Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som blir med online på tirsdag?

Jeg ønsker å gå online med 15( var det ikke 16 totalt?) med innbyggere, trafikk og politi på, men bare for å utforske byen sammen.

Skrevet
Jeg har spilt i en 4-5 timer nå, og har ikke opplevd biler som popper inn plutselig, men jeg har opplevd at teksturene ikke er lastet inn når du kommer til steder noen ganger.

Har spilt litt over 40 timer nå, og har ikke merket noe at teksturer ikke laster opp når jeg kjører fort eller biler popper opp. Dere som slitter med det problemet har sikkert en firmware som reduserer hastigheten på drevet (så den skal bråke mindre) så spillet ikke får lastet opp fort nok.....

Skrevet

Jeg ønsker å gå online med 15( var det ikke 16 totalt?) med innbyggere, trafikk og politi på, men bare for å utforske byen sammen.

Jeg er med ;)

Skrevet (endret)

jeg fikk høre at man har mulighet til å installere spillet på harddisken? i alle fall noe av det så den leser av ting raskere for å unngå lagg/framedrop, stemmer dette? aldri fått gjort det på noen andre spill så.

Endret av Sjokoladekake
Skrevet

Ps3 eller Xbox?

Skrevet
jeg fikk høre at man har mulighet til å installere spillet på harddisken? i alle fall noe av det så den leser av ting raskere for å unngå lagg/framedrop, stemmer dette? aldri fått gjort det på noen andre spill så.

Regner med du snakker om 360 versjonen, og nei man kan ikke installere på harddisk på 360-en, i følge reviews.

Skrevet
Var den jeg kjøpte og. 256 er kun minnekortet ja. Funker fett dette her, spesielt siden det ikke engang går an å innstallere spillet på harddisken , som ikke følger med denne versionen.

Najs, så den funker fint, den? Tenker den skal inn i stua mi i nærmeste fremtid :)

Jeg har faktisk bare prøvd noen få småspill som fulgte med, og sett et par dvd`er. Var egentlig ment kun til gta :D Men alt virker flott. Kjøpte meg en batteri-pakke i tillegg, slik at jeg kan lade samtidig som jeg spiller, samt en vga kabel så jeg fikk kobla den til pc-skjermen.

Utrolig mye for penga vil jeg si. ( husk å kjøpe hdmi versionen da , dvs nyeste hardware )

Skrevet

Ps3 eller Xbox?

Sony Playstation 3:)

Guds til nå beste gave til gamerne:)

Skrevet

Ps3 eller Xbox?

Jeg kan bli med på tirsdagen tenker jeg :)

Skrevet (endret)

Flott:)

Da er vi oppe i 2:

Toska92(PSN: Toskabomlo, add me), Selvin(PSN: Selvinus).

Håper selvsagt på flere.

Endret av Toska92
Skrevet

Den nye nico bellic videoen på siden til rockstar, er den med i selve spillet også? ( prøver å unngå å se ingame videoer :p )

Skrevet
Er det noen med xbox som blir med å utforske byen på tirsda'n?? :whistle:

Klart jeg blir med :D

Det er bra... :D Må få med oss noen til og da.. Hehe...

Hva er gamertag'n din??

Skrevet

Ps3 eller Xbox?

Flott:)

Da er vi oppe i 2:

Toska92(PSN: Toskabomlo, add me), Selvin(PSN: Selvinus).

Håper selvsagt på flere.

Det er bra! Sign me up^^

Skrevet
Er det noen med xbox som blir med å utforske byen på tirsda'n?? :whistle:

Sign me up!

Den nye nico bellic videoen på siden til rockstar, er den med i selve spillet også? ( prøver å unngå å se ingame videoer :p )

Det er bare å se ;) Er liksom bare en video som viser litt om Niko, hva han har gjort i fortiden, og hva han gjør i Liberty City, hva slags personlighet han har.. Veldig bra video i grunn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...