Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åssen skole er det som ligger i Torggata? Har jobba litt i området i det siste og har sett at det er en del elever som går inn rett over Eldorado.

Er en medie&kommunikasjonsskole som heter Noroff et eller annet. Privatskole.

Noen her under 18 år som har tenkt å prøve seg?

Jepp :whistle:

Skrevet

Haha.. xD Hadde jeg vært postmann og levert spillet så hadde jeg venta noen minutter med å putta det nedi postakassa.. Kansje tenkt meg om litt.. Så stikki hjem og begynt å spillt.. xD

Tenker meg nok en litt for skuffa person da.. xD

Skrevet
I respekt for GTA IV skal jeg ikke snuse før jeg har satt spillet i konsollen! Hvertfall etter jeg er ferdig med denne prellen her da^^ Noen som joiner? Dere kan også være fri for røyk og andre ting :D Faen hvor mye bedre spillopplevelse jeg får når jeg får i en prell etter en så lang pause!

Jeg joiner ;).. Får se om jeg klarer da men.. xD

Skrevet
I respekt for GTA IV skal jeg ikke snuse før jeg har satt spillet i konsollen! Hvertfall etter jeg er ferdig med denne prellen her da^^ Noen som joiner? Dere kan også være fri for røyk og andre ting :D Faen hvor mye bedre spillopplevelse jeg får når jeg får i en prell etter en så lang pause!

Det er bra, føler suget allerede egentlig.. får nå se hvor bra dette kommer til å gå :/

Skrevet

^Ditto, ikke noe snus før jeg har trykket på "New Game" eller hva faen det nå heter. Dette kan bli vanskelig, men kanskje det løfter spillopplevelsen ENDA mer ja. :hmm:

Skrevet
^Ditto, ikke noe snus før jeg har trykket på "New Game" eller hva faen det nå heter. Dette kan bli vanskelig, men kanskje det løfter spillopplevelsen ENDA mer ja. :hmm:

Vurderer å BEGYNNE å snuse igjen :D neida. Skal nok ikke det bare pga gta. haha

Skrevet

Noen andre som tar seg turen til Megastore i torggata i kveld? Snakket med dem over tlf og han garanterte meg en 360 kopi uten at jeg har forhåndsbestillt.

Skal ikke spille i natt, men deilig å ha det liggende klart når jeg våkner :D

Skrevet (endret)

mot bare en liten kompensasjon kjøper jeg gta til dere små. kommer til å holde meg utenfor elkjøp under mesteparten av morradagen tenker jeg.

Endret av toro2
Skrevet

Jeg Joiner ikke.. Bare eXtreme-501 TAR med snusen på skolen i morgen så skal jeg nok ikke klare å snuse før Gta IV spilles.. xD

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet
noen som vet om en kan styre niko og bilene med digital tastene? eller er det som i san andreas, kun analog stikkene?

Digital-tastene?

Vet at stikkene brukes til styring og kamera.

Mobiltelefo tas frem med pil opp

Våpner skiftes mellom med pilene til høyre og venstre

Den nedover husker jeg ikke, men når du er i bil så zoomer du ut på kartet slik.

Skrevet

Er det noen som vet om spillet er tekstet? Var en enorm nedtur for meg da Assassin's Creed ikke var tekstet, og jeg fikk ikke med meg historien i det hele tatt.

Hører dårlig, hvis noen lurte.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Noen andre som tar seg turen til Megastore i torggata i kveld? Snakket med dem over tlf og han garanterte meg en 360 kopi uten at jeg har forhåndsbestillt.

Skal ikke spille i natt, men deilig å ha det liggende klart når jeg våkner :D

megastore i Torggata? hvor i Torggata er den?

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Du kan sette på subtitle ja.

De snakker litt russisk også, det blir også oversatt.

Radioen blir ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...