Gå til innhold

Kommer det noe nytt ssx spill?


marius90

Anbefalte innlegg

Synes egentlig det er rart at ingen har klart å dra igang en skikkelig snowboard-franchise, selv om markedet trolig er mindre enn hva det er for f.eks skateboard (hvor vi nå ser på to konkurrende serier; Skate og Tony Hawk).

 

Et realistisk snowboardspill kunne vært utrolig tøft, og Ubisoft jobber (det er dog godt mulig prosjeket et er kassert) med en tittel som vil bære Shaun Whites navn (Link).

8926200[/snapback]

 

Hmm, det var en til PS1 eller2, om det het X-games ESPN eller noe slikt?

Hvis ikke har man alltids Cool boarders serien, men vet ikke helt hvor den ble av hen.

 

Må si at SSX trolig er det beste som har kommet fra EA. Jeg blir spent på grafikken, SSX3 og On Tour hadde helt syk grafikk syns jeg.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Er det noe nytt på denne fronten egentlig? Er det i det hele tatt noe snowboard spill som er planlagt til ps3? Sitter litt og kjeder meg her, mens det eneste jeg venter på er GT5 proluge...

 

Edit: Ser nå at jeg er inne på feil forum del... :/ Men noen som vet?

Endret av T_Trosten
Lenke til kommentar

Amped 1 & 2 er de beste Snoeboard spillene som finnes!

SSX er for 3 åringer som ikke kan noe om brett kjøring og den deilige følelsen det gir.

Amped gir deg følelsen av og surfe på pudder og spinne på kanten av hoppet!

 

Xbox 360 kjører både Amped 1 og 2 så er ingen vits i å kjøpe Amped 3 som var et spill lagd for å tjene penger!

Lenke til kommentar
Amped 1 & 2 er de beste Snoeboard spillene som finnes!

SSX er for 3 åringer som ikke kan noe om brett kjøring og den deilige følelsen det gir.

Amped gir deg følelsen av og surfe på pudder og spinne på kanten av hoppet!

 

Xbox 360 kjører både Amped 1 og 2 så er ingen vits i å kjøpe Amped 3 som var et spill lagd for å tjene penger!

 

Et spill lagd for å tjene penger? Å huffameg! :roll:

 

Amped 3 ble nok ikke som forventet, men det var ikke et dårlig spill i mine øyne.

Litt for arcade-ish, men helt greit tidsfordriv.

Setter uansett samtlige spill i serien langt foran SSX.

 

Hva nytt snowboard-spill til 360'n angår så gjentar jeg essensen i min våte drøm; At gutta bak SKATE lager et snowboard-spill. Kontrollsystemet, mo-cap og feelingen i skate konvertert til et snowboard-spill hadde vært ekstatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...