Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Bestemte meg for å kjøpe spillet nå i stedet for å vente. Så bestilte vanlig xbox utgave på absoluttspill. Men er de utsolgt for første levering? Når tror dere ca. jeg får det da?

Står at de får en ny levering i morra så da får du det vel på onsdag eller fredag (torsdag = 1.mai). Gamezone har 360 versjonen på lager så hvis du kjapper deg kan den bli sendt i dag.

Endret av Esperados
Videoannonse
Annonse
Skrevet
I respekt for GTA IV skal jeg ikke snuse før jeg har satt spillet i konsollen! Hvertfall etter jeg er ferdig med denne prellen her da^^ Noen som joiner? Dere kan også være fri for røyk og andre ting :D Faen hvor mye bedre spillopplevelse jeg får når jeg får i en prell etter en så lang pause!

Akkurat nå er det bare snusen, kaffen og tv'n som får tiden til å gå, så der blir du nok alene. Men i morra skal jeg ikke ta pris før spillet står i boksen. Når introen durer skal jeg koooose meg. :)

Skrevet (endret)

Vrar nede og sjekket hos den lokale Expert forrestninge istad, de hadde ikke lagt det ut for salg. Tydelig at de faktisk holder datoen :)

Noen som kan bekrefte om det er sykler i spillet? (tråsykkel) :D

Etter det jeg har hørt så er det ikke det, litt synd men...

Endret av Selvin
Skrevet

Av respekt for den påståtte globale oppvarminga i Liberty City skal eg GÅ heile den første dagen i GTA IV.

KØDDA! Eg skal kapre den første bilen eg ser :D

Skrevet
Vrar nede og sjekket hos den lokale Expert forrestninge istad, de hadde ikke lagt det ut for salg. Tydelig at de faktisk holder datoen :)

Noen som kan bekrefte om det er sykler i spillet? (tråsykkel) :D

Etter det jeg har hørt så er det ikke det, litt synd men...

Jeg var også innom Expert forleden. De skal ikke selge GTA IV grunet innholdet. Moralens voktere er ute og går. Makan til bull"#&&/.

Skrevet
Jeg var også innom Expert forleden. De skal ikke selge GTA IV grunet innholdet. Moralens voktere er ute og går. Makan til bull"#&&/.

Pøh, det er det man kaller tull og vas!

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

PS3/Xbox 360

det ser jo helt likt ut... alt dette maset så er dem så å si helt like.

jeg kan ikke se noen forskjell.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
360 versjonen ser litt mørkere ut. Jeg liker det mer lyst og trivelig så da blir det Ps3 :p

dette kan du stille inn på selv i spillet og på din TV.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Andre som forbereder seg for morgendagen?

Her gjøres det rent :OOOOO

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...