Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din største sexfantasi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Dette ligger nok høgt på lista mi:

 

Eg her heime åleine en kveld, 2 sjukt deilige jenter som eg kjenner ringer tilfeldigvis på hos meg. Jentene har vore ute på joggetur og så begynte det plutselig å regne kraftig, dei har lang vei heim så dei bestemte seg for å ringe på hos meg. Begge to har på seg joggebukse og en stram topp, og stive nipples etter det kalde regnet, den eine jenta er blondine og den andre er brunette. Dei kommer inn og får låne ett stort handkle av meg, eg går innpå rommet mitt og venter til dei er ferdige. Etter ei kort stund hører eg fnising og tulling innpå badet, eg hører den eine jenta sei: "kan du masere brysta min litt med handkleet", eg går inn for å sjekke og der står dei to, koser og maserer kvarandre med handkleet, begge to har tatt av seg alt utenom trusene. Når dei ser eg kommer spør dei om eg vil vere med å tørke dei...dette fører fort til en deilig trekant som varer lenge...^^

 

Redda tråden tilbake :w00t:

Endret av Early
Lenke til kommentar

Mine 2 største sexfantasier, går faktisk meir på location :)

 

Den eine er med ei jente som eg virkelig elsker, ute på ei grøn eng, etter ein piknik heilt aleine, ein vakker solskinsdag! Med langt forspill!

 

Den andre er på eit (bjørne)skinn foran peisen på ei hytte etter ein lang dag i alpintbakken! Igjen med ei jente eg virkelig elsker!

 

These are my dreams! :)

Lenke til kommentar
Jeg blir forelsket tenker" nei hun liker vel ikke meg, er vel bare venner".

 

tar litt tid hun får kjæreste jeg ender opp med å surmule resten av dagen:O

8967172[/snapback]

 

Gammelt innlegg, men dog..

Dette er standardprosedyre i mitt liv.. Dog irriterer jeg meg over min egen feighet *litt* lenger enn en dag.. :no:

 

This ends NOW! :realmad:

 

OnTopic: Fantasiene mine er så uspennende at.. Involverer meg, en seng og en jente.. I helt normale (kanskje litt halvkjedelige, nesten ortodokse) stillinger.. :blush:

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar

Eneste jeg kommer på nå hadde vel vært å overraske en fin jente jeg liker (og som også liker meg) en natt ved å plutselig være inne på soverommet hennes og begynne å småkose og se hva det eventuellt kunne blitt til :!: vet ikke om damen hadde blitt freaket ut av det, men når jeg foreslo det for eksen min sa hun at det kunne jeg gjerne gjøre :D

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_*

tror jeg er BI. så jeg har som fantasi å bli pult i ræva... men jeg tenner like godt på kvinner...

jeg tenner ikke på menn, men har som fantasi å få ting i ræva... men ikke pule en gutt. jeg puler kvinner.

Lenke til kommentar

Min fantasi er som følger..Jeg oppdager to menn som koser seg sammen. Jeg sitter og ser på det og blir utrolig opphisset, jeg vil se de suge hverandre, ta hverandre i rumpen osv..senere vil jeg delta;P;P

Lenke til kommentar

Ser en digg dame, går bort til henne for og si hei. Damen sier ingenting tar meg i hånden og drar meg med inn i huset hennes, så ser jeg bort fra henne i to sek, og når jeg ser på henne igjen er hun plutselig helt naken, og når jeg ser ned på meg selv, så er jeg sannelig naken jeg også, også starter hun ;)

Lenke til kommentar

Møte på Jessica Alba i en park, hun tar meg meg til Jennifer Love Hewitt, begge to leier meg til huset til Monica Belluci hvor vi alle har en heftig en-ukers spa "++" opphold.

 

Selvfølgelig med en Grand Finale med de tre nevnte pluss Elisha Cuthbert, Evangeline Lilly, Cameron Diaz, Kylie Minogue, Nelly Furtado, Sarah Chalke og Claire fra Lost.

 

:innocent:

Lenke til kommentar
Møte på Jessica Alba i en park, hun tar meg meg til Jennifer Love Hewitt, begge to leier meg til huset til Monica Belluci hvor vi alle har en heftig en-ukers spa "++" opphold.

 

Selvfølgelig med en Grand Finale med de tre nevnte pluss Elisha Cuthbert, Evangeline Lilly, Cameron Diaz, Kylie Minogue, Nelly Furtado, Sarah Chalke og Claire fra Lost.

 

:innocent:

9446040[/snapback]

litt av en liste :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...