Lykke-lita Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Jeg føler meg frem i blinde selv føler jeg, hehe. Ja, dette er veldig moro. Tror vi møttes i midten av september en gang, men så drøyet det et par uker før vi så hverandre igjen. Før bam! I det siste har vi truffet hverandre ofte, og mer skal det bli. Hva med dere? Endret 20. oktober 2014 av Lykke-lita
AnonymDiskusjon Skrevet 24. oktober 2014 Skrevet 24. oktober 2014 Så syykt nervøs ass... Snakket med ei en stund nå, og til helgen skal vi endelig treffes. Hun har villet avvente for å bekrefte at jeg ikke bare er ute etter sex, og jeg har villet treffes så fort som mulig for å finne ut om vi passer overens. Smått begynt å falle for henne, men tror vi er veeldig ulike i væremåte, redd for å ikke ha noe å snakke om, osv... Hvordan tenke rasjonelt? Håper ikke mine Tinder-bilder og snaps har gitt inntrykk av at jeg er penere enn jeg er :/ Hun er skikkelig pen, jeg ikke likeså. Anonymous poster hash: 09a39...e6a
Akse Skrevet 24. oktober 2014 Skrevet 24. oktober 2014 Husk at de man er forelsket i blir penere enn de egentlig er.
g@bb@ Skrevet 25. oktober 2014 Skrevet 25. oktober 2014 Så syykt nervøs ass... Snakket med ei en stund nå, og til helgen skal vi endelig treffes. Hun har villet avvente for å bekrefte at jeg ikke bare er ute etter sex, og jeg har villet treffes så fort som mulig for å finne ut om vi passer overens. Smått begynt å falle for henne, men tror vi er veeldig ulike i væremåte, redd for å ikke ha noe å snakke om, osv... Hvordan tenke rasjonelt? Håper ikke mine Tinder-bilder og snaps har gitt inntrykk av at jeg er penere enn jeg er :/ Hun er skikkelig pen, jeg ikke likeså. Anonymous poster hash: 09a39...e6a Du får slappe litt av og ta ting med ro. Skal nok se at dere klarer å finne tonen ihvertfall :-)
darkness| Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Har det så utrolig braaaa på kjærlighetsfronten om dagen. Er så klissete sammen at vi sikkert gir andre brekninger. Hihihi 1
g@bb@ Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Haha - ingenting er bedre enn det Darkness| Alltid morsomt å gøy når man lever på rosa skyer og kjærlighet
g@bb@ Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Argh... #frustrasjon! På et eller annet vis så har en kollega fått meg til å drite i no-colleague regelen min å fått meg til å halveis ramle litt for hu... Ramle som i at jeg nå ikke engang vil finne noe annet eller interesserer meg for andre... Jeg skylder på en stk bekjent her inne som myket meg opp og delvis på en stk bekjent her inne som fikk meg til å innse at jeg var klar til å mykes opp... Takk til deg men fader så frustrerende når du går å bare vil å vil å vil å vil mer enn hva det allerede er... Kryss fingrer å tær folkens!
Bruker-343442 Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Argh... #frustrasjon! På et eller annet vis så har en kollega fått meg til å drite i no-colleague regelen min å fått meg til å halveis ramle litt for hu... Ramle som i at jeg nå ikke engang vil finne noe annet eller interesserer meg for andre... Jeg skylder på en stk bekjent her inne som myket meg opp og delvis på en stk bekjent her inne som fikk meg til å innse at jeg var klar til å mykes opp... Takk til deg men fader så frustrerende når du går å bare vil å vil å vil å vil mer enn hva det allerede er... Kryss fingrer å tær folkens! Da forstår jeg hvorfor du var naken på møterommet Endret 29. oktober 2014 av Overmoden
g@bb@ Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Argh... #frustrasjon! På et eller annet vis så har en kollega fått meg til å drite i no-colleague regelen min å fått meg til å halveis ramle litt for hu... Ramle som i at jeg nå ikke engang vil finne noe annet eller interesserer meg for andre... Jeg skylder på en stk bekjent her inne som myket meg opp og delvis på en stk bekjent her inne som fikk meg til å innse at jeg var klar til å mykes opp... Takk til deg men fader så frustrerende når du går å bare vil å vil å vil å vil mer enn hva det allerede er... Kryss fingrer å tær folkens! Da forstår jeg hvorfor du var naken på møterommet Haha - nei... Ikke derfor... Det var pga Nude Challenge At. Som jeg for øvrig leder . Andre gang i dag det har blitt bemerket en naken snap av meg her inne... Ordentlig førsteinntrykk folk må få av meg...
g@bb@ Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Takk takk :-). FFiskesnørerøt er i hennes hender nå så får håpe hun drar meg i land eller noe metaforisk i den retninga... 1
Bruker-343442 Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Vi er vel ikke her for å gi et godt inntrykk?
g@bb@ Skrevet 30. oktober 2014 Skrevet 30. oktober 2014 Haha - oh no. Tror min "frislipte " vesen egentlig burde vært sperret bak lås og slå av og til
darkness| Skrevet 30. oktober 2014 Skrevet 30. oktober 2014 Bekjent? Wtf? Har jeg blitt nedgradert til bekjent?!
g@bb@ Skrevet 30. oktober 2014 Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Bekjent? Wtf? Har jeg blitt nedgradert til bekjent?! haha - beklager - en veldig god venn inne her har "omvendt" meg og gjort meg klar :-) *stryke-på-selvtilliten-din-min-veldig-gode-venn* Edit: ville ikke legge ut så altfor mye avslørende info rett og slett. Må jo virke all laidback and cool y'know Endret 30. oktober 2014 av g@bb@
AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Satan altså. Prata med ei jente altfor lenge over Tinder, traff henne forrige søndag og onsdag som var, men hun har hatt unnskyldninger for å ikke treffe meg etter det og chatte-interessen har virket ut til å dabbe av for henne. Så idag tenkte jeg bare 'fuck it' og spurte om vi kunne treffes imorgen eller mandag fordi jeg ville snakke med henne, men det passet dårlig da hun snart har eksamen. Så da ble det snakk over Facebook istedet. Spurte om hun var i det hele tatt interessert i å treffe meg mer. Kom aldri noe klart svar, men hun visste ikke om dette føltes helt rett, om vi var for ulike i personlighet (Hun er mer direkte og bestemt, jeg mer beskjeden så hun sier hun ikke vil overkjøre meg), om interesser var for ulike. Sier hun er redd for å komme til å såre meg fordi hun pleier å trekke seg unna fordi hun føler seg alltid så usikker på om gutter er god match eller ikke. Ender oftest med at gutten blir såret, forteller hun. Jeg sier hva jeg tror om saken, at jeg er sjenert i bli-kjent fasen og at vi derfor bør treffes mer for å bli kjent med de "virkelige" hverandre, men hun må tenke sier hun. Hun vet ikke. Syns dette er så vanskelig. Jeg forsøker å pushe på å treffe henne, men intet hell. Hun reiser også hjem snart, så ser garantert ikke henne på en stund om ikke aldri. Blæh. Tolker dette som at det aldri blir noe mellom oss, men trodde virkelig på henne når hun sa hun syntes det var så vanskelig å bestemme seg og at hun måtte tenke. Må man tenke dog, så er det iallefall ikke noe overbevisende tiltrekning. Angrer på at jeg ikke prøvde meg på henne da vi lå på sofaen og så film. La armen rundt henne, eller noe slikt. Lå bare halveis tett opp mot hverandre, uten at jeg turte å ta initiativ. Hun sa også at jeg virket ut til å trenge mye tid på å bli trygg på henne, men vet ikke om jeg bør tolke dette positivt eller negativt. Hadde nok ikke sagt dette om jeg la an på henne, men så var hun så redd for å bli såret sa hun, i forkant av "daten". Sånn er det å være 21 år gammel sjenert gutt uten erfaring med jenter. Særs lite pen er jeg også. Følte fra starten at hun var utenfor min liga utseendemessig og i sosial status, men forsøkte å ikke la dette ha innvirkning på meg. Blir en kjip lørdagskveld kjenner jeg. Anonymous poster hash: 09a39...e6a
g@bb@ Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Den er kjip ja... Blir vel en av de som slapp unna det tipper jeg. Alltid kjipt når sånnt skjer, og det skjer ofte dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå