Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet om det går å bytte farge på displayet til telefonen? Er jo alt for mørk så jeg må reise meg opp og gå bort til skjermen hver gang jeg skal lese en melding

Gå på options og sett opp brightness og contrast til max (på spillet)

det hjalp veldig på nattkjøring :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingenting å utsette på grafikken så langt, men så er ikke jeg så utrolig kresen at det gjør noe.

Detaljene er jo geniale etter min mening (folkene, oppførselen, ragdollen når man krasjer inn i folk).

Skrevet
Leste her at man kan ringe 911 for ambulanse. Faen at jeg ikke har tenkt på det, jeg kjørte rundt i hele byen for å finne en jævla pølsebod før jeg skulle runde et oppdrag! :hrm:

Haha, samme her! Og det styggeste er at pølsebodene dukkre ikke opp på kartet når du har vært der, det er det bare restaurantene og fastfood greiene som gjør... Men visste ikke at man kunne ringe ambulanse for å bli heala, det må jeg sjekke ut.

Skrevet

Akkurat der er eg litt skuffa. Hadde sett for meg at ein kunne gå inn i LITT fleir bygningar enn akkurat det oppdraga tillet. Jaja.. Det er ikkje heilt trygt å ha høge forventningar, spelet er jo utruleg fett uansett.

Skrevet

Hadde litt hodebry med et barbesøk i går kveld - vet ikke om den trenger å være i SPOILER-tag, men vil ikke ødelegge for noen, så derfor;

Jeg hadde mitt første bar-besøk med Little Jacob (han hasjpipa).

Når jeg hadde vært i baren, så ba han meg ikke om å kjøre han hjem, slik de andre bruker. Han bare satt seg i bilen å vi kjørte avgårde ... i fylla ... Skjedde ikke noe mer. Safehouse og de andre plassene var ikke å se på kartet - heller ikke Faustin eller noen andre. Bare butikkene var synlig, så jeg fikk liksom ikke gjort noe. Prøvde også å ta et restaurantbesøk for å riste han av, men neida. Han ville enda ikke hjem.

Etter mye hodebry, så måtte jeg bare baile og hive meg i en ny bil for å stikke av fra han.

Skal dette skje eller?? Fikk jo thumbs-down når jeg ditcha han ... :D

Skrevet

Gah.. Låg i senga og høyrte på radioen (irl altså). Sjølvsagt klarar ein av folka i studiet og spoile delar av historia. Greit nok, det er kanskje åpenbart, men likevel jækla unødvendig å sei sånt på riksdekkjande radio..

Kenzuke: Eg har ikkje vore på bar med han enno, skal prøves ut.

Skrevet
Akkurat der er eg litt skuffa. Hadde sett for meg at ein kunne gå inn i LITT fleir bygningar enn akkurat det oppdraga tillet. Jaja.. Det er ikkje heilt trygt å ha høge forventningar, spelet er jo utruleg fett uansett.

Jeg har vært på bar med han, men det skjedde ikke med meg ;)

Skrevet

Trenger å freshe opp klærna til Niko litt. Noen som veit om en finfin klesbutikk? Har sitt i div. gameplay-videoer hvor Niko har på seg hvit skjorte og svart dress. Tenker ikke på den bomsebutikken som selger russiske klær, klærna der ser helt forferdelig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...