Gå til innhold

8800 GTS kort med 640mb, men kun 320 blir brukt?!


l_o_s_b

Anbefalte innlegg

Etter eg fekk tilbake ei maskin fra komplett etter den hadde vert på reprasjon(bytta ut det defekte grafikk kortet) så hadde eg fått eit nytt grafikk kort, siden dei ikkje hadde fleire Gainward kort igjen. Eg hadde då fått dette kortet , som er litt bedre enn det gainward kortet eg hadde orginalt. Problemet er at i Windows (Vista) så visest berre 320mb av dei 640mb som eg skulle ha.

 

Komplett foreslo at eg skulle laste ned eit program på nvidia si heimeside, kunne ikkje ta feil program siden det var berre eit å velge mellom, og så sette ram'en opp igjen til 640mb. Lasta ned overklokkings programet til Nvidia og sjekka litt rund i Bios og windows uten å finne nokon muligheit til å endre ram'en.

 

BTW eg har opna maskina og det står NX8800GTS-T2D640E-HD-OC på kortet så det er faktisk eit 640mb kort.

 

Kunne sjølvsagt send pc'en tilbake til komplett å be dei fikse det, men siden det tok 2 veker for å skifte det defekte kortet vil eg helst prøve å fikse det først.

 

Resten av specs er

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5600+ 2.80 GHz

3071MB ram (er 4 gb i bios)

Windows Vista Ultimate

Nyeste nTune og driver for GPU

MSI K9N SLI-2F hovedkort

 

Er det nokon som kan gi meg nokon tips bortsett fra å sende den inn til komplett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar.

 

Problemet med noen eldre vista drivere er at de rapporterer feil minnemengde. Men tror ikke det er noe problem i praksis. Prøv 158.45 driveren.
Uninstallerte dei gamle driverene(158.24) og fjerna skjermkortet fra enhetsbehandling, men dette gav dessvere ikkje noko resultat.

 

Start Welcome Senter fra kontrollpanel (velg -> More Details) . Kjør så en "ny" windows experience test . Denne "oppdager" ny/endret hardware og oppdaterer systemet .
Gjorde dette både før og etter 158.45 driverne, men det endra ikkje på minnet. Endret av DemonHunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...