Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noe annet merkelig var at det lå 10 000 penger strødd rundt inne i butikken...

Du glemte nok bare di pengene der etter oppdraget du gjorde for Jimmy.. :p

Dæven døtte! Det kan jaggu hende :p Sikkert 10-15 spilletimer siden jeg gjorde det oppdraget men.. Haha :tease:

Skrevet
Fyfaen...jeg fulgte en guide og drepte all duene, utenom EN. Sjukt irriterende. Aner jo ike hvor jævelen er :S

Oi, den var kjip. Du får gjøre 1-200 igjen, så møter du den sikkert på veien :p

Skrevet (endret)
Skal man skyte alle duene...hvor da.. er de i lufta eller hvor?

og hvordan vet man hvor mange man har drept?

De står på en bestemt plass, litt som hidden packages, men du må skyte dem for at de skal telles opp.

Når du har drept en står det "[antall] flying rats left in Liberty City."

Du finner det garantert under Stats, også.

Endret av Stonemeister
Skrevet

Hva er det jeg må kjøpe på Perseus for at jeg skal få tommelen opp av Brucie?

Jeg var der og handlet, men fikk tommel ned når jeg gikk ut av butikken. Kjøpte Perseus charcoal siut & floral shirt og et par Black wingtips-sko.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Ang. det siste valget i spillet:

Jeg har nå bestemt meg for å loade en gammel save og redde

Roman.. han var så konge, og jeg blir helt trist av alle som ringer og sier det var synd.. for å ikke snakke om alle mailene jeg har fått.

Jaja, faen au. Regner med jeg må gjøre alle assassins-missionene igjen og alt det andre.

Skrevet
Jeg tror ikke Brucie blir så påvirket av hva du har på deg, eller?

Jo, i dette tilfellet tror jeg det. Han sender melding om at jeg burde dra å handle på Perseus. Så drar jeg dit og handler, men når jeg går ut av butikken kommer samme tegnet som hvis jeg takker nei til å gjøre noe med Roman opp. Da blir det jo minus på respect eller hvor mye han liker meg, eller noe.

Skrevet

Roman.. han var så konge, og jeg blir helt trist av alle som ringer og sier det var synd.. for å ikke snakke om alle mailene jeg har fått.

Jaja, faen au. Regner med jeg må gjøre alle assassins-missionene igjen og alt det andre.

Det samme skjer om du gjør det andre valget. Bare personen blir byttet.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Det samme skjer om du gjør det andre valget. Bare personen blir byttet.

Men Roman dør ikke hvis jeg gjør det andre valget?

Skrevet
Neida ;) men

da dør Kate. Så får du alle de telefonene om at det var synd osv ;)

Hvorfor får man tlf fra folk om at det var synd osv.. Når dere ikke er i familie?

Skrevet (endret)

Har nå sett på forumet her at det er flere mp spill som skal gå i 17 mai tog i selve spillet.. Fra et sted til et annet sted.. Bare norske folk.. :p

Tenkte kansje at Vi fra Gta IV kunne gjøre det.. Gå fra fly plassen.. til andre siden av byen\ mapen.. Viss det er mulig? Samlet selfølgelig..

Endret av TehJøran
Skrevet

Spørsmål ang kidnappingsmission nær slutten:

Har kidnappa ei kjerring ved navn Grace, tatt bilde av hu som jeg skulle og sendt det til Packie. Men hva nå? Det sto bare "leave the building" elns etter jeg hadde sendt bildet. Jeg fikk ikke noe penger eller noe tegn på at jeg hadde klart det, og det er jo litt rart siden jeg ikke har fått beskjed om å gå noe annet sted. Så nå veit jeg ikke hvor eller hva jeg skal for å komme meg videre.

:dontgetit:

Gjest medlem-122769
Skrevet
Har nå sett på forumet her at det er flere mp spill som skal gå i 17 mai tog i selve spillet.. Fra et sted til et annet sted.. Bare norske folk.. :p

Tenkte kansje at Vi fra Gta IV kunne gjøre det.. Gå fra fly plassen.. til andre siden av byen\ mapen.. Viss det er mulig? Samlet selfølgelig..

Du er klar over at maks 16 spillere kan spille på samme MP-server?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...