Gå til innhold

Musikk: Metal: "Escape forever"

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

En kompis lagde denne sangen etter at han var den eneste overlevende igjen fra en bilulykke. Og jeg synes sangen var såpass bra at jeg fikk lyst til å poste den her. :)Trykkbar

Skriv hva dere synes da.

Endret av cun
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jass, var vel helt grei. Men jeg trodde jeg kom til en stille sang, men der tok jeg vist feil :p. Men hvordan går det med kompisen din da? Har han noen skader ? :s

Edit: det og der kunne vist bli feil :)

Endret av TobzzZ
Skrevet

Absolutt en sang jeg kan like! Vet ikke helt hva mer jeg kan si om sangen siden jeg ikke finner noe å peke på, jeg likte den hvert fall :)

Hva heter gruppa og hvem av dem i musikkvideoen er kompisen din?

Skrevet (endret)

Han som synger er kompisen min( altså han med det svarte håret), skal se om jeg får lastet opp mp3 filen siden jeg fikk noen pms angående det. :)

Endret av Tmz
Skrevet

Hvilken sang er det den hermer etter da? Etter såpass god kritikk tenker jeg meg at du bare har litt sær musikksmak. :) Får ikke lastet den opp her så bare send meg pm med msn, så kan jeg sende.

Skrevet (endret)

Videoen var drit kul!

Sangen var også sinnsykt kul! Er det sånn halv proft band? Bra at de ikke bare var skriking.

Kritikk: Vet ikke helt hva jeg kan si er negativt, likte sangen kjempe godt.

Endret av Hidephix
Skrevet
Auch, dette var ikke bra. Leit med de som gikk bort, men det førte ikke til mer enn en flau Linkin Park kopi.

8937087[/snapback]

jaha? Linkin Park kopi faktisk :p

Skrevet (endret)
Auch, dette var ikke bra. Leit med de som gikk bort, men det førte ikke til mer enn en flau Linkin Park kopi.

8937087[/snapback]

Har jo vært en del band med like musikk som Linkin Park før Linkin Park kom da ;) Så å si at det er en Linkin Park blir lit feil.

Sangen var ganske kul, men har hørt bedre. Men var bra av et amatør band og sangen har en mening og det er bra.

Endret av DNA
  • 3 uker senere...
Skrevet

Bra produksjon og video. Men låtmaterialet var temmelig labert likevel. Utrolig kjedelig å høre på siden akkordvendingene var veldig basic og forutsigbare.

Hadde denne låten stått på på svisj eller noe, hadde det jeg ikke ville bitt meg merke med den engang.

Skrevet

Det er jo ikke elendig da. Er mye som skal til for at musikk skal være elendig. Eller, ikke så veldig mye da, men dette var ikke elendig. Overprodusert, sjelløst og forutsigbart var det dog da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...