Gå til innhold

Problemer med min Nokia 6300!

hmz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt her med mobilen min. Fikk den fra Tele2 for ett par dager siden - men jeg kunne ikke bruke den til å ringe osv før enn viss dato. (Dette pga. overgang fra Netcom til Tele2) I dag var da endelig Netcom-kortet mitt sperret og jeg kunne ta til å bruke min nye Nokia. Jeg har prøvd den litt frem og tilbake i menyen før denne datoen, hørt litt musikk, spilla litt - men ikke noe spesielt. Helt til idag da jeg skulle bruke den...

Jeg skulle sette på en sang - da den plutselig ikke ville virke..? Den ville ikke gi fra seg noe som kunne antyde lyd en gang! Hva har skjedd? Den gir ikke noe lyd dersom noen ringer, sender meldinger, jeg spiller spill/musikk. Men jeg kan ringe ut og motta meldinger og samtaler, er bare at jeg ikke hører noe. Jeg er redd for at det kanskje er høytaleren bak som ikke funker mer? Jeg har ikke spilt en hel sang en gang på denne mobilen før plutselig høytaleren ikke funker lenger! Jeg tenkte det kanskje bare var at den sto på stille eller en profil som kunne "stoppe" musikken - men neeeida! Har prøvt å skifte på alle innstillinger jeg kommer på/kom over. Noen som har noen tips til hva jeg kan prøve? Eller skal jeg bare sende den inn igjen til Tele2? Det jeg er redd for da er at jeg ikke vil få den tilbake på 1 - 2 mnd tid? :thumbdown:

Ble litt skuffa, men det var en ellers herlig telefon! :)

[Jeg første på forumet som har problemer med en Nokia 6300 btw..? :hmm: ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mja, er jo en slik en men da trenger jeg sikkerhets-kode .. hva er det? hvor får jeg tak i det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...