Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Ser noen skriver "8D" i sammenheng med GTA IV.. Hva er det? :blush:

Man bruker den smilien hvis man feks har gjort noe dumt og ler av det, tydligvis mange som driter seg ut i GTA :p

Liksom:

"I dag skjønte jeg ikke hvorfor TV'en ville skru seg på. Satt og banka og slo den lenge. Så la jeg merke til at strømmen ikke var kobla til! 8D "

Lenke til kommentar

Jeg er en fast tilhenger av denne: =)

Fordi den er enkel å skrive; shift+ 0 9

 

Jeg har nettopp sett Globe Trekker på Travel Channel. Denne gangen var Megan i Danmark og Sverige. Bra program! Hver gang jeg ser på programmet blir jeg så glad :) Også får jeg lyst til å reise.

Lenke til kommentar
WTF?! Når ble det regler for hvilken smiley man kan bruke i hvilken situasjon? O.o

Jeg har tydeligvis gått glipp av noe. >_<

Regler er det nok ikke, en bruker vel de smileyene en synes passer til det en selv skriver. I posten min over mente jeg at jeg trodde "XD" hadde passet bedre. :)

Lenke til kommentar
WTF?! Når ble det regler for hvilken smiley man kan bruke i hvilken situasjon? O.o

Jeg har tydeligvis gått glipp av noe. >_<

Regler er det nok ikke, en bruker vel de smileyene en synes passer til det en selv skriver. I posten min over mente jeg at jeg trodde "XD" hadde passet bedre. :)

Regelen er (og dette er strengt, altså) at smileyer av typen som bruker X eller 8 til øyne, er stygge og må unngås. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...