Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et spørsmål til.. Når man har skaffet fullt av stjerner på Wanted.. Hva er det som kommer da? Eller hva kommer etter deg på Wanted lista i forskjellige stjerne\Wanted levler?

Aliens fra Mars og store stygge monstre fra LC's underverden :ph34r:

Neida, hørte snakk om no heftig Military Police og noe SWAT/FBI opplegg, men jeg er søren i meg ikke sikker :hmm:

Ok.. ;) Da får vi bare vente til den Store dagen i morgen da.. ;)

Skrevet

Fikk beskjed fra AS.no at jeg får spillet på tirsdag, men tenkte at jeg kunne gå innom postkasse på vei hjem i dag bare sånn tilfelle. Åpner postkassa, og neddi der ser jeg en pakke som er sånn spillstørelse pakke. Merker hjerte går fortere. Åpner opp og hva ligger der! En bok fra bokklubben, hipp hurra... :hrm:

Skrevet
Fikk beskjed fra AS.no at jeg får spillet på tirsdag, men tenkte at jeg kunne gå innom postkasse på vei hjem i dag bare sånn tilfelle. Åpner postkassa, og neddi der ser jeg en pakke som er sånn spillstørelse pakke. Merker hjerte går fortere. Åpner opp og hva ligger der! En bok fra bokklubben, hipp hurra... :hrm:

Den var lei! :(

Skrevet

Ikke si meg at det skjedde i dag da.. xD? Det måtte ha vært så dritt.. xD

Skrevet

Føler med deg. Hvilken bok var det?

Skrevet (endret)

Med mindre bokklubben har begynt å sende ut GTA4, så må det ha vært en jævlig nedtur :p

GTA4 forkledd som en book vel og merke..

Endret av Fettgnomen
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Telefonsataler er også tekstet.

Det kommer noe swatlignende etter deg på 6 stjerner.

Ikke noe tanks og sånt nei ^^

Skrevet

Ikke tanks? Jeg digga det i san andreas...eller var det kanskje vice city?

Skrevet

Ikke tanks? Jeg digga det i san andreas...eller var det kanskje vice city?

Man kan kjøre tanks i både gta3, vice city og san andreas. Selv syntes jeg det med tanks ble for dumt, spesielt når de bare kjører rundt uten og skyte! Glad det ikke er med tankser nå:)

Gjest Slettet+212343
Skrevet
I respekt for GTA IV skal jeg ikke snuse før jeg har satt spillet i konsollen! Hvertfall etter jeg er ferdig med denne prellen her da^^ Noen som joiner? Dere kan også være fri for røyk og andre ting :D Faen hvor mye bedre spillopplevelse jeg får når jeg får i en prell etter en så lang pause!

Jeg joiner ;).. Får se om jeg klarer da men.. xD

Det er bra, føler suget allerede egentlig.. får nå se hvor bra dette kommer til å gå :/

Jeg BEGYNTE å røyke igjen jeg da jeg så den første review'n til gta4 :hmm: tilfeldig? tror ikke det :D

Skrevet
I respekt for GTA IV skal jeg ikke snuse før jeg har satt spillet i konsollen! Hvertfall etter jeg er ferdig med denne prellen her da^^ Noen som joiner? Dere kan også være fri for røyk og andre ting :D Faen hvor mye bedre spillopplevelse jeg får når jeg får i en prell etter en så lang pause!

Det er bra, føler suget allerede egentlig.. får nå se hvor bra dette kommer til å gå :/

Jeg BEGYNTE å røyke igjen jeg da jeg så den første review'n til gta4 :hmm: tilfeldig? tror ikke det :D

SKal mekke meg den feiteste General prellen mens GTAIV installeres, ta en slurk iskald øl og lene meg tilbake i sofaen. Dette blir fett!!

Skrevet

SKal mekke meg den feiteste General prellen mens GTAIV installeres, ta en slurk iskald øl og lene meg tilbake i sofaen. Dette blir fett!!

Amen to that!!!

Skrevet
Noen som vet om det virker med underskrift?

Hvis de i butikken sier at jeg er for liten liksom.

:D

Gleder meg vilt :)

Tviler egentlig på at det hjelper, men det er vel slik at aldersgrensene kun er anbefalte når det gjelder spill?

Skrevet

Amen to that!!!

Jeg skal ta to Poser med snus i kjeften.. ^^ Også får vi se hva som skjer med meg.. xD

Skrevet
Noen som vet om det virker med underskrift?

Hvis de i butikken sier at jeg er for liten liksom.

:D

Gleder meg vilt :)

Hehe, bare stå utenfor butikken. Når noen som er gamle nok kommer forbi sier du "Du, unskyld... Hvis jeg gir deg penger. Gidder du kjøpe GTAIV for meg? Serr jeg er gammel nok men har ikke med meg legg skjønner'u....."

Skrevet (endret)

Jeg skal pakke ut den nye Xbox'en - Mekke no salat og et iskaldt glass cola.

Koble til - Vaske henda - Øve meg litt på spellene som følger med slik at jeg vender meg av med PS2 hånden.

Så langsomt sprette plstikken rundt GTA IV - sette den varsomt inn i konsollen...

For så å nyte tanken om at tiden endelig har kommet.

Og så ofc - GAME SOM ET HELVETE :devil:

Endret av Ban-One
Skrevet
Hehe, bare stå utenfor butikken. Når noen som er gamle nok kommer forbi sier du "Du, unskyld... Hvis jeg gir deg penger. Gidder du kjøpe GTAIV for meg? Serr jeg er gammel nok men har ikke med meg legg skjønner'u....."

Er ikke det litt vel risikabelt? Det er jo en stor sjans for at vedkommende tar pengene dine i lomma og stikker. :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...