Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet

post-53560-1209414956_thumb.jpg

Får ikke spilt før i morgen (først da kan jeg kjøpe det :()

Spill det nå!

(hva er det som står i den lille sorte boksen nederst i midten?)

Og hva har skjedd med skoen din?

Litt sølete på vei til skolen idag, ellers er har den det bra den.. :)

Må vel få lov til å lure litt på hva som står der? Kanskje noen har ett cover tilgjengelig vett.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et spørsm, kan Elkjøp kreve leg når man skal kjøpe GTA i morgen, jeg er 17 1/2. Jeg drar rett fra skolen, kan jo bare si at jeg ikke har med leg med på skolen.

Jepp, om de er i tvil på om du er 18 så kan de det. De har jo faktisk ikke lov til å selge til personer under 18, men det er veldig få som faktisk bryr seg om det, så du er nok trygg ;)

Jeg ble spurt om leg når jeg kjøpte Mission Impossible III i fjor sommer... Jeg er 21... hun i kassa fikk nok bakoversveis.. I tillegg så jeg etterpå at filmen har 15 års aldersgrense... !! Aldri si aldri. :p

Skrevet
I en artikkel publisert på aftenposten.no for 5 dager siden står det at Elkjøp ikke kan kreve leg fra mindreårige, aldersgrensen er der bare som en pekepinn for foreldre. Det er kun fire land i europa som har forbud mot å selge slike spill til mindreårige, det gjelder Tyskland, Italia, Storbritannia og Irland.

http://www.aftenposten.no/kul_und/spill/article2385075.ece

Skriv ut og ta med i butikken :p

Skrevet

Trur ikke det skal bli noe problem :D

Jeg trur jeg tar å legger meg om 15min eller noe. Tidlig opp i morgen :D Så skal jeg nok ikke sove med det første i morgen kveld såå ... hehe

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
I en artikkel publisert på aftenposten.no for 5 dager siden står det at Elkjøp ikke kan kreve leg fra mindreårige, aldersgrensen er der bare som en pekepinn for foreldre. Det er kun fire land i europa som har forbud mot å selge slike spill til mindreårige, det gjelder Tyskland, Italia, Storbritannia og Irland.

men... butikken kan velge selv om de vil selge til en mindreåring.

hvis de mener det ikke er forsvarlig og selge, bryr de seg fint lite om de nekter en under 18 år det.

Skrevet

Aaah, deilig. Føler meg trøtt allerede nå. Legger meg sånn tolv-tida, og våkner opp noenlunde klar i toppen klar for å handle GTA. :D

Lykke til folkens!

Skrevet

hvis de mener det ikke er forsvarlig og selge, bryr de seg fint lite om de nekter en under 18 år det.

Men det står vel ingen steder i loven om at de kan nekte meg å kjøpe det?

Skrevet

det eneste som mangler på gta IV, er vell at du kan gå i en spillbutikk å kjøpe gta IV, så gå hjem å spille det :p haha det hadde vært noe!!

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

Men det står vel ingen steder i loven om at de kan nekte meg å kjøpe det?

nei. men det står heller ikke i loven at de må selge deg det.

Skrevet

jeg skriver seriøst inn klage i lokalavisa hvis Bømlos postvesen klarer å kludre dette til slik at det IKKE ligger i postkassa når jeg kommer hjem fra skolen imorgen.

Men GLEDER meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...