Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Det er fortsatt ikke en dritt forskjell. Begge er kun ute etter mus, uansett fremgangsmåte.

Og du bør seriøst lære deg å svare på flere innlegg i ett. Et helvete å lese 7 av dine poster på rad.

 

Da bør du pusse brillene en gang til unge mann.

Jeg er ikke ute etter MUS, det har jeg nok av i livet mitt. Jeg er ute etter å skape forhold med kvinner. Lære meg om dem, la dem lære om meg og seg selv osv.. .UTVIKLE meg selv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PUA, opplever du mange jenter som frustrert over menn og mange som litt smådeprimert og kjedsom? Personlig så oppfatter jeg mange, egentlig flesteparten av folk rundt meg som at de mangler noe i livet sitt.

 

Det er kult å spre litt glede rundt seg hvor enn jeg går! men det er godt mulig jeg lever i en boble... Spørsmålet gjelder egentlig alle her inne.

 

PUA, keep rockin'! Du gjør en kjempejobb. :love:

.

 

Absolutt. Ser frustrasjon i mange kvinner og menn. Har bla et eksempel fra i stad, men jeg er så dausliten nå at jeg får skrive om det i morra. minn meg på det a! ;)

Lenke til kommentar
Vel jeg kan jo nok engang gjente det jeg oppfatter som den mest problemtiske påstanden, både fordi de påstatte resultatene er så gode, og fordi grunnlaget er tynt.

 

Nemlig at PUA-folk har større sannsynlighet for å "ende med drømmedama" (da på langtidsbasis), det blir stadig gjentatt, og grunnlaget for å påstå det er tynt. At man er god til å sjekke opp folk, som antakelig er ute etter en relativt uforpliktende greie, er ikke det samme som at man er god på å leve sammen med noen i lang tid.

 

Videre må jeg nesten påpeke at noe slikt ikke kommer til å bli "vitenskaplig bevist". Ei heller er det nødvendigvis feil, men når det man har av ordentlige undersøkelser i stor grad tyder på at det ikke er riktig, så er det all grunn til å være skeptisk til påstander som kun(?) er dokumentert med enkeltpersoners synsing.

 

AtW

 

Hadde du lest litt nøyere på emnet, så hadde du lært at de fleste pickup artists ikke bare blir bedre på å møte nye mennesker men også hvordan de skal holde på dem.

Man lærer så mye på veien til å bli en ekte Pickup Artist at å holde på en dame vil jeg se på som det minste problem. Med mindre fyren utvikler et eller annet sexavhengi syndrom som gjør at han selv slår opp for å få seg et ligg, noe jeg tviler på.

 

Jeg hoppet inn dette miljøet for det jeg var lei av og være i fastforhold. Jeg ville ha masse damer og det har jeg fått og trivest med det. Og jeg lærer mye mer enn det som skjer mellom "hei, blabla"---> til du havner i sengen.

 

Du lærer å lese kroppspråk, hvordan folk tenker, hvordan underbevisheten fungerer, hvordan du underholder grupper med mennesker, magiske triks, hvordan ha det gøy i det hele tatt.

 

Det er ikke bare et magisk script som du kjører igjennom og bang så har du pult henne og deretter vet du ikke hva du skal gjøre.

For å bli en god PUA må du oppgradere huleboeren (deg selv) til et mer moderne menneske som passer inn i vårt moderne samfunn.

Lenke til kommentar
er ikke dødssynd å ligge med mange, men det strider imot mine verdier og hva jeg mener fremmer ett sunt selvbilde og hvordan en skal trives med seg selv som menneske på lang sikt.. mener det bare godt, ikke dømmende.. jeg sier bare meningen min! ironisk virker det som at DET er døddsynd..

 

Melisma! Ikke garder deg så veldig. Syntes du er ei knalljente med bein i nesa, så jeg liker og setter pris på å høre meningene dine.

Lenke til kommentar
Det som er problemet er at det er bare mennesker som deg som gjør at jenter som har ligget med mer enn 3 føler seg skitten. Noen kan ligge med to og føle seg helt forfærdelig og andre kan ligge med to fotballlag og føle seg helt fin. Folk er forskjellig. Så lenge man ikke gjør noe som skader noen og man trives med det, så spiller det vel ingen rolle hvor mange man ligger med? Rart at en jente i din alder tror verden er så A4.

 

Noen som sa Tone Damli Aaberget? ;) Hehe.. Forresten så har en PUA closet henne.. Men anyways. Det poenget du trekker fram her ER så viktig. Nemlig det at kvinner (og menn for den sags skyld, men i mye mindre grad) blir bedømt for sin seksualitet. det er liksom "skittent" og "løst"...

 

Som Dj Dark sa: "Wake UP!!". Faen heller folkens, når skal det gå opp for dere at KVINNER LIKER SEX LIKE MYE, OM IKKE MER ENN MENN?

Lenke til kommentar
Melisma! Ikke garder deg så veldig. Syntes du er ei knalljente med bein i nesa, så jeg liker og setter pris på å høre meningene dine.

 

Det var hyggelig å høre :yes: småvanskelig å ikke gardere seg når "alle" er ute etter å arrestere en, men jeg holder på mitt allikavæl :p heldigvis lærer man av diskusjonene her inne...

Lenke til kommentar
Hadde du lest litt nøyere på emnet, så hadde du lært at de fleste pickup artists ikke bare blir bedre på å møte nye mennesker men også hvordan de skal holde på dem.

Man lærer så mye på veien til å bli en ekte Pickup Artist at å holde på en dame vil jeg se på som det minste problem. Med mindre fyren utvikler et eller annet sexavhengi syndrom som gjør at han selv slår opp for å få seg et ligg, noe jeg tviler på.

 

Jeg hoppet inn dette miljøet for det jeg var lei av og være i fastforhold. Jeg ville ha masse damer og det har jeg fått og trivest med det. Og jeg lærer mye mer enn det som skjer mellom "hei, blabla"---> til du havner i sengen.

 

Du lærer å lese kroppspråk, hvordan folk tenker, hvordan underbevisheten fungerer, hvordan du underholder grupper med mennesker, magiske triks, hvordan ha det gøy i det hele tatt.

 

Det er ikke bare et magisk script som du kjører igjennom og bang så har du pult henne og deretter vet du ikke hva du skal gjøre.

For å bli en god PUA må du oppgradere huleboeren (deg selv) til et mer moderne menneske som passer inn i vårt moderne samfunn.

 

 

Jeg tenkte jeg skulle svare på det innlegget, men det du skrev summerte opp det jeg skulle si alikevel.

 

Uansett folks! Jeg vil gjerne takke dere. Spesielt Qbab, Melismasnupps og ATW. Jeg lagde denne tråden som et sosialt eksperiment for å finne ut hvordan reaksjonene er hos "normale" folk ved å projektere en PUA identitet. Jeg har også jobbet mye med dette i felt, og skal skrive en lengre artikkel om dette som skal postes på diverse forums når jeg er ferdig med å samle data.

Jeg syntes at det har kommet mye godt ut av denne tråden. Vi har introdusert noen flere til communityet, jeg har blitt bombardert med PM's daglig (ser faktisk ut som at jeg har fått flere enn før jeg postet denne tråden), jeg har hjulpet mange, jeg har lært mer om HVORDAN jeg skal lære bort dette på en lettfattelig måte (PM's altså) og det har vært skitgøy å diskutere dette med dere!

 

Love you guys!

Lenke til kommentar
Jeg tenkte jeg skulle svare på det innlegget, men det du skrev summerte opp det jeg skulle si alikevel.

 

Uansett folks! Jeg vil gjerne takke dere. Spesielt Qbab, Melismasnupps og ATW. Jeg lagde denne tråden som et sosialt eksperiment for å finne ut hvordan reaksjonene er hos "normale" folk ved å projektere en PUA identitet. Jeg har også jobbet mye med dette i felt, og skal skrive en lengre artikkel om dette som skal postes på diverse forums når jeg er ferdig med å samle data.

Jeg syntes at det har kommet mye godt ut av denne tråden. Vi har introdusert noen flere til communityet, jeg har blitt bombardert med PM's daglig (ser faktisk ut som at jeg har fått flere enn før jeg postet denne tråden), jeg har hjulpet mange, jeg har lært mer om HVORDAN jeg skal lære bort dette på en lettfattelig måte (PM's altså) og det har vært skitgøy å diskutere dette med dere!

 

Love you guys!

 

Takk for omtanken. <3

Men ikke kall meg et "normalt" menneske. ;)

Da blir jeg sint. "GrrRR"

 

Edit: Kan vi gå over til teknikker, spørsmål og svar, fieldrapports etc nå?

Lei av å diskutere etikk biten rundt dette.

:whistle:

Endret av QBab
Lenke til kommentar

ja, jeg ser på alt som læring,trening og høster så mange erfaringer jeg kan.. dermed taper man aldri :D

 

og er fint å kunne diskutere uten at man går på personlig angrep mot noen.. det setter nå jeg pris på ihvertfall.. denne tråden er mye koseligere enn min egen tråd :!: *flytte inn hit* :p

Lenke til kommentar
jeg synes jeg må få lov til å respondere på innleggene rettet mot meg, hvis du synes det er slitsomt å lese, så foreslår jeg at du ikke går inn på tråder der trådstarter heter "melisma" , for jeg kommer til å være der skjønner du.... , og jeg kommer til å si meninga mi om saken, og IKKE personene jeg diskuterer med..

 

hva alle innleggene mine virker som for deg, får være opp til deg selv å avgjøre, men hadde satt pris på om du hadde holdt dine "mistanker" for deg selv, du "baksnakker" meg jo rett foran trynet mitt! og det uten at du kjenner meg engang..

 

Irriter meg bare når folk lever i en A4 verden og tror at den eneste rette måten å leve på er slik de selv gjør. Jeg har bare ligget med en fyr i mitt liv. Men jeg dømmer søren meg ikke de som har ligget med langt flere enn det. Syntes bare du er litt for opptatt av å fortelle omverden hvor fantastisk rett du lever, og hvor fæle resten er. Du må bare åpne øynene dine litt, ingen liker å være rundt mennesker som ser ned på alle andre. Da ender du bare opp kremt ensom.

Lenke til kommentar
Irriter meg bare når folk lever i en A4 verden og tror at den eneste rette måten å leve på er slik de selv gjør. Jeg har bare ligget med en fyr i mitt liv. Men jeg dømmer søren meg ikke de som har ligget med langt flere enn det. Syntes bare du er litt for opptatt av å fortelle omverden hvor fantastisk rett du lever, og hvor fæle resten er. Du må bare åpne øynene dine litt, ingen liker å være rundt mennesker som ser ned på alle andre. Da ender du bare opp kremt ensom.

 

 

du snakker så veldig høyt om at du ikke dømmer, men syns da du klarer å dømme meg ganske så bra! kom til meg med utsagn som plager deg så veldig og som du mener jeg har dømt folk i, så kan jeg kommentere utifra det.. men vennligst ikke kast ut besyldninger i hytt og pine, uten å ha noe konkret å diskutere om.. og vennligst ikke be meg om å åpne øya mine eller å si at jeg ser ned på andre.. du kjenner meg ikke, samme grunn til hvorfor jeg ikke går til angrep på deg.. fordi jeg ikke kjenner deg!

 

(men ikke i denne tråden, dette er en PUA tråd, ta det gjerne opp i tråden jeg har gående om promiskuøsitet..) der har de en "vi som misliker melisma" klubb, som du er mer enn velkommen til å bli med i sikkert.. :yes:

Lenke til kommentar
du snakker så veldig høyt om at du ikke dømmer, men syns da du klarer å dømme meg ganske så bra! kom til meg med utsagn som plager deg så veldig og som du mener jeg har dømt folk i, så kan jeg kommentere utifra det.. men vennligst ikke kast ut besyldninger i hytt og pine, uten å ha noe konkret å diskutere om.. og vennligst ikke be meg om å åpne øya mine eller å si at jeg ser ned på andre.. du kjenner meg ikke, samme grunn til hvorfor jeg ikke går til angrep på deg.. fordi jeg ikke kjenner deg!

 

(men ikke i denne tråden, dette er en PUA tråd, ta det gjerne opp i tråden jeg har gående om promiskuøsitet..) der har de en "vi som misliker melisma" klubb, som du er mer enn velkommen til å bli med i sikkert.. :yes:

 

Ja for all del. Dra dere ut av pickup tråden! Vi er lei kranlingen mellom dere to :p

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Hadde du lest litt nøyere på emnet, så hadde du lært at de fleste pickup artists ikke bare blir bedre på å møte nye mennesker men også hvordan de skal holde på dem.

 

Og hva får deg til å mene at dette er noe annet enn løse meninger? Dette påsttåes til stadighet, men jeg ser ingen dekning for påstandene. Det hjelper ikke å komme med "hadde du lest litt om emnet så hadde du sett at det er tilfellet", jeg kan like gjerne si "hadde du lest mine innlegg nøye så hadde du sett at det ikke var tilfellet"

 

AtW

Lenke til kommentar
Og hva får deg til å mene at dette er noe annet enn løse meninger? Dette påsttåes til stadighet, men jeg ser ingen dekning for påstandene. Det hjelper ikke å komme med "hadde du lest litt om emnet så hadde du sett at det er tilfellet", jeg kan like gjerne si "hadde du lest mine innlegg nøye så hadde du sett at det ikke var tilfellet"

 

AtW

 

Du og all den dekningen din. Det eneste jeg vet er at jeg har sett resultatene av de løse påstandene mine.

Nå gidder jeg snart ikke prøve og forklare det for deg lengre, du er jo sta som et esel mann. :p

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Du og all den dekningen din. Det eneste jeg vet er at jeg har sett resultatene av de løse påstandene mine.

Nå gidder jeg snart ikke prøve og forklare det for deg lengre, du er jo sta som et esel mann. :p

 

Kall mg gjerne sta, jeg lar meg ikke så lett overbevise av løse påstander, så jeg tror det er der det ligger mer enn stahet. De resultatene jeg har sett av slikt tyder ihvertfall ikke på noen magisk god evne til å finne en drømmedame og holde på vedkommende, om man skal holde seg til "vitneobservasjoner" av PU-artister og deres like.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...