Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Man kan være forsiktig selv om man er positiv. Jeg blir utnyttet i kveld for jeg er for snill til å si nei.

Endret av BadCat
Skrevet

Det ble slutt mellom meg og dama etter 3 år. Ikke fikk jeg noe særlig god grunn heller. Jeg er helt ødelagt.

Jeg vil bare si at jeg føler med deg. Skriv gjerne på PM hvis du trenger å få ut noe.

Gjest Bruker-245639
Skrevet

Nei, jeg sier dette fordi jeg selv har reist til andre siden av landet og funnet kjemi. Jo mer man går inn for at det skal funke desto større sjanse for at dere begge lurer hverandre.

Fordi om du ikke forholder deg til slike treff på en fornuftig måte så betyr ikke det at andre gjør samme feilen.

Skrevet (endret)

Joda, alt var fornuftig. Hun hadde til og med ringt meg hver kveld i månedsvis. Har møtt en del damer og funnet kjemi. Kjør på, men vær forsiktig. :p

Endret av BadCat
Gjest Bruker-245639
Skrevet

Som i at jeg reiste hjem til Bergen. Heldigvis ikke så langt som til mars :p

Det bare føles slik? :-P

Skrevet

Jaja, eksen var tydeligvis ikke så bra som jeg trodde. Kom frem at hun var utro med sin eks, nå styrer de på igjen, og han har fått henne til å kutte ut vennskapet med meg, tydeligvis. Kjærlighet ass, for no' greier.

Skrevet

Jaja, eksen var tydeligvis ikke så bra som jeg trodde. Kom frem at hun var utro med sin eks, nå styrer de på igjen, og han har fått henne til å kutte ut vennskapet med meg, tydeligvis. Kjærlighet ass, for no' greier.

For ei drittkjerring.

• Liker 1
Skrevet

Hei! Møtte ei jente i helga, vi jobba sammen først og så fest etterpå. Det var god tone oss i mellom, og eg hadde det veldig kjekt. Sjølv om vi var ein gjeng på fire ble det likevel "oss to" noen ganger. Eg trudde ho hadde kjæreste, så derfor ville eg ikkje gjere noko med det den dagen, og koste oss i stedet som venner. Prata og dansa. Problemet er at eg vil gjerne treffe ho igjen, men eg veit ikkje om ho har type. Grunnen til at eg trur ho har type e fordi forsidebildet på FB er eit bilde av to personer i horisonten, tagga med ho og ein anna. Einaste kommentaren er "koseligt bilde" eller noko i den duren. Er ingenting anna på FB som skulle tilsei at ho har type.

Eg syns det er litt trist å gå glipp av ein eventuell sjanse om eg dropper det fordi eg antar noko som ikkje er tilfelle.

Eg har tenkt å spørre om ho treng ei lita pause fra eksamenslesinga og då ta ein kopp kaffe eller lignande. Seier ho nei er det sjølvsagt heilt greit, eller om ho har type så finn eg da vel ut slik. Føler berre eg bør ta sjansen mens eg enda har han. Er lei av å alltid feige ut i slike sammenhenger. Likevel er eg litt redd for at det kan bli pinlig mellom oss i og med at vi kan ende på vakt sammen (frivillig verv) og har litt samme vennekrets (via vervet), om ho seier nei.

Nokre tankar?

Sikkert mykje rot, men håpar dykk får essensen i problemet :)

Anonymous poster hash: 4a88b...15c

Anonymous poster hash: 4a88b...15c

• 4 uker senere...
Skrevet

Så, jeg var på min første date på litt over 5 år i går. Må si det var ganske spesielt. Føltes nesten som første gang igjen.

Selvfølgelig viser det seg at det er datteren til en kollega. Jeg var ikke klar over dette før hun spurte meg rett ut om jeg arbeidet sammen med faren hennes. Tror vi var noe slik som 3 minutter inn i gåturen. Heldigvis så gikk jeg til det med innstillingen om at jeg ikke kan miste noe jeg ikke har hatt. Så til å tilbringe en time med ei vilt fremmend jente uten at det oppsto noen pinlig stillhet er jo ganske imponerende, dog skal det sies at hun pratet ganske mye og når det ble et par sekunder stillhet så spurte jeg henne om noe hun hadde sagt eller kommenterte noe.

Så når vi var ferdige med gåturen og kom dit jeg hadde parkert dukket en venninne av henne opp. De skulle vist bake eller noe. Jeg ble invitert med, men unnskyldte meg med at hadde ting å gjøre hjemme til neste dag. Kanskje mest fordi jeg var temmelig sikker på at det kom til å bli litt kleint og vanskelig å få til noe mer med venninnen tilstede. Hun virket litt skuffet, eller rar når jeg takket nei. Så ble det bare et litt sånt rart, halvkleint hadet. Tror jeg sa noe slik som at vi snakkes vel.

Klarer ikke helt å komme bort i fra tanken på at jeg kanskje har rotet ting litt til med tanke på å få ting til å skje videre framover.

Antar at det blir litt opp til meg å prøve å få henne med på en date nr. 2 uansett. Så svaret får jeg vel da?

Anonymous poster hash: d6270...22b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...