Gå til innhold

chill her og vent på "Superman: Man Of Steel"


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Jauda.. kan vel liksegodt starte en tråd om filmen ettersom de begyner å filme om ca 7 måneder

 

Warner Bros. has yet to make an announcement, but Brandon Routh is getting ready for his Supes sequel. "As far as I know it is going to be called 'Superman: Man of Steel'... I was told we should start filming early next year," he says. "I have to get back to the gym. I've let myself go."

 

Så .. la oss starte spekulasjonen..

Hvem blir baddyen? Tidligere har det blitt bekreftet at det blir en utemjordinsk skurk i denne

 

Selv håper jeg på Darkseid, men det blir nok Brainiac

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både "Nye Krypton" og de allerede innspilte scenene med at han dro tilbake for å søke etter planeten sin kan jo brukes til å introdusere Brainiac.

 

Singer må uansett lære seg å ikke bruke så vanvittig mye penger om filmen skal bli bra. Det blir nok et kutt i monsterbudsjettet og presset på en mer actionfylt film er absolutt tilstede.

 

 

Lex Luthor vil nå uansett ha en rolle vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Christopher Reeve gjorde en fantastisk jobb i både 3 og 4. Sistnevnte var allikevel fantastisk håpløs. 3'eren var grei nok, mest fordi jeg så den som unge og hadde fantasi nok til å like den. Og nå ser jeg den sammen med mine unger og de digger den, som de andre (ikke vist dem 4'eren, den filmen eksisterer ikke i min verden). Selv den første fantastiske 4 filmen ble fantastisk når jeg så den med ungene. De henger seg ikke opp i idiotiske "buhu det er ikke realistisk/det er ikke slik som i tegneserien" fjas og kan nyte filmene for det de er. Jeg misunner dem det, men entusiasmen smitter over på meg.

 

Jeg er litt skeptisk til Supermann oppfølger med Singer som regissør. Jeg ser ikke helt hva nytt han kan gi filmen og han har ikke overbevist med actionscener i sine tidligere filmer (X-men var grei nok men langt fra noen a-ha opplevelse a la Bay).

Lenke til kommentar

#3 var en komedie som ikke helt passet inn..

de prøvde bare å spille på berømelsen til Pryor

Også har de en Brainiac kopi på slutten istedenfor Brainiac?

 

#4... hva kan man si.. når de som var med i #3 nekter på at #4 finnes :p og hvor faen kom telekinses kreftene fra? :p

 

Nei jeg ser nok mer frem til en Singerman 2 enn jeg gjør til å se 3ern og 4ern..

Lenke til kommentar
Har Superman virkelig flere finder en Lex Luthor :p

8973049[/snapback]

utrolignok har han mange hundre som har krefter.. og noen tusen andre :p

så lenge Singer går vekk fra Donnerverset i neste så blir det en fantastisk film..

og så lang har de jo sagt at neste ikke blir en Donner hyllest

Lenke til kommentar

Produserene til Bryan Singer og Bryan Singer virker litt uenige fortiden..

For Bryan sier at Superman : Man Of Steel blir hans neste film (etter Valkyrie som han holder på med nå). mans hans produsere sier at han skal lage The Mayor of Castro Street etter Valkyrie og muligens enda en film etter der igjen før superman...

 

hvis det er saken så kan man bare håpe at WB ber noen annen ta over..

men det er så sent som en uke siden bryan sa at superman var neste

Lenke til kommentar

så langt er det bare en dude... på SHH som har kommet med masse annet før som stemmer .. noe som er litt ræva med tanke på hva han sier om manuset til JLA :/

(men det passer jo skummelt med at produsentene av Man of Steel sier brian har mange filmer før man of steel :/ )

Lenke til kommentar

Får vel også legge til at Bale sa i et intervju at han ville lese manuset før han ga svar om han ville være med.. noe som kan bety at Bale er med i JLA, noe som garrant gjør at Routh er med

 

Også er det dette da hvor Routh sier ahn gjør det .. og sier at han vil jobbe med Bale (mulig de begge har skrevet under allerede)

http://www.moviehole.net/news/20070629_bra...justice_le.html

 

EDIT: for å rydde litt

 

Litt tidlig bråk om Batman og Superman i JLA

Manuset ble levert tidlig Juni

JLA eller Superman: Man of Steel?

Routh sier ikke Nei til JLA

Bale sier ikke Direkte nei

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...