fug Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Uansett, Gta 4 blir bra uavhengig av hvilken konsoll du spiller det på. Handler nok mest om hva man er vant til, siden det ikke bilr noen forskjeller i spillbarhet, grafikk e.l. Og selvsagt avhenger det jo av hva du har stående i stua av konsoller fra før
Stangern Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Fin signatur der, fug. Enig der. Bortsett fra at det er to L-er i Bellic Endret 7. april 2008 av Stangern
Erasus Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Er Nico Bellic ja, tom. google retter deg opp hvis du søker på "Nico Belic".
iCar Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) For de som ikke har en PS3 så kan muligens denne være grei http://www.engadget.com/2008/04/07/gta-iv-...aces-in-europe/ Hvis denne kommer til Norge, mulig den gjør da den webshop`en er svensk.... Endret 7. april 2008 av adi_82
Mazeking Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) For de som ikke har en PS3 så kan muligens denne være grei http://www.engadget.com/2008/04/07/gta-iv-...aces-in-europe/ Hvis denne kommer til Norge, mulig den gjør da den webshop`en er svensk.... Hvis Elkjøp kliner til med en helsides annonse for den boksen der så går folk GARANTERT man av huse for å kjøpe PS3 og GTA4. Gleder meg som faen til dette. Spiller for tiden GTA Vice City Stories på ps3, vanvittig mye mer innhold der enn på Liberty City Stories. Anbefaler alle som har spilt "de vanlige" GTA spillene og også spille "GTA Stories" spillene for å korte ned tida. Vice City stories er helt klart best av de to. Det er mye ideer fra San Andreas i dette spillet. Du kan kjøre BMX sykkel, masse forskjellige typer helikoptere og fly. Spillbarheten og feelingen er helt enorm på dette spillet i likehet med alle GTA spill. Jævelig tøft at man kan kjøpe bygninger og lage sin egen forbryterkarriere ved å gjøre oppdrag innenfor smugling, prostitusjon utpressing osv. De har vel rappa litt av ideene fra Saint Rows også tror jeg. Tør man foresten å slippe et Saint Rows 2 etter at GTA4 kommer? Saint Rows var foresten grunnen til at jeg kjøpte 360 i sin tid. Artig spill det også, men ikke HEEELT gta. Blir spennende å se hvem av multiplayermodusene som virkelig slår ann på nettet. Det er vel en av dem som er hemmelig inntil videre eller hva? Tipper det blir en del fravær fra jobb og skole når spillet kommer. Tv2 nyheten dagen GTA kommer: "Det har i dag vært registert uvanlig mye sykefravær blant unge menn på jobb og skole, grunnen til dette er at klokken 00.01 i natt ble tidenes største spill lansert, GTA4. En del av sett sitt snitt i å melde seg syke for å bli hjemme og spille dette spillet. Det meldes om utsolgte butikker over hele landet." Litt kjipt å komme på jobb etter en "sykedag" og en sånn reportasje..... Endret 7. april 2008 av Mazeking
RMBB Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 (endret) Litt info anngående flerspiller Link link2 Endret 9. april 2008 av Jyztrik
Aleks Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Sykt fete bilder! Hoppe fra helikopter og ned på bilen skal prøves! Har dem sagt noe om det blir "vanelige folk"(bots/npc) i online modus. Blir litt kjipt og være 16 stk og løpe rundt i en tom by..
iNtensimilla Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Sykt fete bilder! Hoppe fra helikopter og ned på bilen skal prøves! Har dem sagt noe om det blir "vanelige folk"(bots/npc) i online modus. Blir litt kjipt og være 16 stk og løpe rundt i en tom by.. Ja, var fete bilder! Noen som la merke til "No Smoking" som sto på det store laste skipet? NRG 900RR var digg
Erasus Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Tja. Spørs om ikke jeg må endre, da.. M-m, høres virkelig ut som et prosjekt.
Aleks Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Tja. Spørs om ikke jeg må endre, da.. M-m, høres virkelig ut som et prosjekt. Det værste er at han ikke har gjort det enda Han hadde sikkert ikke tid elns^^
Armageddon Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Stay on topic da.. Multiplayer ser fett ut, men litt skuffet over at det ikke var noen npc's på bildene. Blir litt kjedelig om man skal cruise en spøkelsesby sammen med en kompis, men det ser ut som at det er noen morsomme coop missions med. Kan tenke meg det blir morsomt med deathmatch sammen med 16 andre. Blir jo som Battlefield: GTA..
Aleks Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Når jeg tenker meg om så mener jeg og ha lest at den som hoster kan velge hvor mange folk det skal være på gatene og hvor mye politi det skal være. Blir sikkert litt sånn Midtown Madness 2 style^^ Blir sikkert fett og være 4 kompissr og slakte masse folk for så flykte fra politiet sammen^^
Vrengtpolvott Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Stay on topic da..Multiplayer ser fett ut, men litt skuffet over at det ikke var noen npc's på bildene. Blir litt kjedelig om man skal cruise en spøkelsesby sammen med en kompis, men det ser ut som at det er noen morsomme coop missions med. Kan tenke meg det blir morsomt med deathmatch sammen med 16 andre. Blir jo som Battlefield: GTA.. De har sagt at hosten av serveren bestemmer om det skal være NPCer, så valget er der
And.rs Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 (endret) Stay on topic da..Multiplayer ser fett ut, men litt skuffet over at det ikke var noen npc's på bildene. Blir litt kjedelig om man skal cruise en spøkelsesby sammen med en kompis, men det ser ut som at det er noen morsomme coop missions med. Kan tenke meg det blir morsomt med deathmatch sammen med 16 andre. Blir jo som Battlefield: GTA.. De har sagt at hosten av serveren bestemmer om det skal være NPCer, så valget er der Ser ut som det er med npc på dette bildet: Bildet er tatt fra denne siden og jeg ser nå at ikke alle bildene er fra multiplayer. Endret 8. april 2008 av ReSSaA
GETINTHEVAN Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Stay on topic da..Multiplayer ser fett ut, men litt skuffet over at det ikke var noen npc's på bildene. Blir litt kjedelig om man skal cruise en spøkelsesby sammen med en kompis, men det ser ut som at det er noen morsomme coop missions med. Kan tenke meg det blir morsomt med deathmatch sammen med 16 andre. Blir jo som Battlefield: GTA.. De har sagt at hosten av serveren bestemmer om det skal være NPCer, så valget er der Ser ut som det er med npc på dette bildet: Bildet er tatt fra denne siden og jeg ser nå at ikke alle bildene er fra multiplayer. Herregud, byen ser....GIGANTISK ut! Jeg får gåsehud og en tåre i øyekroken. Det er bare så utrolig vakkert å se. De neste tre ukene kommer til å gå saaaaakteeeeeeee....
Windoge Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Grafikken i multiplayer ser av en eller annen grunn nedjustert ut fra resten av filmene. Det har sikkert vært bekreftet tidligere en eller annen plass i tråden, men kan man i tillegg til cover-systemet bruke sånn "blind-fire" opplegg?
fug Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Blind-fire funker som snekkern, det burde de ha med. Kan ikke huske å ha sett det bekreftet noe sted..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå