Atomics Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Spill et SP spill til Age of Conan kommer. Det er nok mitt råd.
DurinVIII Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 WOW = Det brukes til PVEGW = Så si bare PVP Skal du PVE så er WOW best etter min mening, men kjem du til PVP så må bare GW være det rette, sry azz wow pvp'ere, pvp i wow er bare barnemat =) 8918409[/snapback] Fasit, ihvertfall om det sår imellom WoW og GW. Da er det opp til deg. Endeløs, meningløs grinding, eller utfordrende og givende PvP?
Okeblol Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 GW om du skal ha godt balansert PVP (det må nevnes at dette ikke er et klassisk mmorpg, så om du skal spille et mmorpg for det å være part av "noe større" er GW kanskje ikke helt det beste spillet. Det er også verdt å nevne at siden man ikke betaler pr mnd så trenger ikke utviklerne å drive å "balansere" enkelte classes til uselessness hver mnd slik at folk lager en ny character, og da ender opp med å bli værende i spillet lengre og derfor betaler mere penger, en taktikk som har blitt brukt i mmorpg's siden EQ. GW er utrolig godt balansert, og er utrolig sterkt basert på player skills og kommunikasjon, framfor levels og gear som mmorpgs er) WoW om du vil ha store utfordrende raids, hvor hver spiller er like viktig, hvor hver spiller må gjøre sin jobb ellers går alt til reven. Et spill hvor alle kan soloe, alle kan få teams, alle er (tilnærmet) like viktige i et team. Et spill hvor det er masse knapper å trykke, du må følge med og bruke reaktive skills når det er åpning for de etc. Lotro om du vil spille et spill sammen med mange klassiske flisespikkende nerder. Om du vil bli hakket på om du skriver "Eowen" fremfor "Éowen". Et spill hvor folk blir sinte om du bruker smileys, fremfor å skrive "*smiles*". Et spill hvor roleplayers kan føle seg hjemme og ikke bli flamet av masse medlemmer av den gemene hop som tror det spiller noen rolle hva andre mennesker over internett sier om deg. Et spill hvor du slipper uttrykk som "pwned". Et spill med masse eldre mennesker med psykopatiske leder-trekk som skal lage sin egen lille guild, fremfor å bli medlem av en allerede eksisterende guild for så å få utrettet mer.
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Eg har spilt WoW og GW, og må si at WoW har ein sjarm GW ikkje har. GW er eit greit nok spel, men eg følar iallefall at det er bare ein billegutgåve av WoW. No spelar eg EVE og eg vil anbefale det på det sterkaste, sjølv om det ikkje er så lett å like siden det har ein heilt anna spelemåte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå