Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ang jente, hva betyr dette?


Anbefalte innlegg

har vært på hyttetur med en kammerat og en del andre folk jeg ikke kjenner, i hvertfall i går traff jeg en utrolig skjønn og pen jente der, og vi begynte å flørte ganske mye, og etterhvert ble det mye kosing.

 

Hun var ikke full og ikke jeg heller.

 

i hvertfall så ble det ganske seint, og vi bestemte oss for å gå å legge oss, der vi fortsatte med kosing (ikke sex)

og mye snakking, vi klarte ikke å sove, så vi lå å snakka og kyssa en del fram til ca kl 7 da vi begge sovna.

 

Våkna rundt kl 13 da hun sto opp, men etter det var det ikke no mere kosing å sånt, bare så på hverandre avogtil helt fram til hun reiste fra hytta.

 

jeg bare lurer på hvordan jeg skal tolke det?

 

 

 

Fikk nr hennes av en kammerat som kjenner henne litt frafør av.

 

og hun sa det var greit at jeg fikk det

 

 

Vil hun noe mere eller er det bare å drite i hun?

 

vet liksom ikke hvordan jeg skal spørre hun med en melding?

 

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det høres ut som for meg at hun bare ville ha det gøy og koselig den kvelden, men at du er en(eller den personen blandt dem som var der) som hun kunne gjøre det med er jo positivt. Ville tatt en melding å spurt henne jeg.

 

Jopri

8936765[/snapback]

 

 

 

Er litt redd for at hun å venninnene kommer til å få seg en latter da :blush:

 

 

liksom "herrgud så dum å tro at jeg ville noe mere" osv osv.. :S

 

 

Vet bare ikke hvordan jeg skal Formulere meg best mulig på en melding!

Lenke til kommentar

Bare start med "Heihei! Det er meg fra den hyttefesten (hvis hun ikke har nmr ditt). jeg hadde det veldig hyggelig og jeg lurer på om du vil treffes en gang?"

 

Da kan dere fortsette der dere slapp, eller dere kan finne ut hva dere vil. Hvis noen får seg en god latter så har du forlenget livet deres med noen sekunder. So what? :) Hvis du vil prøve noe mer med jenta så kan du ikke vente i sofakroken :D

Lenke til kommentar
Bare start med "Heihei! Det er meg fra den hyttefesten (hvis hun ikke har nmr ditt). jeg hadde det veldig hyggelig og jeg lurer på om du vil treffes en gang?"

 

Da kan dere fortsette der dere slapp, eller dere kan finne ut hva dere vil. Hvis noen får seg en god latter så har du forlenget livet deres med noen sekunder. So what?  :) Hvis du vil prøve noe mer med jenta så kan du ikke vente i sofakroken  :D

8937181[/snapback]

 

 

 

Hehe ja det var en god start :) sender mld i morra :)

Lenke til kommentar
Bare start med "Heihei! Det er meg fra den hyttefesten (hvis hun ikke har nmr ditt). jeg hadde det veldig hyggelig og jeg lurer på om du vil treffes en gang?"

 

Da kan dere fortsette der dere slapp, eller dere kan finne ut hva dere vil. Hvis noen får seg en god latter så har du forlenget livet deres med noen sekunder. So what?  :) Hvis du vil prøve noe mer med jenta så kan du ikke vente i sofakroken  :D

8937181[/snapback]

 

 

 

Hehe ja det var en god start :) sender mld i morra :)

8937367[/snapback]

Keep us updated :)

 

Hvis hun ler av den eller hva pokker så drit i det, er flere chicks der ute som vil kline med deg vett. ;)

Lenke til kommentar
Bare start med "Heihei! Det er meg fra den hyttefesten (hvis hun ikke har nmr ditt). jeg hadde det veldig hyggelig og jeg lurer på om du vil treffes en gang?"

 

Da kan dere fortsette der dere slapp, eller dere kan finne ut hva dere vil. Hvis noen får seg en god latter så har du forlenget livet deres med noen sekunder. So what?  :) Hvis du vil prøve noe mer med jenta så kan du ikke vente i sofakroken  :D

8937181[/snapback]

 

 

 

Hehe ja det var en god start :) sender mld i morra :)

8937367[/snapback]

Keep us updated :)

 

Hvis hun ler av den eller hva pokker så drit i det, er flere chicks der ute som vil kline med deg vett. ;)

8938408[/snapback]

 

 

Hehe ja det skal jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Hvis det skulle vise seg at det feiler, er det ingen krise. Det finnes utallige jenter der ute. Man må bare ta tiden til hjelp. :)

 

Lykke til, btw!

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Melding sendt :)

 

 

Lenge siden jeg har vært nervøs :p

8939300[/snapback]

 

Deler du hav du sendte, og evt. svar?

 

Husk, ikke bli hennes elsker, det er deg eller ingenting, ikke henne eller hun&typen.

8939315[/snapback]

 

 

 

Det jeg sendte til hun husker ikke alt helt, men var noe i denne duren, "Heihei :) hadde det fint i helga, virka som du også hadde det fint:)

jeg bare lurte om du Ville treffes en gang?"

 

Svare jeg fikk, Hadde det vet du :p

det kan vi helt sikkert ;)

 

 

:) nå ble jeg glad :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...