Gå til innhold

Stoolman bygger verdens raskeste PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men husk, med like mange Intel cpu'er som AMD cpu'er, så blir amd eid :p

Finnes jo Xeon systemer med flere cpu'er også da.. :p

 

Edit: skrev kjerner, mente cpu'er :p

9340686[/snapback]

Med like mange Intel CPU'er som AMD CPU'er blir amd eid ja, da Intel har dobblet så mange kjerner som AMD.(4vs2kjerner pr CPU.)

 

Ikke bland CPU og kjerne.

 

Hadde de hatt like mange kjerner. f.eks 2 Intel Xeon Quad vs 4 AMD Opteron DualCore, hadde Intel likevel vunnet.

Lenke til kommentar

Det var det jeg skulle fram til todda7 :p tenkte bare ikke på at Intel ville hatt firekjerne :p (alle har sine svake stunder da de glemmer det elementere).. poenget var at Amd blir eid for øyeblikket, uansett hvordan man snur å vender på det :p kan bli litt mer spennende når 45nm fra intel kommer og barcelona fra amd kommer :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
stoolman, skal du gå for luft-kjølingen? Lager Swiftec kjølere? oO...er ikke det bedre å bruke TR Ultra 120 eX?

9435588[/snapback]

 

Socket 771 kjølere er ikke lette å oppdrive... litt mindre utvalg enn på 775...

9439040[/snapback]

 

Hvordan er ytelsen på de Swiftech CPU kjølerne? Jeg har sett de før, og de har blitt solgt i Norge også mener jeg. Men ærlig talt så ser de ikke noe gode ut :p

 

...Men synet kan bedra :ph34r:

 

EDIT: Det hadde jo vært litt stilig med en rekke med 2 stc. Ultra 120 Extreme på rad med push-pull på begge :p

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
stoolman, skal du gå for luft-kjølingen? Lager Swiftec kjølere? oO...er ikke det bedre å bruke TR Ultra 120 eX?

9435588[/snapback]

 

Socket 771 kjølere er ikke lette å oppdrive... litt mindre utvalg enn på 775...

9439040[/snapback]

 

Hvordan er ytelsen på de Swiftech CPU kjølerne? Jeg har sett de før, og de har blitt solgt i Norge også mener jeg. Men ærlig talt så ser de ikke noe gode ut :p

 

...Men synet kan bedra :ph34r:

 

EDIT: Det hadde jo vært litt stilig med en rekke med 2 stc. Ultra 120 Extreme på rad med push-pull på begge :p

9439072[/snapback]

 

Jeg hadde en slik Swiftec kjøler til min gamle amd 64 3200+. Denne kjøleren var særdeles bra! Har selvfølgelig ikkje testet denne kjøleren på c2duo/quad, men det kunne jo vært en ide :D

Lenke til kommentar
Her er CPU-Kjøleren. Finnes dog ingen reviews på internet av den, hva er cpu-temperaturen stoolman?

 

EDIT: 16k på 3DMark05? Jeg får nesten samme resultat(-1000poeng) med mitt gamle X1950XTX.. Typo, bug eller mangel på CPU-Frekvens?

9439331[/snapback]

 

Sikkert mangel på CPU frekvens. Det støtter jo bare en kjerne :(

Lenke til kommentar
EDIT: 16k på 3DMark05? Jeg får nesten samme resultat(-1000poeng) med mitt gamle X1950XTX.. Typo, bug eller mangel på CPU-Frekvens?

9439331[/snapback]

 

3DMark05 er en dårlig bench for å vise musklene til denne maskinen :p

 

3DMark05 drar ikke nytte av flerkjerne-CPUer og ATI eier som regel nVidia i 05. X1950XTX er ikke så utrolig mye dårligere enn 8800U i 05.

Endret av Økonom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...