Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Som Dj Dark sa: "Wake UP!!". Faen heller folkens, når skal det gå opp for dere at KVINNER LIKER SEX LIKE MYE, OM IKKE MER ENN MENN?

Jeg har vel aldri sagt at kvinner ikke liker sex like mye som gutter, for jeg har opplevd jenter som elsker det, men for mange er det mengden jenter en gutt har ligget med som ofte "hindrer" dem eller gjør at dem holder sex litt tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hohoho, for å bryte opp den noe seriøse stemningen her; årets tørreste vits:

 

Hva heter den nye Jesus?

 

Rune Rudberg/Neil Strauss (passer vel bedre for denne tråden?), Klarer å mette tusen kvinner med ett brød :)

Endret av tanx
Lenke til kommentar

PUA er et artig konsept, veldig enkelt i grunnen også. Det finnes liten tvil i meg om at disse tingene fungerer, men jeg kvier meg allikevel for å benytte meg av sjekking som en aktiv livsstil. Det virker blant annet ut som om det fører til en "jeg har rett" mentalitet, i hvert fall på enkelte av de jeg har observert (ikke rettet mot noen spesielle i denne tråden).

 

Erfaringsmessig vet jeg at det med selvtillit og å være en spennende person i seg selv er nok til å få ei jente, selv om "sjekkeren" ikke vet det bevisst. Problemet mitt blir i denne sammenheng at jeg ønsker å få mest mulig ut av et forhold og at det skal være så spesielt og unikt som overhode mulig. Dette har til nå ført til veldig få forhold, (noe jeg er stolt av mer enn noe annet), selv om mulighetene har vært der flere ganger. Om det er gammeldags eller umoderne tankegang bryr jeg meg fint lite om. Det er sånn jeg har valgt det, og jeg er fornøyd som bare det så langt.

 

Det er merkelig nok mulig å være fornøyd med seg selv uten å søke (muligheter for) seksuelle forhold ved enhver anledning, men allikevel å kose seg med de platoniske vennskapene man kan få ved å være den man er i utgangspunktet.

 

Selvfølgelig, jeg ønsker overhodet ikke å fordømme dette opplegget på noen som helst måte, da det må være en utrolig mulighet for folk som ønsker å endre på seg selv. I de tilfellene er det sjennialt at det finnes folk som kan hjelpe! Det jeg er skeptisk til er de som eventuelt misbruker dette og sårer andre. Disse får jeg bare stole på dere om at er i sterkt mindretall.

 

Poenget mitt må vel være at det går fint an (kanskje bedre, synse synse) å etablere et forhold uten å ha utviklet oppførselsmønstre for å interessere andre. Har man selvtillit og liker den man er så kommer man så langt man bare vil.

Endret av Anigmama
Lenke til kommentar
Kall mg gjerne sta, jeg lar meg ikke så lett overbevise av løse påstander,

 

 

ATW, du får meg til å gjøre noe jeg ALDRI kunne tenke meg å gjøre...

Her kommer det...

 

Du burde lese "The Game"...

 

*Grøss av å skrive den setningen*

 

Ikke for å se på den som en faglitterær bok (noe den IKKE er til alle de som tror det), men heller sette deg litt inn i de større konseptene rundt det med PU. Du sier selv at du ikke tror på dette, siden det er "løse påstander" fra folk som faktisk HAR opplevd dette. og derfor råder jeg deg til å lese den boken og se hvor bra dette faktisk fungerer.

Jeg forsøker på ingen måte å "overbevise" deg her, men jeg ser de samme argumentene dukke opp gang på gang her, og det finnes ingen annen måte å få deg til å faktisk forstå, om du liker det eller ei, at dette faktisk er en høyst reell verden vi forteller om her.

 

Edit: Nå er det "rush hour 3" og nattatid på meg!

 

Pick-Up-Artist

Endret av PUA
Lenke til kommentar
jeg vil ha penger for å kjøpe noe jeg har lyst på. for å få de pengene kan jeg

1. jobbe\gjøre noen en tjeneste.

2. rane\stjele fra noen.

 

de to alternativene er vel igrunn de samme siden jeg er ute etter penger uansett hvilken jeg bruker?

 

jeg overdriver ja, men det er bare for å komme til poenget mitt som jeg håper du skjønnte..

 

Når det gjelder at de to mulighetene er like, så er det som du sier bare sprøyt. Hvis man ser det ut i fra et utilitaristisk standpunkt, så vil dette være korrekt, men de fleste i dag med mer enn 10 i IQ, klarer å oppfatte at utilitarismen ikke er holdbar. En annen og i min oppfatning bedre måte å se det på, er å skille handlingen og konsekvensen. En handling kan ha en positiv og negativ effekt, uavhengig av konsekvensen. En handling kan være god, selv om konsekvensen ikke er god. Hvis jeg hjelper en person over gaten, men på veien over så blir han overkjørt, så er fortsatt intensjonen i min handling god. Det samme gjelder også motsatt. Dette skiller disse mulighetene markant fra hverandre, uavhengig av om konsekvensen blir den samme. Godt poeng.

 

Edit: Var trøtt og misforsto litt.

Endret av goggys
Lenke til kommentar

har ikke peiling på hva du vil frem til, men hele poenget mitt var at de to ikke er like... så takk for at du klarerer opp i det.. :thumbup:

jeg refererte til en som sa at en player og PUA er det samme fordi begge er bare ute etter sex(penger), og tok ikke hensyn til fremgangsmåten... overdrivelsen var at en player og en PUA ikke er så ulike som jobbing og stjeling..

 

edit: er litt ironi med i blidet her og, noe som ofte blir missforstått når det er skriftlig..

Endret av Inverno
Lenke til kommentar
har ikke peiling på hva du vil frem til, men hele poenget mitt var at de to ikke er like... så takk for at du klarerer opp i det.. :thumbup:

jeg refererte til en som sa at en player og PUA er det samme fordi begge er bare ute etter sex(penger), og tok ikke hensyn til fremgangsmåten... overdrivelsen var at en player og en PUA ikke er så ulike som jobbing og stjeling..

Ja sorry, misforsto litt, var ganske trøtt :blush:. Men du har jo et godt poeng i skillet mellom de to, selv om jeg ikke synes noe spesielt om PUA's.

Lenke til kommentar
Hei.Jeg lurte på hva det betyr når slipper og åpne opp jenta.At hun er med på samtalen med en gang.Og hun var ikke full eller. Hadde vært fint om du kunne gitt meg et svar på dette.

 

Jeg kan jo forsøke å gi et svar, som egentlig er selvsagt.

Hvis jenta viser stor interesse kan det være at hun tiltrekkes såpass av ditt ytre at hun ikke trenger å bli "gama".

Kall det gjensidig tiltrekkelse, og kjør på! :thumbup: Ikke noe som er bedre enn det.

Lenke til kommentar
Nei det vil det ikke være, det er ingenting som tilsier at de to mulighetene er like utifra et utilitaristisk standpunkt.

 

AtW

Nei, men de har da ingeting å si heller, siden det er konsekvensen som teller uansett. Kunne kanskje formulert det bedre, men det var altså mitt poeng.

Lenke til kommentar

Negs er oppskrytt etter min mening. Det er noe mange nybegynner henger seg opp i og begynner å slenge villt rundt seg på byen, uten å forstå poenget. Det kan være hjelpsomt, men stort sett er det ikke nødvendig, og det er så utrolig mange nybegynner som bruker det feil, og heller ender opp med å gi jenta komplekser nesten. I og med at dette skulle være en grunnleggende guide synes jeg det er bra PUA ikke tok det med.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_M_*
Og nettopp derfor jeg ikke har nevnt det...

 

Nei nå får du gi deg, negs er jo basically hele grunnlaget for DHVs... det er utrolig morsomt å åpne et sett med en neg og du trenger ikke å være proff på området, men jeg er enig at noen karer klarer sikkert å dra det ALT for langt, no doubt...

Lenke til kommentar

Negs er slettes ikke grunnlaget for DHV's. DHV vil si å vise høyere verdi, og det gjør man gjerne heller ved å (sublimt) fremheve seg selv via kroppspråk, historier etc.

Negs er et verktøy man kan bruke en gang eller tre på enkelte damer som trenger det, men ikke mer enn det. Ja, det er en form for DHV, men det er ikke noe man bruker aktivt. Det er ofte ikke nødvendig å åpne sett med en neg heller, selv om enkelte jenter som lever i skyene trenger det for at man ikke skal bli tatt av bitch-shieldet med én gang.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_M_*
Og nettopp derfor jeg ikke har nevnt det...

 

Forresten, glemte å spørre! Er du kun kjent med mystery method? Hvis ikke, bruker du flere metoder fra andre puas som ross jeffries? kan du noe om nlp? Er litt klar for å lære om andre enn mystery skjønner du...

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_M_*
Negs er slettes ikke grunnlaget for DHV's. DHV vil si å vise høyere verdi, og det gjør man gjerne heller ved å (sublimt) fremheve seg selv via kroppspråk, historier etc.

Negs er et verktøy man kan bruke en gang eller tre på enkelte damer som trenger det, men ikke mer enn det. Ja, det er en form for DHV, men det er ikke noe man bruker aktivt. Det er ofte ikke nødvendig å åpne sett med en neg heller, selv om enkelte jenter som lever i skyene trenger det for at man ikke skal bli tatt av bitch-shieldet med én gang.

 

Jo da ok jeg uttrykte meg litt feil i stad, jeg er enig med deg at det ikke er grunnlaget for dhv, men det går nokså parallelt i praksis, du viser med en neg at du ikke er imponert i det hele tatt over at damen er deilig og slår henne heller litt ned på egoen, men jeg er uenig med dere i at det ikke er viktig, det er jo sentralt med negs i mysterys lære...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...