Gå til innhold

Pro Cycling Manager 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Skrevet
k, ser vel bare på det under tdf, men men.,... må prøves ut ;)

Edit; laget mitt skal seffern inneholde rasmussen, hushovd og pereiro sio

9084100[/snapback]

Hehe...kanskje dette spillet ikke er noe for deg alikevel? :!:

I spillet så kan du velge hvilket lag du vil spille, og som de fleste som er interessert i sykkel veit, så er ikke Rasmussen, Hushovd og Pereiro Sio på samme lag! Det er overganger i spillet, men trur du skal spille noen sesonger for å få alle de 3 på samme lag!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei vi får se, lasta ned demoen til 2006 nå ;)

Lasta ned demoen, så installerte jeg den, men når jeg skal prøve å spille får jeg en feilmelding; "Failed to initialize the 3D engine. Please check that your video and mother board drivers are recent"

Hva skal jeg gjøre?

Endret av jj_89
Skrevet (endret)

Deilig å spille PCM igjen! Meget fornøyd med årets utgave også, selv om jeg måtte skru ned skjermoppløsningen for å få det til å fungere. Da kan jeg riktignok tillate meg å skru opp på grafikkinnstillingene, så får igjen med at spillfølelsen likevel blir bedre.

Er det flere som sliter med å kjøre det, så kan det være løsningen!

Endret av oasisnorway
Skrevet (endret)
Deilig å spille PCM igjen! Meget fornøyd med årets utgave også, selv om jeg måtte skru ned skjermoppløsningen for å få det til å fungere. Da kan jeg riktignok tillate meg å skru opp på grafikkinnstillingene, så får igjen med at spillfølelsen likevel blir bedre.

Er det flere som sliter med å kjøre det, så kan det være løsningen!

9093099[/snapback]

Takker, funka å skru det ned ;)

Haha på demoen for 2006 må jeg lede team mobile og vi skal igjennom den 16 etappen.. Min capt. Jan Ulrich ligger på annenplass bak Ivan Basso... haha :!:

Der dukka jaggu meg landis opp å :nei:

(Er vel egentlig ikke morsomt :cry: )

Endret av jj_89
Skrevet

Hei!

PCM avslutter når jeg skal starte ett spill(f.eks karriere). Det kommer opp følgende melding rett før spillet kobler ut: Waiting for connetction.

Rett etter slår spillet seg bare av. Er temmlig fortvilt og aner ikke hva problemet er. Håper noen her kan hjelpe meg.

Mvh.

supermaas

Skrevet
Hei!

PCM avslutter når jeg skal starte ett spill(f.eks karriere). Det kommer opp følgende melding rett før spillet kobler ut: Waiting for connetction.

Rett etter slår spillet seg bare av. Er temmlig fortvilt og aner ikke hva problemet er. Håper noen her kan hjelpe meg.

Mvh.

supermaas

9096338[/snapback]

Har du lastet ned den nye patchen?

Du finner den her: http://www.cycling-manager.com/en/news/index.php?id=9

Skrevet

Må innrømme jeg sliter fælt med å få gode resultater foreløpig. Et stort problem er spurten, der jeg ikke engang klarer å ha min beste mann i nærheten av fronten når spurten nærmer seg. Hvordan er det mulig å kjøre fram en mann som har havnet i bakleksa? Jeg ender alltid opp med å sitte for langt bak med spurtkanonen, og han klarer ikke å komme seg fram igjen.

Skrevet

Har spillt PCM07 ganske mye nå og jeg må si at jeg er veldig fornøyd!

Er bare veldig dumt at de som lager spillet ikke fikk lisensen for å kunne kalle Astana for Astana i spillet, Kazakstana eller noe sånt!

Skrevet
Er jo ikke værre enn å laste ned real name patch og drakt kit da. Da har du alle ryttere og lag med riktig navn.

9101986[/snapback]

Noen tips om hvor jeg kan finne gode patcher som disse?

Skrevet

Hmm..

Fikk spillet idag, installerte spillet, også patchen.

Men det er jo umulig å starte spillet i det hele tatt.

Med engang jeg dobbel-klikker på snarveien, klikker play.

Så blir skjermen hvit, også popper:

"PCM.exe has encountered a problem and needs to close.  We are sorry for the inconvenience."

Og jeg har ikke noe annet valg enn å lukke spillet.

Har også prøvd med 0 på Shader Options, men det samme skjer.

Jeg har da virkelig en PC som er langt over hva dette spillet umulig kan kreve, selv med 1600x1200 og 2.0 Shader.

Hvordan får jeg det til å virke?

Skrevet

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...