Gå til innhold

The Darkness er utsattt


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men hvorfor er det utsatt så lenge pga en feil? er den så vanskelig å rette opp?

8904352[/snapback]

 

Sikkert fordi at feilen er i både PS3 versjonen og X360 versjonen. Mulig den er vanskeligere å fikse med cell og de vil ha lik release på begge spillene

8905154[/snapback]

Ja det hørest mye mer sansynlig ut en at for eksempel det har skjedd en feil på coveret som de ikke fant ut før det ble trykket. Så de må produsere alle de på nytt, eller noe slikt.

 

Men for ALL del, blame the cell.

8910978[/snapback]

 

Det er jo allerede bekreftet at det var en feil i koden i selve spillet. Hadde ingenting med coveret å gjøre ;)

 

EDIT. Jeg la ikke skylden på Cell. Sa bare at det kansje var vanskeligere å fikse feilen i PS3 utgaven fordi Cell er en vanskelig prosessor å kode for

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Det er jo allerede bekreftet at det var en feil i koden i selve spillet. Hadde ingenting med coveret å gjøre ;)

 

EDIT. Jeg la ikke skylden på Cell. Sa bare at det kansje var vanskeligere å fikse feilen i PS3 utgaven fordi Cell er en vanskelig prosessor å kode for

8911018[/snapback]

Da stemmer det nok at det er noe feil i koden ja. Men angående at det er vanskeligere å fikse på PS3 er jo stort sett Bullshit. Vil også gi deg såpass at jeg antar at du vet det. Siden den vanskelige delen er over når de har kodet spillet. Feil er nok like slitsomt på begge konsoller. Da begge har kompliserte prosessorer.

 

Men forstår at du liker å snakke ned om Ps3. så da kan jeg like så godt si at feilen sikkert var at koden var for stor for DVD :whistle: (joke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...