Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ang jente, hva betyr dette?


Anbefalte innlegg

jeg er forkjøla, vil tru hun kommer til å bli det også  :whistle:

9032844[/snapback]

 

Hehe. That's the spirit!

Skulle akkurat til å si at du må forte deg å sette planen ut i liv, for bare SMSing kan dempe hele greia til slutt.. men du greide jo denne fint! Stå på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Traff hun i dag kl 3, reiste fra hun kl 9  :w00t:

 

har vært en utrolig herlig dag :)

 

 

jeg er forkjøla, vil tru hun kommer til å bli det også  :whistle:

 

 

 

Skal treffe hun igjen i løpet av uka :)

9032844[/snapback]

 

Dette kan være begynnelsen på et langt liv.

 

.. med masse :love::ph34r:

Lenke til kommentar

Traff henne ikke på Torsdag fordi jeg hadde masse jeg måtte gjøre.

 

 

nå vet jeg ikke hva som skjer, hun gir meg to forskjellige signaler...

 

når jeg var hos hun var hun interessert... men hun virker ikke intreressert når jeg er hjemme og vi sender mld, får feks aldri mld av hun, vist ikke jeg sender mld først. :no:

 

 

Jenter er rare dyr :nei:

Endret av Roug
Lenke til kommentar

Hadde vel forsøkt å legge litt opp til at det var "hennes tur" til å ta kontakt. "Når jeg er hjemme" og HV-referanser tilsier at du er i militæret i øyeblikket - regner med hun kjenner mønsteret på når du er hjemme også?

 

La det bare være stille fra deg neste gang du er hjemme, synes jeg, se om du hører noe. Hvis ikke så er det vel en fin stund for å treffe på noen kamerater som ble nedprioritert når du traff henne sist eller lignende greier - finn på noe annet :)

 

Essensen min er vel egentlig, som skrevet mange andre steder her på forumet, vær litt hard to get du også. Hvis hun regner med at du sender melding relativt kjapt når du er hjemme på perm, så vil hun forhåpentligvis begynne å lure på hvor den meldingen blir av etter hvert.

 

Høres ut som om du har gjort veldig, veldig, mye riktig til nå, keep it up!

Lenke til kommentar
Hadde vel forsøkt å legge litt opp til at det var "hennes tur" til å ta kontakt. "Når jeg er hjemme" og HV-referanser tilsier at du er i militæret i øyeblikket - regner med hun kjenner mønsteret på når du er hjemme også?

 

La det bare være stille fra deg neste gang du er hjemme, synes jeg, se om du hører noe. Hvis ikke så er det vel en fin stund for å treffe på noen kamerater som ble nedprioritert når du traff henne sist eller lignende greier - finn på noe annet :)

 

Essensen min er vel egentlig, som skrevet mange andre steder her på forumet, vær litt hard to get du også. Hvis hun regner med at du sender melding relativt kjapt når du er hjemme på perm, så vil hun forhåpentligvis begynne å lure på hvor den meldingen blir av etter hvert.

 

Høres ut som om du har gjort veldig, veldig, mye riktig til nå, keep it up!

9075966[/snapback]

 

 

HV, er bare 25 dager i året :)

Men de beordret alle ut pga flom.

det er jo ferdig nå, så er ikke no militæret på meg nå :p

 

Jeg har ikke tenkt å sende hun flere mld nå. nå får hun ta kontakt, gjør hun ikke det, så får det heller være.. :(

Lenke til kommentar

ja da var den lille flørten over, fikk melding i dag at hun, har følelser for en anna fyr som hun håpet skulle gå over, men ikke gjort, så hun vil ikke treffe meg på en stund, aldri?

 

 

fordi det blir dårlig gjort overfor meg..

 

 

hvorfor sier ikke jenter sånn helt i starten og ikke lenge etter at man har holdt på en stund... :no:

Lenke til kommentar

de siste 4 jentene jeg har styrt med

 

har alle slutta innafor en tidsperiode på 1 til 3 måneder..

 

 

jeg har en forbannelse... :dontgetit:

 

 

Fikk mld av jenta nå og der sa hun det at hun trenger mere tid, det er jeg villig til å gi henne :)

Endret av Roug
Lenke til kommentar
Opplevd det der jeg og... ho fikk plutselig følelser for en annen fyr bla bla bla... jeg bare dreit i ho... du blir sikkert bare en backup løsning hvis det ikke går bra med han ho "har følelser for"

 

Drop ho i min mening...

9100003[/snapback]

 

 

 

Trur det er en gutt hun likte før, eller no som ikke liker hun. som hun enda har følelser for, hun holder ikke på med han.

 

 

Men jeg tenker det samme som deg, har lyst å droppe henne men på en annen side så vil jeg ikke :p

 

sa bare det at da får hun ta kontakt vist hun vil no mere

:)

 

Gidder ikke vente på hun...

Endret av Roug
Lenke til kommentar
de siste 4 jentene jeg har styrt med 

 

har alle slutta innafor en tidsperiode på 1 til 3 måneder..

 

 

jeg har en forbannelse...  :dontgetit:

 

9097499[/snapback]

 

Du er nok ikke alene om det der gitt, hvis det er no trøst.. Men kan ikke vinne hver gang. ;)

Endret av Machius
Lenke til kommentar
har vært på hyttetur med en kammerat og en del andre folk jeg ikke kjenner, i hvertfall i går traff jeg en utrolig skjønn og pen jente der, og vi begynte å flørte ganske mye, og etterhvert ble det mye kosing.

 

Hun var ikke full og ikke jeg heller.

 

i hvertfall så ble det ganske seint, og vi bestemte oss for å gå å legge oss, der vi fortsatte med kosing (ikke sex)

og mye snakking, vi klarte ikke å sove, så vi lå å snakka og kyssa en del fram til ca kl 7  da vi begge sovna.

 

Våkna rundt kl 13 da hun sto opp, men etter det var det ikke no mere kosing å sånt, bare så på hverandre avogtil helt fram til hun reiste fra hytta.

 

jeg bare lurer på hvordan jeg skal tolke det?

 

 

 

Fikk nr hennes av en kammerat som kjenner henne litt frafør av.

 

og hun sa det var greit at jeg fikk det

 

 

Vil hun noe mere eller er det bare å drite i hun?

 

vet liksom ikke hvordan jeg skal spørre hun med en melding?

 

 

Takk for svar :)

8936570[/snapback]

 

Et kyss for en jente betyr like mye som et håndtrykk for menn.. Ikke vits å lese noe mer inn på det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...