Gå til innhold

Komplett.no - treg ordrebehandling


Anbefalte innlegg

Da har man igjen sendt en ros/ris-mail til komplett, da det går uhorvelig tregt å få ting fra de om dagen...

 

Bestilte Hovedkort, ram, cpu og noen vifter og slikt fra de på søndagen, alt var selvfølgelig på lager, betalte med VISA, og regnet da med at ting var på vei iløpet av tirsdagen. Nå er det snart torsdag og ordren står fremdeles som "åpen" ..

 

Noen andre som har opplevd det samme i det siste?

 

Nå skal det sies at bortsett fra treg levering et par ganger så har jeg vært fornøyd med Komplett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, men jeg bestilte på tirsdag og ordren står som åpen fortsatt! Blir gal av dette! Sendte de en mail og de sa de hadde mye å gjøre. :hrm: Syns liksom det er feil svar for den største nettbutikken i landet. Forventer liksom mer av de. MPX har det også travelt og de er underbemannet, men fikk da kjørt ut ordren før det var gått 24 timer.

 

Jeg har til og med bestilt hos komplett 2 ganger denne uka, den ene kansellerte jeg, men den sto i over et døgn åpen før jeg avbestilte.

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Jeg syns de burde annonsere på nettsiden sin hvis de vet at de har problemer med leveringstid. Kjekt for oss å slippe sånne irritasjonsmomenter som f.eks. dobbelt så lang leveringstid. Bare en liten notis som sier at de har mye å gjøre pga ombygging. Det ville vært kundevennlig.

Lenke til kommentar
Noen andre som har opplevd det samme i det siste?

 

Bestilte på søndag, sendt på torsdag :/ Og nå har Posten sendt pakken til Drammen ...

 

29.06.07 19.31 AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Feilsendt

Tiltak: Videresendt 0024 OSLO

29.06.07 06.51 AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Feilsendt

Tiltak: Videresendt 3007 DRAMMEN

 

Hurra.

Lenke til kommentar

samme som Afseth...

men denne og gangen før har de vært litt trege... jeg bestilte lørdag, varen ble sent torsdag og er hos meg idag (lørdag)... ikke så gæernt egentlig, men de kunne som tidligere nevnt hatt en liten notis.

men jeg kommer ikke til å forlate komplett av den grunn. de er den beste web butikken jeg vet om, og er overlegne på support ved retur!!

Lenke til kommentar

Bestillte 6/6 pakken ble sendt 11/6. Var desverre en ødelagt kontakt i pakka, så den ble sendt tilbake. Fikk bekreftelse på mottak nå på Mandag, men de har ikke rørt den enda.... Leit å ikke kunne lade kameraet når man skal på festival :(

 

 

Men e-post supporten er veldig rask. Det skal de ha skryt for.

Lenke til kommentar

Hm, mine ordre blir som regel ekspedert innen 24 til 36 timer, men nå har jeg ikke bestilt noe fra Komplett på ca. halvannen måned skal det jo være sagt.

 

(Handler som oftest fra PSData om de har tingen jeg skal ha, for da har jeg det i hende innen 2 timer siden jeg henter det selv.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...