanke på at Wii Shop skal utviddes til å selge nye spill neste år. (Kanskje Wii Shop vil inkludere demoer og...)

 

Men FAT32, da får vi jo en teoretisk harddisk størelse på 32GB :D

8962732[/snapback]

 

Tror du mener 8 terabyte nå. :tease:

Lenke til kommentar

Celledyret: Nintendo pleier vel å holde ting sjult ja, synes bare det var litt rart når de avkreftet ryktene selv. Lurer på hvor stor Harddrive de kommer til å lansere, om de lanserer en i det hele tatt. Tror liksom ikke det kommer en med 100GB med det første. Å hva får vi bruke den til?

Får vi lagre musikk, bilder, videoer og alt sånt eller bare VC spill osv ..?

Lenke til kommentar
Stiller meg også tvilende til den uttalelsen der. NoE er ikke alltid like informert om hva Nintendo holder på med. Samtidig et enkelt nei er ikke noe Nintendo bruker å si når de ønsker å avkrefte noe som helst.

 

Nintendo har leid inn eSOL for å lage et filsystem for Wii.

 

PrFILE2: supports FAT12/16/32 and VFAT; fast backward seek function for file pointer; a function to minimize the file system destruction at accidental power shutdown or media removal

 

PrUSB/Host: compliant to USB1.1 and 2.0; direct communication with USB devices is supported without using PC; optional Mass Storage class driver enables using USB flash memory, other mass storage device and digital camera as the external storage

 

Er ennå overbevist om at en HDD blir annonsert på E3 om ca. 2 uker.

8961721[/snapback]

 

Traff spikeren på hodet ja, nettopp den utalelsen jeg lette etter.

 

Om man og tar i betrakning at rykter svirrer overalt så skal man ta det med et steinbruds lass med salt til E3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...