AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2015 Skrevet 27. desember 2015 Og lol ass, det hun sa de 5 min som jeg syns utmerket seg, var at hun hadde brukt de siste dagene på å se på serier og film på pc-en. Ikke akkurat som om hun har dårlig tid til å prate med meg. Sitter her og vurderer å gjøre det slutt, jeg må ha ei som klarer å snakke og som faktisk bryr seg litt for at jeg skal gidde å gjøre noen innsats. Før den tid, bør jeg dog finne ut litt mer hva som egentlig ligger bak, om hun faktisk bare er totalt rævva på å kommunisere. Hvordan tar jeg dette opp uten å skremme henne bort? Ideelt sett tar jeg det opp face to face, men det er over 2 uker til vi sees og innen den tid rekker jeg å ødelegge alt ved å gruble på det. Tips? Anonymous poster hash: a286b...442
Sebby Skrevet 27. desember 2015 Skrevet 27. desember 2015 (endret) Må si jeg føler med deg, hørtes frustrerende ut.. Har ingen gode tips, men for å være brutalt ærlig så virker det ikke som hun er interessert i et seriøst forhold desverre. Håper jeg tar feil da, for din skyld Jeg ville nok spurt rett ut, "vil du ha meg eller bare kroppen min?"(ref dette:) ...hun skrev 2 linjer om at hun savner kroppen min på Facebook Endret 27. desember 2015 av Cou10nho
Ardenus Skrevet 27. desember 2015 Skrevet 27. desember 2015 Noen er bare dårlig på å kommunisere og tenker ikke likt som deg, du har kanskje mer behov for nærhet og bekreftelser enn hun har. Om 2uker så ses dere igjen, ta en prat med henne da om det ikke bedrer seg. 1
mortex2008 Skrevet 28. desember 2015 Skrevet 28. desember 2015 Hei Hvis forholdet tar "livet" av deg ift grublerier så sier vel det sitt. Enten er hun ikke interessert nok ellers så hun så forskjellig fra deg at det ikke er bra for deg i lengden. 1
BuffyAnneSummers Skrevet 7. januar 2016 Skrevet 7. januar 2016 Kunne ikke vært lykkeligere enn jeg er i hans armer nå
Overmoden2.0 Skrevet 15. januar 2016 Skrevet 15. januar 2016 Når det første kysset ødelegger stemningen helt. Har lyst å dø
Overmoden2.0 Skrevet 15. januar 2016 Skrevet 15. januar 2016 Ja vi skal liksom legge oss, men hun drar bare ut tiden. Sa jeg kunne sove på sofaen om hun ønska det, men det ville hun ikke. Så her sitter jeg da. I andre enden av sofaen. Haha
Muggkaare Skrevet 15. januar 2016 Skrevet 15. januar 2016 Ahh, sånn ja. Ikke alltid ting klaffer. Maks kjip situasjon å være i da.
Overmoden2.0 Skrevet 15. januar 2016 Skrevet 15. januar 2016 Vet ikke om det bare er jeg som overdriver og hun bare er sjenert da. Hvorfor kyssa jeg henne?
Muggkaare Skrevet 16. januar 2016 Skrevet 16. januar 2016 Du får spørre henne. Bedre å gjøre det enn å sitte og lure og kanskje ødelegge alt. Om du får negativt svar så hadde det uansett ikke blitt noe mer, får du et positivt svar så ordner det seg.
Muggkaare Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 Jeg var på min første date noen gang i går. Det gikk over all forventning, faktisk. Noe av det herligste jeg har opplevd, og jeg har opplevd mye herlig. 3
Muggkaare Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 Takk for det. Ble akkurat enige om å treffes igjen en dag til uka. Knall. 2
Gjest Bruker-245639 Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 Vet ikke om det bare er jeg som overdriver og hun bare er sjenert da. Hvorfor kyssa jeg henne? Fordi du hadde lyst, og det er helt lov.
Overmoden2.0 Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 (endret) Haha. Er det sånn at jeg blir "dumpet" nå? De siste dagene hører jeg nesten ikke ett kvekk, og hun pleide normalt sett å mase hull i hode på meg, om det var på text eller at hun ringte. Hun skulle egentlig til en kompis på sørlandet, men sa i går at hun kanskje skulle til Oslo på ett sånn singelfestgreier i dag, men hun var ikke sikker. Nå i sted fikk jeg en snap der det sto "østlandet next" og har bare fått 1 sms så langt i dag, og normalisert ville hun ringt å sagt det :/ Føler meg kjempe fjortis nå, men har ikke en god følelse. Haha Endret 23. januar 2016 av Overmoden2.0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå