Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som har noen formening om det blir lett å få tak i GTA rundt kl. 11.45 imorgen? Hadde tenkt å kjøpe det i lunsjpausen, men lurer på om jeg skal ta turen innom butikken før skolestart istedet.

edit: er forresten i Oslo jeg skal kjøpe det.

Du burde vel ta en ganske så kjapp tur innom Nærmeste å kjøpe det med en gang.. Men spørs om du har en spill butikk som har Gta IV og ligger litt nærme Skolen din.. Men spørs hvor langt friminutt du har da.. xD Jeg hadde gitt faen i skolen å kjøpt det med en gang senteret åpna..

Men nå får ikke jeg kjøpe spillet av Faren min.. :S Eller jeg får jo lov da.. Men har ikke penger. xD

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det kommer egentlig an på hvilken butikk og hvor du bor...

Oslo, hvilken som helst butikk som det er mulig å nå fra Torggata på under en halvtime for fot. :p

Åssen skole er det som ligger i Torggata? Har jobba litt i området i det siste og har sett at det er en del elever som går inn rett over Eldorado.

Skrevet

Regner med ganske mange under 18 kommer til å stille seg i kø for å få kjøpt GTA4. Vil tro butikkene er veldig strenge på akkurat dette siden GTA har fått så mye oppmerksomhet for seriens voldelige innhold. Kommer sikkert derfor til å bli ganske mange sinte barn som går ut av køen tomhendte! :p

Noen her under 18 år som har tenkt å prøve seg?

Skrevet
Jeg er under 18 :( får jeg det ikke så går jeg og spørr folk ute på gta om de kan kjøpe det til meg.^^

Enda en korrupt hjerne :no:

:p

Skrevet (endret)

Haha, Aleksmyy! :p

Synes forresten det er bra at mange som er ute etter spillet er under 18 år. Det gir jo større sjanse for oss som faktisk er voksne! :)

Endret av qweac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...