Gå til innhold

noe av mange Rare lover i USA


froZZo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen Bevis for at lovene er sanne, og gjelder? Greit..mange amerikanere er spesielle, men å skulle følge disse lovene er jo bare helt absurd..

8898687[/snapback]

 

har ikke noe sikkelig bevis :)

en kan nokk ta noen av disse lovene med en klype salt, men mange er nok sanne.

Lenke til kommentar

Skjekk ut de Norske dumme lovene:

 

Crazy Norway laws

 

If your vehicle stalls and you leave it on the side of the road, you must mark the vehicle with a red, reflecting triangle.

 

A fee is levied on each purchaser of any plastic bottle which is returned upon return of the bottle.

 

Eeeh, rar lov? Eller ja egentlig. Men da slipper vi alle flaskene osv som blir liggene i søpla

 

Beverages containing more than 4.

 

Fant forklaring:

Why does this law exist?In the early 1900s, many workers were drunk on election days, greatly swerving their judgement. To ensure citizens keeping a clear mind when voting for public officials, this law was passed.

 

Licenses must be bought in order to own television sets, and even VCRs.

NRK! AAAAH§!§§

 

You may not spay your female dog or cat.

Da jeg skjekket våre naboland så fant jeg denne rare svenske loven som egentlig også finnes i norske lover:

 

While prostitution is legal, it is illegal to use the services of a prostitute.
Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Hehe.. mye morsomt her.. Minner meg om den digre medfølgende "warning"-boka til Jump King trampolinen vår. Warningene gjelder teltet som festes over trampolinen og selve trampolinen:

 

-Det kan medføre fare for trampolineduk og telt å tenne bål inne i teltet.

-Hvis man skjærer hull i teltet kan det komme inn vann når det regner.

-Det er farlig å hoppe oppå barn på trampolinen.

 

Det var flere også. Mange flere!

 

Det er nok noe med det at de er redd for å bli saksøkt. Hvor ofte sier vel ikke enkelte afroamerikanere: I`ll sue you!

Lenke til kommentar

Ehh.. så da vi kastrerte katta vår.. (hunkatt, heter Elze) så brøt vi loven? :dontgetit:

8902637[/snapback]

Tipper det skal være spray.

 

 

I tillegg tror jeg de fleste av de andre lovene er etterslep fra gamledager og/eller et enkelt tilfelle det ikke var noe forbud mot så de lagde en hastelov som ikke har blitt fjernet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
You may not spay your female dog or cat.?

hva betyr dette

8901188[/snapback]

 

Tenk deg om. Spy, og spionere.

8903482[/snapback]

Hvis jeg ikke husker feil har de to ord for kastere spay og neuter, det ene er for han kjønn og det andre for hun kjønn, så jeg antar det betyr at du ikke kan bruke metoden for han kjønn på hunkjønn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...