Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kansje litt nasty, men da jeg akkurat var ferdig å spise i sted ble magen plutselig voldsomt urolig, romling og herjing. Sprang med ett på skåla og i et eneste stort smell ble hele porselensskåla spraylakkert, virkelig hardkjøring av porselenet med andre ord. Tror aldri det har vært så befriende før, magen ble rolig igjen og jeg følte meg 3 kilo lettere. :D

Lenke til kommentar
Kansje litt nasty, men da jeg akkurat var ferdig å spise i sted ble magen plutselig voldsomt urolig, romling og herjing. Sprang med ett på skåla og i et eneste stort smell ble hele porselensskåla spraylakkert, virkelig hardkjøring av porselenet med andre ord. Tror aldri det har vært så befriende før, magen ble rolig igjen og jeg følte meg 3 kilo lettere. :D

Skal være enig at det er satans godt, føler deg så lett etterpå

Lenke til kommentar

Ok, dette kan kanskje høres litt merkelig og galt ut, men jeg har funnet ut at en som jeg pratet masse med idag på Medier og Kommunikasjon og ble ganske godt kjent med, er bifil.

 

Grunnen til at det er så hyggelig er for det første var han jo sinnsykt grei og tøff, men det at han står fram som bifil faktisk, og jeg ... eh, ikke la merke til det, på hvordan han var, var veldig kult.

 

Altså, jeg er glad fordi jeg har blitt kjent med en bifil uten at jeg brydde meg noe da og nå. Ja, sånn er det :)

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
enten om de er homse, bifil, hetro eller lesbe. Så er de mennesker. De kan ikke noe for ossen legning de har. Bra at folk ikke er like firkanta som før. Der det ble sett på som en sykdom å være homofil.

Det er ikke sånn jeg mente det. Jeg er totalt for det, og har absolutt ingenting imot det. Det var bare det at jeg fant det ut nå i ettertid, og la ikke ei beta merke til det når jeg var med han. For faen, han hadde jo prikk lik musikksmak som meg.

 

Det er bare det at jeg har ikke møtt så mange av de før :) Det var mer en positiv overraskelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...