Gå til innhold

Hva har skjedd med spiderman sin webshop?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Toppic sier vel alt. Noen som vet hva som skjer? Kommer bare til game.se og den siden er under konstruksjon. Noen som vet om Spiderman.no og game.se har fusjonert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er vel blitt 1 år eller noe siden GAME tok over Spiderman

8941225[/snapback]

Jepp, og dem har ENDA ikke klart å få opp en netside....for dårlig.

Skrevet

8942618[/snapback]

Jepp. Helt latterlig! Gi meg Edderkoppmusa tilbake!

Skrevet

8942618[/snapback]

Jepp. Helt latterlig! Gi meg Edderkoppmusa tilbake!

8956744[/snapback]

Nei. Butikkene har blitt mye billigere når Game har kjøpt dem opp.

Skrevet (endret)

Game tok over i rundt oktober i fjor, og knuste alt sjarmerende med butikkene, men innførte en viss kontroll og pris senkning.

Men alt i alt så er game en jævla møkkasjappe.

:dontgetit:

Endret av thehazen
Skrevet

8942618[/snapback]

Arrgh! Det er så dårlig. Kan jo ikke sjekke på internett hva de har.

Skrevet
Får alltid følelsen av at de svette LOTR-geeksa som jobber der ser ned på meg når jeg er der.

9003779[/snapback]

Haha! Skjønner faktisk hva du mener! Var der å ville at de skulle anbefale et spill til pc og plutselig sto det 3 stk på en rekke med hver sin kopi av WoW med expansion. Du kan tro de blei snurte når jeg valgte C&C 3. De var helt på "Herregud, valgte du DET spillet?"-stadiet.

:eek::ohmy::huh: <- Omtrent slik så de ut når jeg dro C&C 3 ned fra hylla.

Skrevet
Haha, så bra! Heldigvis er de på Spiderman i Trondheim ganske normale, og ikke supernerder.

9006599[/snapback]

vanlige folk kan få lov til å selge Singstar på elkjøp, så kan supernerdene betjene folka som faktisk har interesse for spill på ordentlige utsalgssteder.

Skrevet
Haha, så bra! Heldigvis er de på Spiderman i Trondheim ganske normale, og ikke supernerder.

9006599[/snapback]

vanlige folk kan få lov til å selge Singstar på elkjøp, så kan supernerdene betjene folka som faktisk har interesse for spill på ordentlige utsalgssteder.

9007721[/snapback]

Jajaja, selvfølgelig! Men skader jo aldri med litt service da.. Om de misliker deg trenger de jo ikke akkurat å gi uttrykk for det? Det gjelder forøvrig både Game og Elkjøp m.fl.

Skrevet

Ja, her var det mye useriøsitet og gikk gitt. Har fjerne noen poster. Ytterligere spam og personangrep (dette gjelder flere personer) fører til ytterligere advarsler og evt. utestengelser.

Takk :)

Skrevet

Det ble den sikkert, om den fortsatt finnes... var ett par som bare ble lagt ned også, for eksempel der jeg jobbet, i fredrikstad butikken.

• 2 måneder senere...
Skrevet
igår kveld ruslet jeg forbi spiderman-butikken i trondheim, og den het virkelig "spiderman", og ikke game.. ligger btw vegg i vegg med konkurrenten "outland"..

9526519[/snapback]

Spider-mankjeden ble kjøpt opp av Game, men er ikke alle butikkene som har blitt bygget om til Gamekonseptet enda.
Skrevet

De er klar over det, det er webmastern til Game som er ufattelig lat etter hva jeg har blitt fortalt. Faktisk syns jeg de i Trondheim burde drite i Game og fortsette for seg selv, for det er uten tvil beste spillbutikken vi har. Når alle andre butikker ikke har ett spill på lager så har de det garantert omtrent. De har også masse tilbehør som ingen andre har.

Skrevet

Vel, det er jo regelrett bullshit, i alle fall de gangene jeg har vært innom siden jeg flyttet ned. F.eks Bioshock release, Spiderman hadde åpenbart svært få kopier, for de var utsolgt klokken 1200. Platekompaniet, på andre siden av gata hadde derimot mange kopier til X360, i tillegg til at den var priset en femtilapp lavere. Legg på den pene -100kr kupongen jeg fikk ved studentstart så ble det en veldig pen handel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...