Tomtruck Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Men går det ann å se hvor mange % du er ferdig med spillet og hvor mange timer du har spilt til sammen ? Ja, det finner du under stats!
TurtelWar Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Kommer dette spillet på PS2/PC? Hvor mye koster en grei Xbox for tiden? Noen som vet noen greie amerikanske spill sider å kjøpe spill på?
Liquidant Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Kommer dette spillet på PS2/PC?Hvor mye koster en grei Xbox for tiden? Noen som vet noen greie amerikanske spill sider å kjøpe spill på? PS2? Nei, ikke kraftig nok, vil jeg nok anta. PC er enda usikkert, men også veldig tvilsomt. Jeg hører rykter om et tilbud Elkjøp kjører hvor du får GTA samt X360 til 1800 els. Clicky!
RaW_DeNiM Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Kommer dette spillet på PS2/PC?Hvor mye koster en grei Xbox for tiden? Noen som vet noen greie amerikanske spill sider å kjøpe spill på? du får en xbox 360 til knappe 1600kr
vStyle Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Kommer dette spillet på PS2/PC?Hvor mye koster en grei Xbox for tiden? Noen som vet noen greie amerikanske spill sider å kjøpe spill på? Er ikke på PS2, og det kommer på PC sannsynligvis om et halvt år, ca. Xbox 360 Arcade koster 1599 på GameZone, men den er uten harddisk. Hvis du vil ha med harddisk for nedlasting av nyere episoder, content eller demoer er det lurt å kjøpe Premium med 20gb harddisk. Koster 2199.
Thatssomebaadnews Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Multiplayer funker enda ikke.. Noen som får til? Jeg har PS3.
TOO TRILL Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 HAha, en av sangene på radiobroker er norske ralph mayerz - the teacher (forelska i læreren)
hailgodset91 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Fant denna på nettet Map locations Enter "www.whattheydonotwantyoutoknow.com" into the in-game computers to view maps that reveal all weapon, health, armor, vehicle, pigeon, ramp/stunt, and entertainment locations. Hvor finner jeg in-game computers? Står i den lille guidebook saken at det er noe internett cafeer som heter tw@ der regner jeg med at det funker... har ikke PS3 min her er på rep. så får ikke sjekka det selv
gamerman Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 tar meg en tur innom å ser om jeg får meg en xbox og gta 4 i morgen.
suzpaz Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Sitter nå med 2 eksemplarer ar Xbox360 versjonen av spillet. Ble så lei av å vente på posten så jeg sto i kø på Elkjøp i rundt 30 min..... Så hadde jeg spillet 2 timer før posten, success!!!
gamerman Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Kommer dette spillet på PS2/PC?Hvor mye koster en grei Xbox for tiden? Noen som vet noen greie amerikanske spill sider å kjøpe spill på? PS2? Nei, ikke kraftig nok, vil jeg nok anta. PC er enda usikkert, men også veldig tvilsomt. Jeg hører rykter om et tilbud Elkjøp kjører hvor du får GTA samt X360 til 1800 els. Clicky! Lol bullshitter du eller:P?
gamerman Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Er det install på 360? nei Men bedre framerate sier folk.. Men bedre loade tider på ps3. Like digg på begge konsollene tenker jeg
Erasus Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Kommer dette spillet på PS2/PC?Hvor mye koster en grei Xbox for tiden? Noen som vet noen greie amerikanske spill sider å kjøpe spill på? PS2? Nei, ikke kraftig nok, vil jeg nok anta. PC er enda usikkert, men også veldig tvilsomt. Jeg hører rykter om et tilbud Elkjøp kjører hvor du får GTA samt X360 til 1800 els. Clicky! Lol bullshitter du eller:P? Han er nesten nødt til å kødde. At PS2 ikke er kraftig nok sier vel seg selv, at PC er ikke kraftig nok er det dummeste jeg har hørt hvis han var seriøs der.
asad Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Hvordan plystrer man etter taxi på xbox`en egentlig?
Thatssomebaadnews Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Fant denna på nettet Map locations Enter "www.whattheydonotwantyoutoknow.com" into the in-game computers to view maps that reveal all weapon, health, armor, vehicle, pigeon, ramp/stunt, and entertainment locations. Hvor finner jeg in-game computers? Står i den lille guidebook saken at det er noe internett cafeer som heter tw@ der regner jeg med at det funker... har ikke PS3 min her er på rep. så får ikke sjekka det selv Ah, hakke rukke og lest Hvor finner jeg den da? Noen som vet?
TOO TRILL Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 LB på xbox, men jeg synes at det lagger litt none ganger
Erlendz Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) *slettet* leste litt feil Endret 29. april 2008 av qweac
crosby32 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Er det install på 360? nei Men bedre framerate sier folk.. Men bedre loade tider på ps3. Like digg på begge konsollene tenker jeg Ladetidene er minimale. Jeg spiller på arcade 360 uten harddisk og det tok vel 5 sekunder å lade på nytt hvis man dør. Endret 29. april 2008 av crosby32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå