Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Hva er social club?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En upålitelig kilde påstår at GTA IV blir utsatt til 52. september 2019. Nedtur.

Og dette er lillebroren din eller noe sånt? Hadde jeg lest dette midt på natta hadde jeg mulignes trodd det de første sekundene :p

Skrevet

Noen som veit noe klokkeslett for åpningen av Social Club åpningen? Klokka er nå 17.11 norks tid. Dvs at den er mellom 11.11 vestkyst 08.11 østkyst lokal tid i USA avhengig av tidssone.

Får håpe på regn og møkkavære når GTA kommer!

Ikke fristende å sitte inne å spille i det strålende solskinnet som er i Oslo i dag.

Skrevet

Release tiden til trailerene har pleid å være 18.00 EST, dvs 22/23 (husker ikke helt) norsk tid. Hadde ikke vært overraskende om registreringen åpna på den tiden på social club også.

Skrevet

Ojess, GTA IV forhåndsbestillt og betalt, skal plukke det opp 28.4.08 kl 23:59, hehe. Sykt digg å høre dama bak kassen si "vi kommer til å ha nok", *gledestårer*...

Bare tenkt da gutta, sitte med en fresh kopi av Gta4 den 29.4, tenkt hvilken revolusjon dette blir!

Skrevet

Leste i en annen tråd at Rockstar sier GTA 4 vil være mindre en San Andreas.

Hvor lang tid tok det å kjøre med bil fra en side til den andre siden? Litt over en time? er ikke det ganske stort om du planker gassen?

Skrevet
Leste i en annen tråd at Rockstar sier GTA 4 vil være mindre en San Andreas.

Hvor lang tid tok det å kjøre med bil fra en side til den andre siden? Litt over en time? er ikke det ganske stort om du planker gassen?

Det er mindre enn san andreas ja...men eg trur ikkje me vil merke det...

Skrevet

for min del kan det godt være mindre geografisk enn San andreas! Liberty city stories og vice city var greit til du lærte deg det utenat men da ble det for lite det å så tror GTA:IV blir perfekt:)

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

selv om det er mindre så er det ekstremt stor, har dere sett på kartet eller?, maffe plaff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...