Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har ei dame jeg ikke skjønner meg på..


Gjest confused-man

Anbefalte innlegg

Gjest confused-man

Jeg har en ganske innviklet historie å komme med, angående forholdet til meg og ei jente.

 

Jeg er 19 år og hun er 17 år, hvis det skal ha noe å si.

 

Den 28.februar i fjord ble jeg sammen med ei jente (kaller henne Sissel her), vi var sammen helt til 3.mars i år, så dumpet hun meg. Men senere angret hun og ville ha meg tilbake, så 13. mai var vi sammen igjen.

 

I perioden når det var slutt oppførte hun seg helt for jævlig mot meg. Hun var dødsfrekk og snakte så mye drit om meg (det har seg slik at jeg er bestevenninne med hennes daværende bestevennine. Nå som de er uvenner har jeg fått vite en god del).

Jeg sendte blomster til henne når hun lå på sykehuset og fikk det flotte svaret "gidd å bry deg" tilbake. I denne perioden traff jeg også på noen nye jenter, og hadde faktisk datet ei jente flere ganger, og dette visste Sissel om. 13.mai sa hun unnskyld for alt hun hadde gjort mot meg, og som den greie mannen jeg er tok jeg henne tilbake med åpne armer.

Som følge av hennes idiotiske og tåpelige oppførsel, snakket jeg mye drit om henne også, om hvor fæl og sånn hun hadde vært mot meg etc..

 

Jeg har nå ikke sett Sissel siden 24.mai, for hun fant da ut at jeg hadde sagt alt det stygge om henne. Hva faen forventer hun etter sånn hun behandlet meg!? Hun sier hun har problemer med å stole på meg og at hun har prøvd å få tillit til meg. Hun sier hun har prøvd kjempehardt, men har likevel ikke sagt et ord til meg på 4 uker!

Hun nekter å høre min side av historien, og hører på hva alle andre sier til henne. Jeg sendte til og med melding til vennene mine og unnskyldte meg for det jeg hadde sagt om henne mens det var slutt. Men hun svarer bare "jaja, du sa det du sa og da mente du det", hva faen!? Så nå er det på nippet til å bli slutt IGJEN (har jo på en måte vært slutt i 4 uker da).

 

Så spørsmålet blir da: Hvordan kan jeg hindre henne i å slå opp med meg? Ble hun sammen med meg igjen på grunn av sjalusi?

Når jeg tok henne tilbake så sa jeg at hun måtte VIRKELIG gå inn for å få forholdet til å fungere, "Jaja, selvfølgelig" svarte hun. Nå oppfører hun seg som en idiot, men jeg er alt for glad i henne til å gjøre det slutt selv. Ååårh, hjelp meg, jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. :( Jeg forstår meg rett og slett ikke på (dette) kvinnfolk(et).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun høres ut som ei tøs som bare vil hindre deg i å få andre damer på gli. Jævlig useriøst å dumpe hverandre annenhver måned sånn der og bare drittsnakk, ingen slags respekt for hverandre. Hva skal det bli av dere når halve byen dere bor i vet hvordan dere snakker om hverandre, det er jo ingen fremtid i det der.

 

Jeg foreslår at du dater den nye jenta flere ganger og så må du lære deg å si unnskyld en gang for lite enn en gang for mye. Vær litt prinsippfast også. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest confused-man

Ja sånn som det er nå så ser ikke jeg heller noen framtid. Jeg vil bare begynne på ny, legge fortiden bak oss. Hun har tydeligvis problemer med det!

Og ja Databamse, jeg skal lære meg å si unnskyld en gang for lite.. du har så rett så rett

Lenke til kommentar

Hvis du vil tiltrekke deg henne, så gjør du det ved å date andre jenter. Du tiltrekker deg henne ikke ved å løpe etter henne.

 

Damer liker kostbare gutter, ikke desperate gutter. Damer vil ha det dem ikke kan få. Det dem KAN få er kjedelig og lite interessant for dem.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Hvis du vil tiltrekke deg henne, så gjør du det ved å date andre jenter. Du tiltrekker deg henne ikke ved å løpe etter henne.

 

Damer liker kostbare gutter, ikke desperate gutter. Damer vil ha det dem ikke kan få. Det dem KAN få er kjedelig og lite interessant for dem.

8934977[/snapback]

Ganske merkelig det der igrunnen

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Hvis du vil tiltrekke deg henne, så gjør du det ved å date andre jenter. Du tiltrekker deg henne ikke ved å løpe etter henne.

 

Damer liker kostbare gutter, ikke desperate gutter. Damer vil ha det dem ikke kan få. Det dem KAN få er kjedelig og lite interessant for dem.

8934977[/snapback]

Ganske merkelig det der igrunnen

8935095[/snapback]

Nja, Jo. Litt rart er det vel.

 

Men når man er kostbar og kanskje litt små arrogant, så viser det at du har styrke. Det viser også at du ikke er desperat. Det viser at du har høy sosial status, for du "behøver henne ikke". Og dette er viktig, for jenter vil ha beskyttelse, derfor er høy sosial status viktig. Jo flere venner du har, jo større sjangse for å overleve har du.

 

Arroganse er et tegn på styrke. Mange kan ta feil med det med arroganse. Menn omtaler ofte andre menn som arrogante, men veldig ofte så kan de samme mennene som ble omtalt som arrogante bli omtalt som intelligent, sexy og greie av jenter. Så, arroganse er ikke en negativ ting, det er et styrketegn. Men ikke den arrogansen mange kansjke tenker på, det fins flere typer arroganse, hehe.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Ja sånn som det er nå så ser ikke jeg heller noen framtid. Jeg vil bare begynne på ny, legge fortiden bak oss. Hun har tydeligvis problemer med det!

Og ja Databamse, jeg skal lære meg å si unnskyld en gang for lite.. du har så rett så rett

8934908[/snapback]

Jeg er ikke like "grei" som Hylians.

Jeg kan som jente si at du kan få noe bedre enn hun.

Hun er for umoden for deg og kan la fjortis oppførselen sin gå utover noen andre.

 

Nei dump henne. Start på nytt og fin deg en ordentlig jente! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg synes du burde gjøre det slutt,hun lager bare flere problemer for deg..så du burde gjøre det slutt og ikke bry deg om henne mer,rett og slett..det er vanskelig,men mye bedre enn å bli torturert på den måten der.

og selvfølgelig er jeg enig med "salah"

"Ærlig talt. Tenk deg godt om. Fortjener du tortur for noe du ikke har gjort? Hvis nei, kom deg videre..."

Lenke til kommentar
Gjest confused-man

EN LITEN OPPDATERING! :p

 

Vel, for ca 1 uke siden ble det slutt, og det var hun som gjorde det. Det som gjør meg ekstra forbanna er at jeg i ettertid har funnet ut at hun rota med en av mine beste kamerater!(etter at det hadde vært slutt en måned mellom oss). Da synes jeg det er veldig merkelig at hun slår opp med meg fordi "jeg kan bare ikke stole på deg", når hun ikke engang fortalte om dette til meg da vi ble sammen igjen. Faen, jeg blir så forbanna når jeg tenker på det, både på hun og "vennen" min!

 

Det verste er at jeg er så blind av denne forelskelsen at hvis hun vil tilbake til meg(igjen) så kommer jeg garantert til å stå der med åpne armer. Jeg er så dum i hodet at det synd.

 

Forbanna fjortiser og deres uberegnelige hormoner!

 

Jaja, ønsk meg lykke til på jaktmarka da ;)

 

PS. hun slo opp på SMS, jævla feiging altså!

Lenke til kommentar

Nei ikke ta henne tilbake. Ha hodet høyt of finn en annen du kan "like" Hvis hun blir sjalu og da vil ha hun tilbake ramser du først opp alt drittet hun har gjort mot deg i hodet så sier du det(hvis du ramser det opp inser du at hun er bare møkk i forhold til deg selv). Bare ignorer henne på et lavt stide, sier hun hei sier du bare hei og går etc. Ikke bli fjortis og spurt ut av rommet^^

Lenke til kommentar

Du skulle slått opp først. Hu er ei skikkelig kjerring.

 

Vi burde nesten laget en hilsningstråd videre her om hva vi synes om henne, s å kunne du mailet henne linken. Men det hadde vært for ondskapsfullt.

 

Nei, kom deg nå videre. Ignorer henne. Ikke la deg selv få sjansen for å prate med henne om du skjønner. Så går forelskelsen over.

 

og bli sint på henne, skikkelig sint.

Lenke til kommentar
Gjest confused-man

Nummeret hennes har jeg slettet for leeenge siden. Bare synd at det har fått seg en fast plass i hukommelsen min. Men jeg skal seriøst sende ei skikkelig ekkel melding til henne og si hva jeg føler!

 

Men hun skal jo ha rett i alt UANSETT hva det gjelder, så jeg får vel den ustkjellingsmeldinga tilbake. Menmen, jeg har tatt imot mer dritt enn som så fra henne og nå er jeg så forbanna lei alt sammen!

 

Takk for forståelsesfulle svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...