Selvin Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg kommer ikke online. Godt å se at andre også har problemet, og ikke bare meg. Skikkelig irriterende, la oss håpe R* finner ut av ting etterhvert...
Janerikn Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg kommer ikke online. Godt å se at andre også har problemet, og ikke bare meg. Skikkelig irriterende, la oss håpe R* finner ut av ting etterhvert... Enig. Vi får bare kose oss med single-player-delen imens, så får vi håpe at online kommer opp igjen i kveld
Selvin Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg kommer ikke online. Godt å se at andre også har problemet, og ikke bare meg. Skikkelig irriterende, la oss håpe R* finner ut av ting etterhvert... Enig. Vi får bare kose oss med single-player-delen imens, så får vi håpe at online kommer opp igjen i kveld Vi får håpe på det Hvilke radiokanaler synes folka er bra å høre på?
thadon Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hører nesten kun på jazz kanalen, avslappende å kjøre til. WKTF er ganske morsom å høre på også.
Selvin Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hører nesten kun på jazz kanalen, avslappende å kjøre til. WKTF er ganske morsom å høre på også. Hos meg blir det mye JNR (Jazz Nation Radio) og Liberty Rock. Synes jazz er deilig å kjøre til, som du også sier thadon
Stonemeister Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hører mest på Liberty Rock. The Who, David Bowie, Iggy Pop, The Who og Queen. Fullt av helt sinnsykt bra musikk. Alle kanalene har sine øyeblikk da. Det var en kanal med en eller annen "dommer" som skulle ordne opp i en farskapssak. :!: "She didn't tell me she was 13!"
Aleks Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg spilte online for ca 10 min siden.. Spilte bomb tha base II elns^^ var tøft^^
Selvin Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 (endret) Har dere hørt den reklamen me ho kjerringa som har en mann som spiller det onlinespillet? Den er bare helt sinnssyk! Ogs har du den reklamen der du kan ringe inn å designe ditt eget barn, syke greier Jeg spilte online for ca 10 min siden.. Spilte bomb tha base II elns^^ var tøft^^ Var det du som invita meg eller? Jeg kom ikke online isted, tror ikke jeg gjør det nå heller... Endret 1. mai 2008 av Selvin
Keiseren av Grønland Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Har ringt til Game, Spaceworld, Platekompaniet, Free Record Shop og EBgames, ingen av dem hadde igjen til PS3.
MrUrge Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Haha, spillet her er konge Men syns de kunne finpussa på det litt mer, ser jo sykt bra ut og masse bra detaljer, men har kommet over noen bugs.. 1 kar jeg skulle drepe var inni en vegg så jeg ikke fant han, lette overalt, helt til jeg kasta granater osv overalt og da plutselig kom han fram Så jeg på en motorsykkel og den lå plutselig opp ned så hue til Nico var borte, altså under jorda Men dette var bare de groveste bugsa da.. Men, var jo bare morsomt egentlig hehe, noen andre som har kommet over noen grove bugs?
Aleks Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Den motorsykkel buggen har jeg også vært borti engang :/
kimman Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Når jeg tar med Michelle ut på date og var på vei til en bar, men så plutselig stoppet bilen av seg selv og vi begge gikk ut av bilen og alle fornøyelse steder på kartet forsvant.. Hva er det som skjer? Hva gjør jeg med Michelle nå? Er tredje gang det skjer.. Første gang skjøt jeg henne i hodet på nær hold.. Ikke å anbefale..
Selvin Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 (endret) Første gang skjøt jeg henne i hodet på nær hold.. Ikke å anbefale.. Det gjør vel ingenting, hun bare reiser seg opp igjen og sier hun vil gå alene hjem Jeg har egentlig truffet på veldig lite bugs, en der jeg kjørte bilen veldig fort å kjræsja rett inn i den berg og dalbanen nede med det første Safehouset, bilen satte seg fast inni treverket. Noe som gjorde det umulig å få den ut igjen. Til å være et såpass gigantisk, detaljert spill, synes jeg det er ytterst få bugs. Jeg kan faktisk gå så kangt å si at jeg er mektig imponert. Men såklart, hva kan man forvente, det er alltid litt bugs, sånn er det bare. Endret 1. mai 2008 av Selvin
kimman Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Første gang skjøt jeg henne i hodet på nær hold.. Ikke å anbefale.. Det gjør vel ingenting, hun bare reiser seg opp igjen og sier hun vil gå alene hjem Var det hun gjorde ja Men hva med spørsmålet mitt? Vet du noe om det?
Selvin Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hm, merkelige greier. Det er noe jeg ivertfall aldri har opplevd. Har du prøvd å ta henne flere steder?
hailgodset91 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Noen som har fåt lagt inn PSN på social club? Får ikke gjort det har prøvd mange ganger med flere forskjellige browsere
tjalla Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hvordan er mulighetene for å kjøpe safehouses/bedrifter?
Lommiss Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hva kommer opp når du får online invite fra noen? Er det som å motta en sms?
Bebeluv Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jepp, også ser du et bilde av 2 smileyer i et hjørnet.
Selvin Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hva kommer opp når du får online invite fra noen? Er det som å motta en sms? Det står "Invite recieved", så går du inn på Multiplayer, og Invites. Istedefor at det er bilde av en melding, er det bilde av to smilefjes frampå mobildisplayet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå