Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg er i disneyland jeg er i disneyland

jeg er i disneyland jeg er i disney land disneyland jeg er i disneyland, karuseller jeey gøy, tror jeg tar tømmerenne, disneyland er gøy woooo

jeg er i disneyland her er det gøy wooo jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland

En bekjent som jeg mistenker for å ha vært på fjortisfylla. Gjorde meg igrunn ganske glad. :wee:

Skrevet
Men du får ikke mer sexy høyttalere enn BeoLab 5! :)

Du sa hva?

bobturek.jpg

Hvor får jeg kjøpt den?

Jeg er glad for at jeg er invitert på halloweenfest på lørdag. Jeg føler at jeg er tatt godt imot i byen etter at jeg flyttet hit for tre måneder siden.

Problemet mitt er at jeg ikke aner hva jeg skal ha på meg.

Skrevet

Jeg gleder meg også til å begynne i morgen.

Jeg har tilbud om å være igjen i Trondhjem og skippe skolen for å henge med noen venninner, og vanligvis ville jeg gladelig gjort det, men akkurat nå føler jeg veldig sterkt for å ta toget som går hjemover litt over sju for å være på plass til første time. Go figure :p

Skrevet
negerkrem er hva? <_<

Krem du putter i håret en times tid. Svir som faen i hodebunnen og der det kommer til. SÅ skylder du det ut, voila. Chinese hår.

Hm, kunne tenkt meg noe sånt egentlig. Hvor får man tak i det? Evt. navn?

Skrevet

Fikk bank kort fra nordea i posten igår :D og det har sånn kort nummer forann så jeg får handla på nette.

Gleder meg så sykt! :D og får snart inn et par tusen så kommer til og bli en del handel på ebay og amazon.

Skrevet
jeg er i disneyland jeg er i disneyland

jeg er i disneyland jeg er i disney land disneyland jeg er i disneyland, karuseller jeey gøy, tror jeg tar tømmerenne, disneyland er gøy woooo

jeg er i disneyland her er det gøy wooo jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland

En bekjent som jeg mistenker for å ha vært på fjortisfylla. Gjorde meg igrunn ganske glad. :wee:

Høres mer ut som LSD-land, spør du meg.

Skrevet
negerkrem er hva? <_<

Krem du putter i håret en times tid. Svir som faen i hodebunnen og der det kommer til. SÅ skylder du det ut, voila. Chinese hår.

Jeg tror det er noe galt med negerkremen din. Kina ligger i Asia.

Skrevet
Kanskje mer skremmende enn hyggelig; plutselig var jeg på mest aktiv-listen for i dag...

Ser man på antall innlegg veid opp til at jeg registrerte meg i går, kan man kanskje regne ut at jeg på grunn av influensa ikke har noe annet sted å være enn foran laptopen :wallbash:

Gjør det deg glad ? :p virka ikke sånn. Men hvordan ser du den listen ? hvem som er mest aktiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...