Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Noen programmer fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åpne porter er faktisk ganske enkelt. Vanligvis pleier man å få et brukernavn og passord man bruker til å gå inn på ruteren. (oftest med en nettleser ip-adresse til ruteren)

 

Så er det egentlig bare å se etter en tab med port forwarding eller port i seg, eller bare se igjennom.

Lenke til kommentar

Ang. feilretting for referansenr. 15641760 fra Telenor.

 

Gjelder innmeldt feil på telefon/sambandsnummer: 61167208

 

Så lenge linjen din er oppe må du ringe Telenor eksperten på 82090100 for hjelp inne på din pc.

 

OBS! Besvarelser på denne mail blir ikke behandlet, men ønsker du ytterligere informasjon kontakt ditt feilmottak.

 

fikk jeg til svar, hva skal jeg gjoere?

Lenke til kommentar

Har du/der sjekket ALLE maskinene for spyware, virus, osv. Telenor pleier og stenge vist det går en haug med spam mail og lignende fra en pc. Selv om du har formatert kan problemet ligge på en annen maskin. Alle maskinene dine vil jo få samme ip når de går ut fra routern til Internett ...

Ta en grundig "vask" på alle maskinene og når du får de "ren" ringer / mailer du Telenor og forklarer at alle maskinene er "ren". Dette har jeg gjort for folk før, ingen problem :-)

Lenke til kommentar
Okay, er sikkert spammailen jeg faar, aapner ingenting uansett... bare min PC som er koblet til, hvilket nummer ringer man?

8906529[/snapback]

Er ikke helt sikker, men tror det er 05000

 

Edit: Jeg mente spam mail som blir send fra din maskin som du ikke vet om, infisert maskin bla bla bla ... Du forstår hva jeg mener :)

Endret av Abbyss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...