Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet
Spillet er ikke så blodig nei.

Men enkelte ting er jo genialt.

Slik som at hvis du kjører på en mann så han dør, så blir det

gjerne blod på bilen hvor du traff han ;]

Skyter du en med hagle og du ser veldig nærme, så kan det sprute blod

på skjermen. Jeg har kun hatt pistol og shotgun, så vet ikke om du

kan skyte av lemmer med sniper f.eks.

Men folk holder seg der de blir skadet.. kjører jeg på en og han ikek dør, så halter han eller holder seg for magen mens han prøver å stikke.

WTF? Når tid fikk du spillet?

Modda xbox, så jeg har lastet ned og prøvd det.

Men fortvil ikke, jeg har også bestilt det originalt ;D

Koz

Videoannonse
Annonse
Skrevet
189501.jpeg

oi..se hva som lå i postkassen idag,,,,,

Veldig morsomt. Har du i det hele tatt fulgt med på prosessen før releasen nå? De kom med en video for et par måneder siden hvor de viste frem hvordan coveret ville se ut.

gtaiv_cover.jpg

Skrevet

Noen som vet om GTA støtter 1080P eller om den bare oppskalerer fra 720p? Har prøvd på 1080p skjerm og 720, mener det er litt bedre bilde på 720p... men det kan jo være det at jeg bruker vga på 1080 og component på 720.

Skrevet
er det barn i gta 4?

har ikkje sett det på noen bilder eller noe.

burde være emd.

på 6 min ser du ett barn...

der ja!

den som har enten ps3 eller Xbox 360 og ikkje kjøper dette spillet må være helt blåst i hode!

Fantastisk! gleder meg som faen til tirsdag!

Skrevet

Er nok ikke barn med nei. Tror faktisk den finnes en grense, også for Rockstar. Selv føler jeg ikke stor trang etter å drepe virtuelle skolebarn heller. Den første traileren hadde en del bugs, særlig der vi ser alle folkene. Det vi ser tror jeg heller er vanlig pedestrian som har sunket ned i bakken, noe vi ser senere i traileren og.

Skrevet

Noen som vet om en plass jeg kan kjøpe dette spillt til PS3 og få det innen tirsdag/onsdag neste uke? Både AbsoluttSpill og Gamezone er tomme for første leveranse :(

Skrevet (endret)
Tror Platekompaniet.no har på lager allerede nå. Står ivertfall det på siden. Bestiller du derfra har du det sikkert tirsdag eller senest onsdag...

Bestiller derifra nå :)

EDIT: Spill bestilt! Åh, dette skal bli så bra!

Endret av Selvin
Gjest Slettet+212343
Skrevet

HOHOHO! da var GTA sendt og jeg venter spent :new_woot:

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Tror Platekompaniet.no har på lager allerede nå. Står ivertfall det på siden. Bestiller du derfra har du det sikkert tirsdag eller senest onsdag...

de har det på city også, men nektet å selge...

Skrevet

de har det på city også, men nektet å selge...

Det virket ivertfall som om Platekompaniet.no hadde det på lager så bestilte det derifra. Er det mulig at de pakker og sender det imorgen?

Skrevet
han komentatorern på filmen sa jo at det var barn.

gjør liksom verdenen litt mer ekte.

Men så er vel han litt idiot også, da...

Hvorfor ble tråden endret, forresten? Jeg blir kvalm av alle disse dumme fanboys-ungene som prater dritt her hele tiden.

Skrevet (endret)
Dette spillet fortjener så å bli kjøpt. Oppfordrer alle til å gjøre det!

Hvordan kan du være så sikker på det? :p

Forresten, no jeg gleder meg til er fysikken i dette spillet. Den skal være basert på den helt sinnsyke Euphoria-motoren, så jeg håper virkelig den kommer til å slå an. Egentlig så håper jeg ikke, jeg vet nesten :)

Endret av Selvin
Gjest Slettet+212343
Skrevet

Det er nevnt flere ganger, men det ENESTE jeg er litt bekymra for er selve kjøringen og fysikken på bilene. Nå har jeg riktignok kjørt flere gamle amerikanske biler, og fjæringen kan være sinnsykt gyngete, men frykter at de har overdrevet dette litt i GTA 4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...