Gå til innhold

Sang fra Snatch - verdens beste film.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er en stor fan av Snatch, Lock Stock, Fight Club m.fl. Det jeg lurer på er en sang fra filmen Snatch. Dette er ikke en sang som er lett å få tak i, den finnes ikke på soundtrack-albumet fra Snatch. Musikken jeg leter etter spilles etter at mammaen til tater-Mickey er brent inne i campingvogna si. Mickey blir bedt om å slåss, og kvelden før kampen drikker han seg sørpe full, spyr og er helt gal. Under denne scenen, mens han er drita, spilles den sangen jeg leter etter! Altså før kampen, det er ikke "Fuckin in the bushes" jeg leter etter. Den som finner navnet på sangen vil jeg være evig takknemlig!!

 

Takk

mvh Espen T.

 

(Edit: "J'vlig" ble gjort om til "sinnsvakt", så jeg endret til "gal")

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

jeg har et par ting:

1. Filmingen, den er så genial. bare se på kamera vinklen og f.eks når denne fyren (avi) drar frem og tilbake mellom london og new york. og i starten når de raner diamanten. over gangen mellom scenene er fete.

 

2. Ordbruken. Det hagler med morsomme komentarer og morsomheter. de sier så mye fett.

 

3. Dialekten. Hvis man ikke syns Brad Pitt's og taternes dialekt / talemåte er fet, da er det noe galt :)

 

orker ikke mer nå, kan sikkert komme opp med noe mer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...