Tehjoran Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Et spørsmål til.. Når man har skaffet fullt av stjerner på Wanted.. Hva er det som kommer da? Eller hva kommer etter deg på Wanted lista i forskjellige stjerne\Wanted levler? Aliens fra Mars og store stygge monstre fra LC's underverden Neida, hørte snakk om no heftig Military Police og noe SWAT/FBI opplegg, men jeg er søren i meg ikke sikker Ok.. Da får vi bare vente til den Store dagen i morgen da..
Pañolada Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Fikk beskjed fra AS.no at jeg får spillet på tirsdag, men tenkte at jeg kunne gå innom postkasse på vei hjem i dag bare sånn tilfelle. Åpner postkassa, og neddi der ser jeg en pakke som er sånn spillstørelse pakke. Merker hjerte går fortere. Åpner opp og hva ligger der! En bok fra bokklubben, hipp hurra...
Nauz Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Fikk beskjed fra AS.no at jeg får spillet på tirsdag, men tenkte at jeg kunne gå innom postkasse på vei hjem i dag bare sånn tilfelle. Åpner postkassa, og neddi der ser jeg en pakke som er sånn spillstørelse pakke. Merker hjerte går fortere. Åpner opp og hva ligger der! En bok fra bokklubben, hipp hurra... Den var lei!
Tehjoran Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Fikk beskjed fra AS.no at jeg får spillet på tirsdag, men tenkte at jeg kunne gå innom postkasse på vei hjem i dag bare sånn tilfelle. Åpner postkassa, og neddi der ser jeg en pakke som er sånn spillstørelse pakke. Merker hjerte går fortere. Åpner opp og hva ligger der! En bok fra bokklubben, hipp hurra... Ikke si meg at det skjedde i dag da.. xD? Det måtte ha vært så dritt.. xD
Stonemeister Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Fikk beskjed fra AS.no at jeg får spillet på tirsdag, men tenkte at jeg kunne gå innom postkasse på vei hjem i dag bare sånn tilfelle. Åpner postkassa, og neddi der ser jeg en pakke som er sånn spillstørelse pakke. Merker hjerte går fortere. Åpner opp og hva ligger der! En bok fra bokklubben, hipp hurra... Føler med deg. Hvilken bok var det?
fettgnomen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Fikk beskjed fra AS.no at jeg får spillet på tirsdag, men tenkte at jeg kunne gå innom postkasse på vei hjem i dag bare sånn tilfelle. Åpner postkassa, og neddi der ser jeg en pakke som er sånn spillstørelse pakke. Merker hjerte går fortere. Åpner opp og hva ligger der! En bok fra bokklubben, hipp hurra... Med mindre bokklubben har begynt å sende ut GTA4, så må det ha vært en jævlig nedtur GTA4 forkledd som en book vel og merke.. Endret 28. april 2008 av Fettgnomen
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Telefonsataler er også tekstet. Det kommer noe swatlignende etter deg på 6 stjerner. Ikke noe tanks og sånt nei ^^
asad Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Telefonsataler er også tekstet. Det kommer noe swatlignende etter deg på 6 stjerner. Ikke noe tanks og sånt nei ^^ Ikke tanks? Jeg digga det i san andreas...eller var det kanskje vice city?
Nauz Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Telefonsataler er også tekstet. Det kommer noe swatlignende etter deg på 6 stjerner. Ikke noe tanks og sånt nei ^^ Ikke tanks? Jeg digga det i san andreas...eller var det kanskje vice city? Man kan kjøre tanks i både gta3, vice city og san andreas. Selv syntes jeg det med tanks ble for dumt, spesielt når de bare kjører rundt uten og skyte! Glad det ikke er med tankser nå
Gjest Slettet+212343 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 I respekt for GTA IV skal jeg ikke snuse før jeg har satt spillet i konsollen! Hvertfall etter jeg er ferdig med denne prellen her da^^ Noen som joiner? Dere kan også være fri for røyk og andre ting Faen hvor mye bedre spillopplevelse jeg får når jeg får i en prell etter en så lang pause! Jeg joiner .. Får se om jeg klarer da men.. xD Det er bra, føler suget allerede egentlig.. får nå se hvor bra dette kommer til å gå :/ Jeg BEGYNTE å røyke igjen jeg da jeg så den første review'n til gta4 tilfeldig? tror ikke det
tomtomtom Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 I respekt for GTA IV skal jeg ikke snuse før jeg har satt spillet i konsollen! Hvertfall etter jeg er ferdig med denne prellen her da^^ Noen som joiner? Dere kan også være fri for røyk og andre ting Faen hvor mye bedre spillopplevelse jeg får når jeg får i en prell etter en så lang pause! Jeg joiner .. Får se om jeg klarer da men.. xD Det er bra, føler suget allerede egentlig.. får nå se hvor bra dette kommer til å gå :/ Jeg BEGYNTE å røyke igjen jeg da jeg så den første review'n til gta4 tilfeldig? tror ikke det SKal mekke meg den feiteste General prellen mens GTAIV installeres, ta en slurk iskald øl og lene meg tilbake i sofaen. Dette blir fett!!
Aleks Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 I respekt for GTA IV skal jeg ikke snuse før jeg har satt spillet i konsollen! Hvertfall etter jeg er ferdig med denne prellen her da^^ Noen som joiner? Dere kan også være fri for røyk og andre ting Faen hvor mye bedre spillopplevelse jeg får når jeg får i en prell etter en så lang pause! Jeg joiner .. Får se om jeg klarer da men.. xD Det er bra, føler suget allerede egentlig.. får nå se hvor bra dette kommer til å gå :/ Jeg BEGYNTE å røyke igjen jeg da jeg så den første review'n til gta4 tilfeldig? tror ikke det SKal mekke meg den feiteste General prellen mens GTAIV installeres, ta en slurk iskald øl og lene meg tilbake i sofaen. Dette blir fett!! Amen to that!!!
Henry9 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Noen som vet om det virker med underskrift? Hvis de i butikken sier at jeg er for liten liksom. Gleder meg vilt
Nauz Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Noen som vet om det virker med underskrift? Hvis de i butikken sier at jeg er for liten liksom. Gleder meg vilt Tviler egentlig på at det hjelper, men det er vel slik at aldersgrensene kun er anbefalte når det gjelder spill?
Tehjoran Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 I respekt for GTA IV skal jeg ikke snuse før jeg har satt spillet i konsollen! Hvertfall etter jeg er ferdig med denne prellen her da^^ Noen som joiner? Dere kan også være fri for røyk og andre ting Faen hvor mye bedre spillopplevelse jeg får når jeg får i en prell etter en så lang pause! Jeg joiner .. Får se om jeg klarer da men.. xD Det er bra, føler suget allerede egentlig.. får nå se hvor bra dette kommer til å gå :/ Jeg BEGYNTE å røyke igjen jeg da jeg så den første review'n til gta4 tilfeldig? tror ikke det SKal mekke meg den feiteste General prellen mens GTAIV installeres, ta en slurk iskald øl og lene meg tilbake i sofaen. Dette blir fett!! Amen to that!!! Jeg skal ta to Poser med snus i kjeften.. ^^ Også får vi se hva som skjer med meg.. xD
suzpaz Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Noen som vet om det virker med underskrift? Hvis de i butikken sier at jeg er for liten liksom. Gleder meg vilt Hehe, bare stå utenfor butikken. Når noen som er gamle nok kommer forbi sier du "Du, unskyld... Hvis jeg gir deg penger. Gidder du kjøpe GTAIV for meg? Serr jeg er gammel nok men har ikke med meg legg skjønner'u....."
Mr.Karlsen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg skal pakke ut den nye Xbox'en - Mekke no salat og et iskaldt glass cola. Koble til - Vaske henda - Øve meg litt på spellene som følger med slik at jeg vender meg av med PS2 hånden. Så langsomt sprette plstikken rundt GTA IV - sette den varsomt inn i konsollen... For så å nyte tanken om at tiden endelig har kommet. Og så ofc - GAME SOM ET HELVETE Endret 28. april 2008 av Ban-One
teletubbiekid Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hehe, bare stå utenfor butikken. Når noen som er gamle nok kommer forbi sier du "Du, unskyld... Hvis jeg gir deg penger. Gidder du kjøpe GTAIV for meg? Serr jeg er gammel nok men har ikke med meg legg skjønner'u....." Er ikke det litt vel risikabelt? Det er jo en stor sjans for at vedkommende tar pengene dine i lomma og stikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå