Gå til innhold

Koss portapro ødelagt. Hvor klage?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

cdon...................................................................................................?

-_-

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Her har du garantivilkåra til Koss når det gjeld PortaPro, er ikkje sikkert du får noko dekka.

 

Garantien dekker:

  • Utbedring av feil som oppstår ved normal bruk av produktet i hele produktets levetid.

Garantien dekker ikke:

  • Frakt til/fra verksted
  • Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. herunder typsike feil som:

  1. Brukket bøyle
  2. Røket ledning
  3. Fjerning av fremmedlegemer fra elementer (for eksempel fjerning av hårstrå)
  4. Skifte av øreputer
  5. Sprengte elementer

Manglar du lyd i eine elementet er det stor sannsynlighet for at ein ledning i pluggen er dårleg, har du prøvd å vri på den og sjå om det skjer noko? Skulle du ikkje få noko dekka kan du skifte heile kabelen sjølv (lettare enn å skifte pluggen) med ein loddebolt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

finn en eske, krøll litt avispapir eller noe og legg det oppi, sleng oppi headsettet i originalforpakningen, legg kvitteringen oppi esken, skriv en lapp som beskriver skadene og legg oppi, lukk esken, skriv på:

 

DI Bedriftservice

Postboks 38

1375 Billingstad

 

og send avgårde.

 

etter 2 uker har du de igjen, helt fine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...