Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

hallois folkens. hvis jeg nå har stått med kompiser mye av kvelden og det er seint, hvordan kan jeg da skape en pinlig stemning mellom ett target og en random fyr? er det "skal du pule han", elns? hva er det beste tegnet på at en person er for try hard synes folket? Så en annen observasjon jeg gjorde, og det var at bortimot hver dame var opptatt. nå satt det en hel haug med andre folk rundt riktignok, men jeg nekter å tro at det var såpass få afc's igjen der...

 

Edit:hvordan takler dere forresten at de forrige dere sjekket, står og ser på når du fortsetter videre? nå snakker vi selvsagt om crash'n burn situasjoner...

Hvorfor vil du skape pinlige situasjoner mellom to stykker som finner tonen?

Hold deg for god for dette.

 

hvis jeg f.eks har vært med kompiser den kvelden og det blir seint og som i dette tilfelle hvor de fleste roter og slikt. vil da gjerne ha noe ut av kvelden :thumbup: ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hallois folkens. hvis jeg nå har stått med kompiser mye av kvelden og det er seint, hvordan kan jeg da skape en pinlig stemning mellom ett target og en random fyr? er det "skal du pule han", elns? hva er det beste tegnet på at en person er for try hard synes folket? Så en annen observasjon jeg gjorde, og det var at bortimot hver dame var opptatt. nå satt det en hel haug med andre folk rundt riktignok, men jeg nekter å tro at det var såpass få afc's igjen der...

 

Edit:hvordan takler dere forresten at de forrige dere sjekket, står og ser på når du fortsetter videre? nå snakker vi selvsagt om crash'n burn situasjoner...

Hvorfor vil du skape pinlige situasjoner mellom to stykker som finner tonen?

Hold deg for god for dette.

 

hvis jeg f.eks har vært med kompiser den kvelden og det blir seint og som i dette tilfelle hvor de fleste roter og slikt. vil da gjerne ha noe ut av kvelden :thumbup: ...

 

 

var det ett svar inni her?

Lenke til kommentar

hallois folkens. hvis jeg nå har stått med kompiser mye av kvelden og det er seint, hvordan kan jeg da skape en pinlig stemning mellom ett target og en random fyr? er det "skal du pule han", elns? hva er det beste tegnet på at en person er for try hard synes folket? Så en annen observasjon jeg gjorde, og det var at bortimot hver dame var opptatt. nå satt det en hel haug med andre folk rundt riktignok, men jeg nekter å tro at det var såpass få afc's igjen der...

 

Edit:hvordan takler dere forresten at de forrige dere sjekket, står og ser på når du fortsetter videre? nå snakker vi selvsagt om crash'n burn situasjoner...

Hvorfor vil du skape pinlige situasjoner mellom to stykker som finner tonen?

Hold deg for god for dette.

 

hvis jeg f.eks har vært med kompiser den kvelden og det blir seint og som i dette tilfelle hvor de fleste roter og slikt. vil da gjerne ha noe ut av kvelden :thumbup: ...

 

 

var det ett svar inni her?

 

Det ser du jo at det er.

Lenke til kommentar

jeg tenkte på det aller siste jeg skrev. fant ikke noe svar på det...

 

Tror det samme gjelder for det siste også - hold deg for god til dette.

 

Ellers blir det noe sånt som "jeg vil ha godteri, men jeg velger gulrøtter i kveld og ser om jeg ikke kan stjele godteposen til noen andre på tampen".

 

 

det sto midt inni så var ikke helt sikker. Men forsåvidt var det ikke skrevet før, men greit å være sikker.

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hva som er galt med å henge med gutta, og så de siste 30 minuttene før det er nattatid starte å skru på sjarmen? Før meg høres det ut som en jævlig bra kveld, guttekveld med fitte. Med andre ord det positive med å ha dame, uten det negative.

 

Det hadde hjulpet om du hadde sitert den som mener at det opplegget der er en dårlig idé.

Lenke til kommentar

Ingenting galt med det, Chasseur. Men det betyr ikke at du skal kødde til settet til nærmeste fyr. Cockblocking for cockblockingens skyld (med fremmede - er artig mellom venner) er bare tamt.

 

 

eeh, nei. er selvfølgelig for å få dama, og ikke bare for å cockblocke...Eller rettere sagt for å se om det kunne bli noe ut av det(for mitt vedkommende altså...)

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

vist du er på en plass hvor samtlige har seg en "partner" så kan du gjerne prøve å stjele en. De sterkeste skal overleve her i verden. Men hvorfor vil du vente til slutten?

 

Gå ut - Finn ei jente - flørt - gjør det klart at "det er meg og deg ikveld" - gå å chill med venner - plukk opp varene før du drar.

 

has been done with great success.

Lenke til kommentar

vist du er på en plass hvor samtlige har seg en "partner" så kan du gjerne prøve å stjele en. De sterkeste skal overleve her i verden. Men hvorfor vil du vente til slutten?

 

Gå ut - Finn ei jente - flørt - gjør det klart at "det er meg og deg ikveld" - gå å chill med venner - plukk opp varene før du drar.

 

has been done with great success.

Hei, hvor mange ganger har du gjort det? Hvor lenge har du ventet? Hvordan sikrer du at dama ikke stikker?

 

Det der virker som et jævlig lite bra tips i bunn og grunn. Mulig det funker nå og da, men jo lenger du er borte - jo større er sannsynligheten din for at noen andre tar BTen du har bygget opp og snapper opp dama, venninnene drar henne med seg, hun blir full, kastet ut, ringer typen, ringer eksen, får melding fra en pulekompis etc.

 

Nikken: Det sier jo selv at han vil oppnå noe annet enn å cockblocke - å få dama. Lykke til å være på scotsman 02:15, 15 minutter før stengetid og finne et ledig sett. Da er det kø rundt bordene det fortsatt er jenter på.

Og det skal jo vistnok være effektivt å ta over andre sin BT. Men det har jeg strengt tatt ikke peiling på, da jeg (nesten) kun går for lone wolfs.

Endret av Chasseur
Lenke til kommentar

vist du er på en plass hvor samtlige har seg en "partner" så kan du gjerne prøve å stjele en. De sterkeste skal overleve her i verden. Men hvorfor vil du vente til slutten?

 

Gå ut - Finn ei jente - flørt - gjør det klart at "det er meg og deg ikveld" - gå å chill med venner - plukk opp varene før du drar.

 

has been done with great success.

Hei, hvor mange ganger har du gjort det? Hvor lenge har du ventet? Hvordan sikrer du at dama ikke stikker?

 

Det der virker som et jævlig lite bra tips i bunn og grunn. Mulig det funker nå og da, men jo lenger du er borte - jo større er sannsynligheten din for at noen andre tar BTen du har bygget opp og snapper opp dama, venninnene drar henne med seg, hun blir full, kastet ut, ringer typen, ringer eksen, får melding fra en pulekompis etc.

 

Nikken: Det sier jo selv at han vil oppnå noe annet enn å cockblocke - å få dama. Lykke til å være på scotsman 02:15, 15 minutter før stengetid og finne et ledig sett. Da er det kø rundt bordene det fortsatt er jenter på.

Og det skal jo vistnok være effektivt å ta over andre sin BT. Men det har jeg strengt tatt ikke peiling på, da jeg (nesten) kun går for lone wolfs.

 

det er somregel noe ala dette jeg gjør da jeg jobber på serveringssted og dermed ofte ikke er ute før sent, da vil jeg møte godtfolket og ha det fett, MEN jeg vil også ha dame. Du kan dog ikke ignorere jente hele kvelden, og har du lyst til det er det ikke ei jente for deg.

Ser derimot at muligheten for at jenta blir distrahert er store ja.

 

Jeg hadde nok ikke prøvd å stjele ei jente fra en annen gutt sålenge hun da ikke var noe ala min perfect 10. ellr han var en douche. eller jeg er i overkant tipsy:)

Lenke til kommentar

vist du er på en plass hvor samtlige har seg en "partner" så kan du gjerne prøve å stjele en. De sterkeste skal overleve her i verden. Men hvorfor vil du vente til slutten?

 

Gå ut - Finn ei jente - flørt - gjør det klart at "det er meg og deg ikveld" - gå å chill med venner - plukk opp varene før du drar.

 

has been done with great success.

Hei, hvor mange ganger har du gjort det? Hvor lenge har du ventet? Hvordan sikrer du at dama ikke stikker?

 

Det der virker som et jævlig lite bra tips i bunn og grunn. Mulig det funker nå og da, men jo lenger du er borte - jo større er sannsynligheten din for at noen andre tar BTen du har bygget opp og snapper opp dama, venninnene drar henne med seg, hun blir full, kastet ut, ringer typen, ringer eksen, får melding fra en pulekompis etc.

 

Nikken: Det sier jo selv at han vil oppnå noe annet enn å cockblocke - å få dama. Lykke til å være på scotsman 02:15, 15 minutter før stengetid og finne et ledig sett. Da er det kø rundt bordene det fortsatt er jenter på.

Og det skal jo vistnok være effektivt å ta over andre sin BT. Men det har jeg strengt tatt ikke peiling på, da jeg (nesten) kun går for lone wolfs.

 

det er somregel noe ala dette jeg gjør da jeg jobber på serveringssted og dermed ofte ikke er ute før sent, da vil jeg møte godtfolket og ha det fett, MEN jeg vil også ha dame. Du kan dog ikke ignorere jente hele kvelden, og har du lyst til det er det ikke ei jente for deg.

Ser derimot at muligheten for at jenta blir distrahert er store ja.

 

Jeg hadde nok ikke prøvd å stjele ei jente fra en annen gutt sålenge hun da ikke var noe ala min perfect 10. ellr han var en douche. eller jeg er i overkant tipsy:)

Kan du tenke deg å svare på spørsmålet? Om du er i tvil kan jeg utheve det en gang til. Hvor mange ganger har du gjort det? Og jeg legger ved ett spørsmål til hvordan har det gått de gangene du har gjort det? og om du virkelig er i skrivehumør kan du god skrive en kort FR fra når du har gjort. Da blir jeg glad! Forsåvidt lurer jeg også rent konkret på hva fordelene av å gjøre det i rekkefølgen du gjør det i, snakke, stikke(henge med kompiser), pule´VS henge med kompiser, snakke, pule? Er det noen andre annet enn at det ofte er flere å velge mellom litt tidligere på kvelden?

Lenke til kommentar

Kanskje bare jeg som er godtroende, men jeg tror/tolker/håper/regner med at fyren som spurte er på utested, ikke har hatt flaks tidligere, og nå begynner det å bli manko på ledige set. Da må det være helt greit å gå inn, rent etisk?

Etikk er strengt tatt personlig, jeg tenker bare på hva som er ålreit gjort. Fremstår det som alpha å stjele jenten en annen snakker med ved å prøve å drite ham ut? Absolutt ikke, det er jock douchebaggery. Ville Paul Newman gjort noe sånt? Selvsagt ikke. Da gjør ikke jeg det.

Lenke til kommentar

Tror ikke noen vil dra damer med å si "Skal du pule han eller?" WTF-faktoren vil gå gjennom taket, og om fyren som hadde damen opprinnelig er litt kjapp, så kan han utnytte det til sin fordel. Kommer du med en sånn kommentar fremstår du bare som en klovn uansett.

Men hvis en jente har det kjekt med en gutt, så ser ikke jeg noe vits i å forstyrre, med mindre damen er en must-have, eller fyren er en pikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...