Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og de nekter jeg å lese. Får håpe VG og Dagbladet skjuler terningkasta sine inni artikkelen, og ikke flaunter de på forsidene.

Skrevet

Det tar nok tid ja. Spesielt med et spill som GTA der det er så utrolig mye å gjøre utenfor storyen også ;)

Skrevet
Og de nekter jeg å lese. Får håpe VG og Dagbladet skjuler terningkasta sine inni artikkelen, og ikke flaunter de på forsidene.

Skjer ikke hvis jeg kjenner VG og DB riktig, bruker å like å legge til terningkasten ved tittelen på artikkelen, så enormt som GTA er blir det kanskje et selvfølge, men vi får se. Hva han derre Rune som anmelder spill på VG tror og mener driter jeg uansett rimelig hardt i, gleder meg til å lese review på IGN derimot, der gir de som regel en god og dyp anmeldelse uten å skjule spillets svakheter og sterke sider (hvis de er til stede naturligvis).

Skrevet

Jeg kommer hvertfall ikke til å lese reviews. Det er mulig at jeg da legger merke til negative ting i spillet som de nevner, uten at jeg noengang hadde tenkt over de selv^^

Skrevet
Jeg kommer hvertfall ikke til å lese reviews. Det er mulig at jeg da legger merke til negative ting i spillet som de nevner, uten at jeg noengang hadde tenkt over de selv^^

Ja, søren altså. Det har skjedd mange gonger med meg =/

Skrevet

Håper ihvertfall noen kommer til å lage noen spoilerfrie reviews. Gametrailers lagde ett kjempereview om Halo 3 uten en eneste historiemessig spoiler. Håper de kan få til det denne gangen også!

Skrevet
Håper ihvertfall noen kommer til å lage noen spoilerfrie reviews. Gametrailers lagde ett kjempereview om Halo 3 uten en eneste historiemessig spoiler. Håper de kan få til det denne gangen også!

Vel de som kaller seg profesjonelle anmeldere har jo strengt tatt ikke lov til å bare ta og spoile historien til et spill i anmeldelsen sin, så det er jo utelukket egentlig, i så fall, hvis de på liv og død må gjøre det, så skal det stå en advarsel i teksten osv.

Skrevet

Tipper Dagbla' og Verdens Gang prøver å slå hverandre ihjel med å ha best dekning av spillet. Skal vel være på et rimelig usentralt sted for ikke å dulte inn i en stand fra en av de nevnte Aviser denne dagen.

Etter hva vi har lest foreløpig om dette spillet så vil vel noe annet enn 6'ere overalt overraske meg.

Skrevet

Jeg tror kanskje at GTA IV på lik linje med Oblivion kommer til å få bedre omtaler enn det spillet fortjener. Men uansett, dersom PC Gamer gir spillet under 90% tror jeg nok at det ikke innfridde dems forventninger. Det samme gjelder Gamespot.

Kommer en review i UK OPM (Official Playstation Magazine) Verdens første, abbonenter får det den 22.

Går ut ifra at det blir å florere meg scans over hele nettet, ulovlig eller ikke.

Men det er kanskje på tide at vi får en "gold" kunngjøring snart?

Skrevet
Jeg tror kanskje at GTA IV på lik linje med Oblivion kommer til å få bedre omtaler enn det spillet fortjener. Men uansett, dersom PC Gamer gir spillet under 90% tror jeg nok at det ikke innfridde dems forventninger. Det samme gjelder Gamespot.

Kommer en review i UK OPM (Official Playstation Magazine) Verdens første, abbonenter får det den 22.

Går ut ifra at det blir å florere meg scans over hele nettet, ulovlig eller ikke.

Har ikke spillet gått gold enda? Trodde de brukte tiden som var igjen kun på å trykke opp kopier osv.

Skrevet (endret)

Er du gal? Gta serien har aldri fått bedre omtale enn de fortjener, tviler også på at det skjer denne gang. Etter alt det snakset vi har fått servert og bare så kommer nok Rockstar til å levere kvalitetsvare nok engang. :)

Endret av QBab
Skrevet (endret)

Det venter jeg også spent på. Nettopp dette gjør at jeg enda ikke har slått meg til ro med utgivelsesdatoen. Spillet vil 99% sikkert komme ut den 29. April, MEN inntil jeg ser "GTA IV gone gold" er jeg redd for den ene prosenten. En gold kunngjøring burde komme på mandag, om ikke synes jeg det er litt rart. De prøver kanskje å utsette kopieringen så lenge som mulig for å slippe å se at pirater slipper spillet på nett mange uker før. Dette kan dog ha konsekvenser som at spillet blir mangelvare i mange butikker grunnet større etterspørsel enn faktisk antall produkter.

Endret av ReSSaA
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Føler meg litt dum når jeg spør;

Hva er egentlig "gone gold" - hva skal det bety?

Skrevet
Føler meg litt dum når jeg spør;

Hva er egentlig "gone gold" - hva skal det bety?

Da er de helt ferdig med spillet, lager en gullcd og sender den til masse-kopiering. Jeg er ikke helt sikkert på om denne faktisk er gullbelagt..

Skrevet

GTA bør ikke nevnes i samme åndedrag med Oblivion, det er en fornæmmelse mot hele serien. Oblivion er et elsk/hat spill, noen storkoste seg, noen kjede vettet av seg etter en liten time. GTA har jeg aldri hørt noen si er hverken kjedelig, lite kreativt eller generelt noe stort negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...