Gå til innhold

Hva skal guttene ha på seg i følge jenter?


Anbefalte innlegg

Greetings :)

 

Denne tråden er først og fremst for at jentene her på forumet skal svare på hva de liker at gutter går i av klær. Hva liker dere, hva er tøft?

Det er selvfølgelig fritt fram for gutter og poste her, men da gjerne med erfaringer fra hva jenter liker.

 

Så, dere jenter her inne, hva skal en gutt ha på seg for å virke attraktiv og kjekk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For det er ikke forskjellig fra jente til jente... alle jenter har klin lik smak, for det har jo gutter...

8956515[/snapback]

Ja.. alle er jo helt lik.. Det er vel ingen jenter som har egne meninger om hva gutter bør ha på seg.. Ha ha.. Det er jo bare dumt

Endret av suppesaft
Lenke til kommentar

Vil ikke kjenne ei jente som føler at det jeg har på meg ikke er godt nok ifølge henne.

 

Tipper jenter vil at vi skal ha klær på oss når vi har på oss noe...

 

Edit: Tenkte litt feil hva trådstarter mente nå tror jeg, får så være.

 

Edit2:

Så, dere jenter her inne, hva skal en gutt ha på seg for å virke attraktiv og kjekk?

 

Nei, tenkte visst ikke feil :p

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Jenter liker som sagt mye forskjellig, men etter hva jeg har sett på andre forum osv er flertallet glade i Preppy og surfestilen

8956529[/snapback]

 

Preppy stil?

8971115[/snapback]

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=preppy

 

"A true preppy is someone who:

Wears, but is not limited to, Polo, Lilly, Brooks Brothers, Lacoste, LL Bean (ie duck boots), ribbon belts, prints (ie cords with embroidered whales, palm trees, etc), sweaters tied around the neck, collar always popped, looks neat and put together..."

Lenke til kommentar

Okay, denne tråden funket svært dårlig. Noen av de som poster her er jo så retarde at de ikke leser hva jeg spør om.

 

Selvfølgelig vet jeg at dette er subjektivt, men jeg spurte ikke om det. Jeg spurte om jentene på dette forumet kunne si hva de syns gutter skal gå kledd i?

 

Også om noen av guttene har erfaringer fra hva dama syns var fint.

Lenke til kommentar
Okay, siden det ikke var særlig mye jenterespons her. Hva med dere gutter her inne, har dere noen gode tilbakemeldinger på hva jenter syns er pent?

8967224[/snapback]

 

Klær som ser bra ut på personen, det går ikke i en stil. Selvsagt er det enkelte plagg som rosa spandex er vel å forakte for de fleste, men ellers går det meste, bare det passer på personen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...